Fantastisch

Supermooi schilder/spuitwerk, had eerder een keuken laten spuiten was ook super mooi gedaan en goede service! Super bedankt!

Onder de indruk!

Ik heb een 20 jaar oude Hülsta boekenkast (beukenkleur) opnieuw laten spuiten in een hippe donkergrijs/zwarte kleur. Het resultaat is verbluffend! Wij kunnen weer 20 jaar vooruit, de kast lijkt zo uit de nieuwste woonbladen te zijn weggelopen! Ik ben echt superblij met het resultaat!

Kan productiever gewerkt worden.

Ik zie nu al tijdje de schilders heen en weer gaan met de steiger. Dit zou volgens mij beter kunnen. Eerst 1 blok klaar maken en daarna het volgende blok. Ook zouden de bewoners de schilders 1x binnen laten komen op afstand en dan kunnen ze zo van het ene balkon naar het andere balkon. Dat is veiliger, dan zoals ze het nu doen.

Uitstekende prijs, kwaliteit en klantenservice verhouding.

Prima logistiek traject geweest: Eerst globale offerte per mail (inschatting of dit binnen eigen budget / eisenpakket ligt), daarna persoonlijk gesprek van Meiling en Kitchenimprovement gezamenlijk. Vervolgens via Kitchenimprovement goede diensten van gelieerde elektricien ontvangen. Werkzaamheden goed op elkaar afgestemd en resultaat is fantastisch. Snelle en adequate reacties als er vragen waren. Goede service en uitstekende vakmensen.

zeer slechte bedrijf

zeer slecht en onprofessioneel bedrijf, komt afspraken niet na. Hun begroting deugt niet. En achteaf brengen ze veel te verl in rekening. zeer slechte materialen wordt gebruikt. waardoor na 6 maanden overal verf los komt. je kan je muren niet reinigen en het oude kleur komt langzaam er hand er onder door ik zal dit bedrijf nooit aanbevelen

Beste Gilda, Helaas kunnen we u in ons klantenbestand niet terug vinden. We willen graag werken aan een oplossing. Wil u telefonisch contact met ons opnemen? Alvast hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Meiling

Heeft onze verwachtingen in iedere opzicht overtroffen

Zoeken in google en uitkomen bij dedeurenspuiters.nl. Daar meteen de kosten kunnen berekenen en dan bij verre de goedkoopste blijken te zijn. Welk addertje zit daar onder het gras? Geen enkele kan ik zeggen. Gewoon super service, wat je verwacht, plus een beetje extra. Telefonisch zeer correct te woord gestaan. Uitleg duidelijk en nagekomen wat beloofd werd. Ophaalservice perfect. Nette mensen die zorgvuldig met spullen omgaan. Afspraak is afspraak. En belangrijkste, resultaat, alsof de deuren af fabriek geleverd zijn. Heb zelfs getwijfeld of het echt onze deuren zijn die we terug hebben gekregen. Kortom, wil je een deur laten spuiten, zoek niet verder!

Topservice!

Recentelijk onze keuken laten spuiten door Meiling. Zeer vriendelijke en professioneel bedrijf. Op locatie zijn de vaste delen gespoten, met minimale overlast. De fronten van de kasten zijn losgemaakt en bij Meiling gespoten. Vervolgens alles weer netjes gemonteerd bij ons thuis. Het gehele traject is uitstekend verlopen en wij zijn ontzettend blij met het resultaat!

Professioneel, vriendelijke en behulpzame medewerkers. De panelen van onze oude keuken zijn niet als nieuw, maar meer dan nieuw. Ongelooflijk hoe mooi en strak deze zijn gespoten. Mijn complimenten.

Fantastisch geholpen!

Ik heb mijn vloer laten schilderen door Meiling. Snel een offerte en daarna prachtig resultaat geleverd gekregen. Echte vakmannen!

Over Meiling Groep BV

Van volledige woninginrichting, het spuiten van meubels en keukens tot projectinrichting, periodiek onderhoud, restauratie- en nieuwbouwprojecten… Meiling regelt het voor u. Allemaal.