Super strak!

Zelf een kast van MDF ontworpen en laten zagen. Het spuiten van de verf heb ik door Meiling laten doen. Echt helemaal perfect geworden!

Helemaal tevreden!!

Het werk is prima en zorgvuldig uitgevoerd. Bij deze onze complimenten!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Van begin tot eind professionele aanpak en perfect eindresultaat

Wij hebben 10 binnendeuren laten spuiten bij de Meiling Groep. Vanaf het eerste contact tot het eindresultaat is alles prima verlopen met een super eindresultaat. Dank voor jullie goede werk en service.

Super zeer tevreden

Wij zijn super te spreken over de uitgevoerde werkzaamheden, wij hadden Wouter als monteur, Wouter is een prima en fijne vakman, heel erg klant en service gericht. Prima eindresultaat het is net of wij een nieuwe keuken hebben. Al met al heel erg tevreden.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Blij met mijn mooie deuren, als nieuw, goed afgewerkte zijkanten.

Contact met jullie bedrijf was heel prettig. Ophalen en terugbrengen goed met elkaar afgestemd. Zal jullie zeker aanbevelen. Dank je wel.

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Was voor ons de eerste keer maar wat een geweldige ervaring. Deur en salontafel laten spuiten en het resultaat is werkelijk prachtig. Zijn uiterst tevreden en wil bij deze de Meiling Groep complimenteren voor de service, ophalen, bezorgen en de correcte afwikkeling. Prijs/kwaliteit top. Voor herhaling vatbaar.

Topervaring

Mijn ervaring met het bedrijf Meiling was vanaf het begin heel prettig. Ik werd telkens naar belofte gebeld of teruggebeld, eveneens werden de afspraken feilloos nagekomen. De vakman die bij mij thuiskwam verdient een groot compliment, ik heb zelden iemand zo nauwkeurig zien werken! Het resultaat is dan ook prachtig, ik ben een zeer tevreden klant.

met verve geslaagd

Heldere website. Vlotte en adequate reactie op mails of telefoontjes. Prima meedenken over kleurstelling. Uitvoering overeenkomstig de gegeven tijdplanning. Strakke rondom bewerking van de gespoten keukenfronten. En dat alles voor een faire prijs,

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Goede service en de keuken is weer als nieuw na het spuitwerk.

Een fijn bedrijf met een goede klantvriendelijkheid. Na het spuitwerk ziet de keuken er weer als nieuw uit!

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Klantvriendelijk, betrouwbaar en professioneel. Aanrader!

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding, communicatie en realisatie keuken restauratie. Van eerste contact tot afronden werkzaamheden demontage, spuiten en montage keuken krijgt Meiling een hoge waardering op schaal 1 tot 10 een dikke 10. Met vriendelijke groet, Frans Hutten Werfkamp 5 8051ZS Hattem 0655845049

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Wauw had ik dat maar een paar jaar eerder gedaan!!

Na lang twijfelen toch de stap genomen naar Meiling te gaan om onze keuken te spuiten. Ik vond het aanvankelijk heel eng en spannend (vandaar het lange twijfelen) maar na mijn rondje door de spuiterij was ik direct overtuigd; dit ziet er professioneel uit!. Een maand later kwam een medewerker ter plaatsen om de zijpanelen van bruin naar wit (RAL 9016) te spuiten. Alle frontjes (hoogglans grijs), zijpanelen en plinten werden gedemonteerd en meegenomen en een kleine 2 weken later kwam alles weer gespoten en al terug. Alles weer keurig geplaatst en het resultaat is verbluffend. Werkelijk het gevoel dat ik een nieuwe keuken heb, zo mooi! De monteur was zeer vakkundig en vriendelijk en het contact met de spuiterij zelf ging ook erg prettig en soepel. Kortom: een aanrader en niet nodig langer te twijfelen, gewoon doen!!

Zoek niet verder!

Na 18 jaar was onze keuken toe aan een nieuw uiterlijk. Keuken zelf was nog prima, dus na wat uitzoekwerk bij Meiling terecht gekomen en daar zijn we erg blij mee! Zowel het resultaat als de weg ernaar toe zijn vlekkeloos verlopen: op locatie is feilloos gewerkt, superstrak resultaat, eigenlijk onvoorstelbaar dat dat kan. De hele keuken wordt nauwkeurig afgeplakt en afgedekt. We hebben zelf de kastdeuren en lade fronten gedemonteerd en die zijn na korte tijd weer keurig verpakt teruggebracht en na montage heb je het gevoel van een nieuwe keuken. Prijs-kwaliteitverhouding zeer dik in orde, andere aanbieders zijn aardig wat duurder. Vandaar: niet verder zoeken, maar doen als je verzekerd wil zijn van een mooi resultaat

Super!!

Een bedrijf die nog de moeite neemt om op tijd een offerte te maken en afspraken na komt. Een superaardige man die keurig werkt en alles ook weer netjes opruimt. Niks is te veel. En de keuken is als nieuw geworden echt supermooi.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Geweldige service met prachtig resultaat!

Wij hebben onze keuken laten coaten door Meiling Putten en wij hebben er een nieuwe keuken voor in de plaats gekregen. Goede service, spontane vakmensen en verbluffend eindresultaat!

Prima bedrijf

Offerte gevraagd voor spuiten van bestaande deuren.. Goede prijs overeengekomen. Deuren op afgesproken tijd gehaald en enkele dagen later weer terug. Zien er weer als nieuw uit! Top!

Alles in één keer goed.

Geheel volgens planning uitgevoerd en zoals we gehoopt hadden Door een kundige en prettige medewerkers.

Zeer hoge kwaliteit

Persoonlijk overleg vooraf, vakkundig behandeld. Een zeer goed en hoogwaardig resultaat. Mvg Marcel

Deskundig en klantgericht

Met advisering en praktische probleemoplossing scoren ze hoog. Klantvriendelijkheid is optimaal.

SUPER

Fijn en proffesioneel gecommuniceerde kwaliteit met een geweldig eindresultaat! SUPER TEVREDEN.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

prima bedrijf om je binnendeuren te laten spuiten

Via internet kwam ik bij de Deurenspuiters terecht. Duidelijke website waarop je een offerte kon aanvragen. Een aanvraag gedaan en al snel kreeg ik een overzichtelijke offerte met een goede prijs. Vervolgens duidelijke afspraken gemaakt over het halen en brengen van de deuren. Afspraken werden goed nagekomen. Belangrijkste is natuurlijk hoe de deuren na hun behandeling bij de Deurenspuiters terugkwamen. Nu daar kan ik kort over zijn: mooi gespoten, goed afgewerkt. Kortom: prima werk afgeleverd. Wel moet je zelf wat doen zoals deuren klaarzetten en ontdoen van scharnieren, sloten en deurgrepen. Dat vond ik geen probleem want ik vind het leuk om wat te klussen.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Super strak in de nieuwe lak

Maar liefst 7 deuren hebben we laten spuiten! Incl 2 deuren met glazen ruiten. Wat een vakwerk is er geleverd. Wij zijn super blij met het resultaat.

Vakwerk, kwaliteit en service

Meiling maakt mooier, dat kunnen wij bevestigen. Vanaf het advies in de winkel tot aan de afwerking tot in detail én van kwaliteit.

zeer goed dus professioneel

Wij zijn heel tevreden met de verandering van kleur betreft de keuken. Eigenlijk is het een nieuwe keuken. Maar wel met aandacht voor vakmanschap. Dus wij kunnen het aanbevelen.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf leveren wat ze beloven

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Alles volgens afspraak en zeer netjes.

Alles precies volgens planning, zowel op dag 1 als dag 2. Er werd zeer netjes gewerkt, en rommel allemaal opgeruimd. Monteur was erg precies. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Geweldig!!

Over Meiling Groep BV

Van volledige woninginrichting, het spuiten van meubels en keukens tot projectinrichting, periodiek onderhoud, restauratie- en nieuwbouwprojecten… Meiling regelt het voor u. Allemaal.