Topervaring

Mijn ervaring met het bedrijf Meiling was vanaf het begin heel prettig. Ik werd telkens naar belofte gebeld of teruggebeld, eveneens werden de afspraken feilloos nagekomen. De vakman die bij mij thuiskwam verdient een groot compliment, ik heb zelden iemand zo nauwkeurig zien werken! Het resultaat is dan ook prachtig, ik ben een zeer tevreden klant.

met verve geslaagd

Heldere website. Vlotte en adequate reactie op mails of telefoontjes. Prima meedenken over kleurstelling. Uitvoering overeenkomstig de gegeven tijdplanning. Strakke rondom bewerking van de gespoten keukenfronten. En dat alles voor een faire prijs,

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Goede service en de keuken is weer als nieuw na het spuitwerk.

Een fijn bedrijf met een goede klantvriendelijkheid. Na het spuitwerk ziet de keuken er weer als nieuw uit!

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Klantvriendelijk, betrouwbaar en professioneel. Aanrader!

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding, communicatie en realisatie keuken restauratie. Van eerste contact tot afronden werkzaamheden demontage, spuiten en montage keuken krijgt Meiling een hoge waardering op schaal 1 tot 10 een dikke 10. Met vriendelijke groet, Frans Hutten Werfkamp 5 8051ZS Hattem 0655845049

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Wauw had ik dat maar een paar jaar eerder gedaan!!

Na lang twijfelen toch de stap genomen naar Meiling te gaan om onze keuken te spuiten. Ik vond het aanvankelijk heel eng en spannend (vandaar het lange twijfelen) maar na mijn rondje door de spuiterij was ik direct overtuigd; dit ziet er professioneel uit!. Een maand later kwam een medewerker ter plaatsen om de zijpanelen van bruin naar wit (RAL 9016) te spuiten. Alle frontjes (hoogglans grijs), zijpanelen en plinten werden gedemonteerd en meegenomen en een kleine 2 weken later kwam alles weer gespoten en al terug. Alles weer keurig geplaatst en het resultaat is verbluffend. Werkelijk het gevoel dat ik een nieuwe keuken heb, zo mooi! De monteur was zeer vakkundig en vriendelijk en het contact met de spuiterij zelf ging ook erg prettig en soepel. Kortom: een aanrader en niet nodig langer te twijfelen, gewoon doen!!

Zoek niet verder!

Na 18 jaar was onze keuken toe aan een nieuw uiterlijk. Keuken zelf was nog prima, dus na wat uitzoekwerk bij Meiling terecht gekomen en daar zijn we erg blij mee! Zowel het resultaat als de weg ernaar toe zijn vlekkeloos verlopen: op locatie is feilloos gewerkt, superstrak resultaat, eigenlijk onvoorstelbaar dat dat kan. De hele keuken wordt nauwkeurig afgeplakt en afgedekt. We hebben zelf de kastdeuren en lade fronten gedemonteerd en die zijn na korte tijd weer keurig verpakt teruggebracht en na montage heb je het gevoel van een nieuwe keuken. Prijs-kwaliteitverhouding zeer dik in orde, andere aanbieders zijn aardig wat duurder. Vandaar: niet verder zoeken, maar doen als je verzekerd wil zijn van een mooi resultaat

Super!!

Een bedrijf die nog de moeite neemt om op tijd een offerte te maken en afspraken na komt. Een superaardige man die keurig werkt en alles ook weer netjes opruimt. Niks is te veel. En de keuken is als nieuw geworden echt supermooi.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Geweldige service met prachtig resultaat!

Wij hebben onze keuken laten coaten door Meiling Putten en wij hebben er een nieuwe keuken voor in de plaats gekregen. Goede service, spontane vakmensen en verbluffend eindresultaat!

Prima bedrijf

Offerte gevraagd voor spuiten van bestaande deuren.. Goede prijs overeengekomen. Deuren op afgesproken tijd gehaald en enkele dagen later weer terug. Zien er weer als nieuw uit! Top!

Alles in één keer goed.

Geheel volgens planning uitgevoerd en zoals we gehoopt hadden Door een kundige en prettige medewerkers.

Zeer hoge kwaliteit

Persoonlijk overleg vooraf, vakkundig behandeld. Een zeer goed en hoogwaardig resultaat. Mvg Marcel

Deskundig en klantgericht

Met advisering en praktische probleemoplossing scoren ze hoog. Klantvriendelijkheid is optimaal.

SUPER

Fijn en proffesioneel gecommuniceerde kwaliteit met een geweldig eindresultaat! SUPER TEVREDEN.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

prima bedrijf om je binnendeuren te laten spuiten

Via internet kwam ik bij de Deurenspuiters terecht. Duidelijke website waarop je een offerte kon aanvragen. Een aanvraag gedaan en al snel kreeg ik een overzichtelijke offerte met een goede prijs. Vervolgens duidelijke afspraken gemaakt over het halen en brengen van de deuren. Afspraken werden goed nagekomen. Belangrijkste is natuurlijk hoe de deuren na hun behandeling bij de Deurenspuiters terugkwamen. Nu daar kan ik kort over zijn: mooi gespoten, goed afgewerkt. Kortom: prima werk afgeleverd. Wel moet je zelf wat doen zoals deuren klaarzetten en ontdoen van scharnieren, sloten en deurgrepen. Dat vond ik geen probleem want ik vind het leuk om wat te klussen.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Super strak in de nieuwe lak

Maar liefst 7 deuren hebben we laten spuiten! Incl 2 deuren met glazen ruiten. Wat een vakwerk is er geleverd. Wij zijn super blij met het resultaat.

Vakwerk, kwaliteit en service

Meiling maakt mooier, dat kunnen wij bevestigen. Vanaf het advies in de winkel tot aan de afwerking tot in detail én van kwaliteit.

zeer goed dus professioneel

Wij zijn heel tevreden met de verandering van kleur betreft de keuken. Eigenlijk is het een nieuwe keuken. Maar wel met aandacht voor vakmanschap. Dus wij kunnen het aanbevelen.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf leveren wat ze beloven

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Alles volgens afspraak en zeer netjes.

Alles precies volgens planning, zowel op dag 1 als dag 2. Er werd zeer netjes gewerkt, en rommel allemaal opgeruimd. Monteur was erg precies. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Geweldig!!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Je krijgt de deuren als nieuw terug

Paar deuren waren iets stuk en hebben ze gemaakt. Onze deuren waren ook smoezelig en we kregen ze als nieuw terug. Strak en keurig. En helemaal voor de prijs. Worden gehaald en teruggebracht door een hele aardige man.

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Geweldig gedaan, onze keuken is als nieuw

Gekozen voor Meiling op basis van de reviews, deze kloppen zeker. Goed advies over de mogelijkheden gekregen. Prima afspraken, die geheel gevolgd zijn. Een vriendelijke vakman, die onze keuken onder handen genomen heeft met een uitstekend resultaat, keuken ziet er weer als nieuw uit.

Uitermate tevreden

Zijn zeer te vreden met Schildersbedrijf Meiling. Adreswijziging verwerken svp: Ark 16 ipv 10

Bijzonder tevreden

Als je iets laat doen via internet, bij een voor ons onbekend bedrijf, is altijd afwachten, maar we zijn heel fijn geholpen. Prettig hoe er is gewerkt en het resultaat was schitterend.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Bijzonder vakkundig werk geleverd! Zeer tevreden.

We zijn bijzonder ingenomen met de manier waarop onze keuken een mooi en ander "gezicht" heeft gekregen. Complimenten voor het werk van de vakman die bij ons thuis demonteerde, vaste delen van de keuken bewerkte en na 10 dagen alles weer monteerde. Ook complimenten voor de thuisploeg die de deuren, ladefronten etc. etc. behandelde een heeft gespoten. Tien met de griffel!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Betrokken, goede service en vakwerk

Prachtig advies gekregen en heel prettig in het contact! Fijne betrokken mensen en prima service. We zijn heel tevreden en superblij met het eindresultaat!!

Over Meiling Groep BV

Van volledige woninginrichting, het spuiten van meubels en keukens tot projectinrichting, periodiek onderhoud, restauratie- en nieuwbouwprojecten… Meiling regelt het voor u. Allemaal.