Duidelijke afspraken geen verrassingen achteraf

Prima telefonisch kwamen we er goed uit. Alles duidelijk ook de offerte. Ze geven precies aan hoe laat ze de deuren ophalen en brengen . Strak gespoten deuren .

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Informatieverstrekking over prijzen en werkwijze zeer moeizaam, keuken spuiten en afwerking prima

Ik moest erg veel moeite doen om telefonische informatie te verkrijgen. Meermalen gebeld, werd er een belverzoek gemaakt maar ik werd vaak niet terug gebeld. Ik kreeg het gevoel lastig te zijn. Dacht dat het keukenspuiten misschien een bij product was, waardoor er weinig tijd voor mij als klant was. De medewerkers waren erg druk werd gezegd, ik neem aan met klanten, terwijl ik ook een klant ben. De medewerker die bij mij thuis kwam voor het demonteren en spuiten heeft mij veel informatie gegeven en heeft zijn werk erg goed gedaan. Dus uiteindelijk tevreden met het resultaat.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Geweldige ervaring met het Meiling team

Wij hebben al onze binnendeuren laten overspuiten door Meiling. Deuren werden netjes opgehaald en 2 weken later weer teruggebracht, Zeer strakke deuren! Alle contact, de prijs en de afspraken waren perfect.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Deze opdracht is fantastisch uitgevoerd. het zag er mooi uit, de afgesproken tijden klopten prima. Uw werknemers hebben goed werk geleverd. ook de collega die aan huis kwam werkte heel netjes en precies, goed uitkijkend of er niets werd beschadigd. vriendelijk en beleefd. we zijn er heel blij mee.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Vakkundig advies en keurige afwerking

Vanmorgen is onze keuken weer gemonteerd na het spuiten. We zijn buitengewoon tevreden. Vakkundig geholpen bij het kiezen van de juiste kleur en daarna alles stipt op tijd volgens afspraak. Wouter heeft ons zelfs ook nog geholpen met het monteren van een afdrukplaat in een kastje. Onze keuken is weer als nieuw!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

prima gedaan en zeer tevreden

de deuren zijn opgehaald, prachtig gespoten en goed verpakt weer afgeleverd :)

In een woord geweldig

Onze kast is zo mooi geworden.geweldig. En het personeel wat hier kwam vriendelijk en heel professioneel. Geweldig. Onze dank

Waardeloos

Klant is koning 1 x Deur gaan ze niet aan beginnen . Dus weet ik geen prijs alleen zou ik meer deuren moeten laten doen dat is het verhaal.

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Uitstekend advies in de winkel gehad en zeer tevreden met vakkundige plaatsing.

Wij bevelen jullie van harte aan. Het zeer goede advies in de winkel hebben wij enorm gewaardeerd, maar ook het eindresultaat. Kortom vakmensen met passie. Top!

Betaalbaar vakmanschap

Het spuiten van onze 20+ keukenfronten bij Meiling was van A tot Z een topervaring. De online offerte aanvraag voor het Comfortpakket was eenvoudig en werd snel beantwoord. Een bezoek aan de spuiterij was zeer gastvrij en gaf ons vertrouwen. Bij het op de afgesproken datum kunnen ophalen van de nieuw gespoten fronten waren deze goed verpakt. Maar dan het allerbelangrijkste, het resultaat was 100% perfect. Zeker gezien de houtnerfstructuur en kaderuitvoering van de fronten was het spuitwerk egaal en goed gedekt terwijl de houtnerf fraai zichtbaar bleef. Met een servicepakket erbij, alles precies volgens afspraak klantvriendelijk afgehandeld was het helemaal compleet.

Goed werk geleverd

Goede communicatie en de keukenkastjes zijn mooi strak gespoten. We zijn er blij mee.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Top! Keuken is weer als nieuw!

Vanwege de drukte was het even wachten voordat ik aan de beurt was, maar het resultaat mag er dan ook wezen. Mijn keuken is weer als nieuw. De eerste keer ging het spuiten op locatie niet goed vanwege te weinig zuurstof. Dit hebben de heren zeer mooi hersteld toen ze de keuken weer kwamen afmonteren. Ik ben erg tevreden en kan een ieder aanraden om met Meiling in zee te gaan!

Zeer teleurstellend

Om eerlijk te zijn heb ik dit niet vaak meegemaakt. Aanvraag voor 18 deuren spuiten, offerte opgesteld, ik achteraan gebeld daarna nooit meer reactie Aanvraag voor schilderwerk binnen en buiten, paar keer contact gehad maar nooit opvolging gekregen en werd na herhaaldelijk reminders nooit terug gebeld. Uiteindelijk klus uitbesteed aan concurrent. Binnenhuis advies aangevraagd. Leuke kennismaking gehad, echter bij eerste oplevering ontbrak ontwerp keuken, raam decoratie, staaltjes paar maal achteraan gegaan en een deel van de wensen ontbrak. Aangegeven dat we toch wel meer kwaliteit verwachten en meer exclusief. Op die mail nooit meer een reactie gehad. En zowaar na 5 maanden stilte een herinnering / factuur op de mat.

Super strak!

Zelf een kast van MDF ontworpen en laten zagen. Het spuiten van de verf heb ik door Meiling laten doen. Echt helemaal perfect geworden!

Helemaal tevreden!!

Het werk is prima en zorgvuldig uitgevoerd. Bij deze onze complimenten!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Van begin tot eind professionele aanpak en perfect eindresultaat

Wij hebben 10 binnendeuren laten spuiten bij de Meiling Groep. Vanaf het eerste contact tot het eindresultaat is alles prima verlopen met een super eindresultaat. Dank voor jullie goede werk en service.

Super zeer tevreden

Wij zijn super te spreken over de uitgevoerde werkzaamheden, wij hadden Wouter als monteur, Wouter is een prima en fijne vakman, heel erg klant en service gericht. Prima eindresultaat het is net of wij een nieuwe keuken hebben. Al met al heel erg tevreden.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Blij met mijn mooie deuren, als nieuw, goed afgewerkte zijkanten.

Contact met jullie bedrijf was heel prettig. Ophalen en terugbrengen goed met elkaar afgestemd. Zal jullie zeker aanbevelen. Dank je wel.

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Was voor ons de eerste keer maar wat een geweldige ervaring. Deur en salontafel laten spuiten en het resultaat is werkelijk prachtig. Zijn uiterst tevreden en wil bij deze de Meiling Groep complimenteren voor de service, ophalen, bezorgen en de correcte afwikkeling. Prijs/kwaliteit top. Voor herhaling vatbaar.

Topervaring

Mijn ervaring met het bedrijf Meiling was vanaf het begin heel prettig. Ik werd telkens naar belofte gebeld of teruggebeld, eveneens werden de afspraken feilloos nagekomen. De vakman die bij mij thuiskwam verdient een groot compliment, ik heb zelden iemand zo nauwkeurig zien werken! Het resultaat is dan ook prachtig, ik ben een zeer tevreden klant.

met verve geslaagd

Heldere website. Vlotte en adequate reactie op mails of telefoontjes. Prima meedenken over kleurstelling. Uitvoering overeenkomstig de gegeven tijdplanning. Strakke rondom bewerking van de gespoten keukenfronten. En dat alles voor een faire prijs,

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Goede service en de keuken is weer als nieuw na het spuitwerk.

Een fijn bedrijf met een goede klantvriendelijkheid. Na het spuitwerk ziet de keuken er weer als nieuw uit!

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Klantvriendelijk, betrouwbaar en professioneel. Aanrader!

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding, communicatie en realisatie keuken restauratie. Van eerste contact tot afronden werkzaamheden demontage, spuiten en montage keuken krijgt Meiling een hoge waardering op schaal 1 tot 10 een dikke 10. Met vriendelijke groet, Frans Hutten Werfkamp 5 8051ZS Hattem 0655845049

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Wauw had ik dat maar een paar jaar eerder gedaan!!

Na lang twijfelen toch de stap genomen naar Meiling te gaan om onze keuken te spuiten. Ik vond het aanvankelijk heel eng en spannend (vandaar het lange twijfelen) maar na mijn rondje door de spuiterij was ik direct overtuigd; dit ziet er professioneel uit!. Een maand later kwam een medewerker ter plaatsen om de zijpanelen van bruin naar wit (RAL 9016) te spuiten. Alle frontjes (hoogglans grijs), zijpanelen en plinten werden gedemonteerd en meegenomen en een kleine 2 weken later kwam alles weer gespoten en al terug. Alles weer keurig geplaatst en het resultaat is verbluffend. Werkelijk het gevoel dat ik een nieuwe keuken heb, zo mooi! De monteur was zeer vakkundig en vriendelijk en het contact met de spuiterij zelf ging ook erg prettig en soepel. Kortom: een aanrader en niet nodig langer te twijfelen, gewoon doen!!

Zoek niet verder!

Na 18 jaar was onze keuken toe aan een nieuw uiterlijk. Keuken zelf was nog prima, dus na wat uitzoekwerk bij Meiling terecht gekomen en daar zijn we erg blij mee! Zowel het resultaat als de weg ernaar toe zijn vlekkeloos verlopen: op locatie is feilloos gewerkt, superstrak resultaat, eigenlijk onvoorstelbaar dat dat kan. De hele keuken wordt nauwkeurig afgeplakt en afgedekt. We hebben zelf de kastdeuren en lade fronten gedemonteerd en die zijn na korte tijd weer keurig verpakt teruggebracht en na montage heb je het gevoel van een nieuwe keuken. Prijs-kwaliteitverhouding zeer dik in orde, andere aanbieders zijn aardig wat duurder. Vandaar: niet verder zoeken, maar doen als je verzekerd wil zijn van een mooi resultaat

Hoge Eng-Oost 27 3882TM Putten

Over Meiling Coatings

Bij Meiling Coatings weten we dat U ontzorgt wilt worden. Om dat te kunnen bereiken heeft U een partner voor coatings nodig die het van A tot Z voor U regelt. Wij geloven dat uw meubelstuk, keuken of binnendeur een hoogwaardige afwerking verdient.