Super!!

Een bedrijf die nog de moeite neemt om op tijd een offerte te maken en afspraken na komt. Een superaardige man die keurig werkt en alles ook weer netjes opruimt. Niks is te veel. En de keuken is als nieuw geworden echt supermooi.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Geweldige service met prachtig resultaat!

Wij hebben onze keuken laten coaten door Meiling Putten en wij hebben er een nieuwe keuken voor in de plaats gekregen. Goede service, spontane vakmensen en verbluffend eindresultaat!

Prima bedrijf

Offerte gevraagd voor spuiten van bestaande deuren.. Goede prijs overeengekomen. Deuren op afgesproken tijd gehaald en enkele dagen later weer terug. Zien er weer als nieuw uit! Top!

Alles in één keer goed.

Geheel volgens planning uitgevoerd en zoals we gehoopt hadden Door een kundige en prettige medewerkers.

Zeer hoge kwaliteit

Persoonlijk overleg vooraf, vakkundig behandeld. Een zeer goed en hoogwaardig resultaat. Mvg Marcel

Deskundig en klantgericht

Met advisering en praktische probleemoplossing scoren ze hoog. Klantvriendelijkheid is optimaal.

SUPER

Fijn en proffesioneel gecommuniceerde kwaliteit met een geweldig eindresultaat! SUPER TEVREDEN.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

prima bedrijf om je binnendeuren te laten spuiten

Via internet kwam ik bij de Deurenspuiters terecht. Duidelijke website waarop je een offerte kon aanvragen. Een aanvraag gedaan en al snel kreeg ik een overzichtelijke offerte met een goede prijs. Vervolgens duidelijke afspraken gemaakt over het halen en brengen van de deuren. Afspraken werden goed nagekomen. Belangrijkste is natuurlijk hoe de deuren na hun behandeling bij de Deurenspuiters terugkwamen. Nu daar kan ik kort over zijn: mooi gespoten, goed afgewerkt. Kortom: prima werk afgeleverd. Wel moet je zelf wat doen zoals deuren klaarzetten en ontdoen van scharnieren, sloten en deurgrepen. Dat vond ik geen probleem want ik vind het leuk om wat te klussen.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Super strak in de nieuwe lak

Maar liefst 7 deuren hebben we laten spuiten! Incl 2 deuren met glazen ruiten. Wat een vakwerk is er geleverd. Wij zijn super blij met het resultaat.

Vakwerk, kwaliteit en service

Meiling maakt mooier, dat kunnen wij bevestigen. Vanaf het advies in de winkel tot aan de afwerking tot in detail én van kwaliteit.

zeer goed dus professioneel

Wij zijn heel tevreden met de verandering van kleur betreft de keuken. Eigenlijk is het een nieuwe keuken. Maar wel met aandacht voor vakmanschap. Dus wij kunnen het aanbevelen.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf leveren wat ze beloven

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Alles volgens afspraak en zeer netjes.

Alles precies volgens planning, zowel op dag 1 als dag 2. Er werd zeer netjes gewerkt, en rommel allemaal opgeruimd. Monteur was erg precies. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Geweldig!!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Je krijgt de deuren als nieuw terug

Paar deuren waren iets stuk en hebben ze gemaakt. Onze deuren waren ook smoezelig en we kregen ze als nieuw terug. Strak en keurig. En helemaal voor de prijs. Worden gehaald en teruggebracht door een hele aardige man.

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Geweldig gedaan, onze keuken is als nieuw

Gekozen voor Meiling op basis van de reviews, deze kloppen zeker. Goed advies over de mogelijkheden gekregen. Prima afspraken, die geheel gevolgd zijn. Een vriendelijke vakman, die onze keuken onder handen genomen heeft met een uitstekend resultaat, keuken ziet er weer als nieuw uit.

Uitermate tevreden

Zijn zeer te vreden met Schildersbedrijf Meiling. Adreswijziging verwerken svp: Ark 16 ipv 10

Bijzonder tevreden

Als je iets laat doen via internet, bij een voor ons onbekend bedrijf, is altijd afwachten, maar we zijn heel fijn geholpen. Prettig hoe er is gewerkt en het resultaat was schitterend.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Bijzonder vakkundig werk geleverd! Zeer tevreden.

We zijn bijzonder ingenomen met de manier waarop onze keuken een mooi en ander "gezicht" heeft gekregen. Complimenten voor het werk van de vakman die bij ons thuis demonteerde, vaste delen van de keuken bewerkte en na 10 dagen alles weer monteerde. Ook complimenten voor de thuisploeg die de deuren, ladefronten etc. etc. behandelde een heeft gespoten. Tien met de griffel!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Betrokken, goede service en vakwerk

Prachtig advies gekregen en heel prettig in het contact! Fijne betrokken mensen en prima service. We zijn heel tevreden en superblij met het eindresultaat!!

Top kwaliteit

Hi mijn ervaring is dat dit bedrijf top werk aflevert.. van A tot Z. Zijn netjes op tijd. Werken netjes. Luisteren goed wat de klant wilt. Nogmaals ik ben zeer tevreden over het behaalde resultaat

Wederom fantastisch werk.

Na onze binnendeuren nu ook 2 Pastoe kasten laten spuiten door Meiling. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen. En spuit werk is fantastisch mooi. Dank.

Goede afspraken en topproduct

4 binnen deuren laten spuiten. Mooi werk afgeleverd

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

goede kwaliteit en zorgvuldige levering van een mooie stoel

Een mooie stoel besteld, waar een (bekende) lange levertijd vanuit de leverancier was. Levertijd volgens verwachting en deze week heeft de medewerker van Meiling de stoel gebracht, zorgvuldig in elkaar gezet en de verpakking weer meegenomen. Ik ben heel tevreden. Bevestiging van de bestelling is mondeling gegaan. Ik merk dat ik het ook graag via de mail had gehad. Ze zijn overigens telefonisch heel goed bereikbaar!

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Fantastisch hoe ze de keuken omtoveren

Fijne communicatie en maken een kunstwerk van een oude keuken.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Service verlenend, goed resultaat!

Hele goede ervaring. De keukenkast panelen zijn gedemonteerd en opgehaald, na twee weken waren de panelen weer terug in de juiste kleur en keurig gemonteerd met nieuwe handvaten. Vriendelijke medewerker en prettige service! Wij zijn zeer content met het resultaat!

Hoge Eng-Oost 27

3882TM Putten

Over Meiling Coatings

Bij Meiling Coatings weten we dat U ontzorgt wilt worden. Om dat te kunnen bereiken heeft U een partner voor coatings nodig die het van A tot Z voor U regelt. Wij geloven dat uw meubelstuk, keuken of binnendeur een hoogwaardige afwerking verdient.