Goed werk en top service

Als bedrijf zijnde laten wij al jaren regelmatig garagedeuren spuiten bij Meiling. Spuitwerk wordt altijd netjes uitgevoerd. Mocht er onverhoopt iets zijn dan wordt dit altijd netjes opgelost. De service is goed en er wordt altijd meegedacht bij bijzonderheden.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Super snel een mooi gespoten keuken!

Heel blij met onze nieuwe kleur keuken! Binnen een dag was t klaar en heel netjes. Er werd goed meegedacht met alle vragen die we hadden. Heel mooi gedaan!:)

Prachtig. Veel eerder moeten doen

Kan geen kwast of roller tegen op. Netjes op tijd gehaald en gebracht. De hele buurt heeft het al bewonderd en vandaar uit komen vast nog meer orders. Vakwerk

Fantastisch resultaat!

Keukenfrontjes in Putten afgeleverd en na enige tijd weer opgehaald. De keuken ziet er weer als nieuw uit! Voor dat geld schaf je geen nieuwe keuken aan. Indien je uitgekeken bent op je huidige keukenkastjes, of deze aan vernieuwing toe zijn, is dit een prima en geld besparend alternatief.

Briljant

Bij Meiling mijn oude keukendeurtjes en panelen gebracht om opnieuw te laten spuiten in hoogglans. Goed contact gehad en alles volgens afspraak uitgevoerd. Resultaat is briljant, de deurtjes en panelen zien er fantastisch uit. Top spuiterij!

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Keurig op tijd en prima kwaliteit

Keuken was nog in goede staat. Alleen alle fronten laten spuiten met kleuradvies van Meiling. Echt fantastisch mooi geworden. Het de- en monteren is prima verlopen en de hele opknapbeurt was binnen twee weken gereed.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Keurig werk geleverd en erg vriendelijk.

De vragen die ik vooraf had werden zeer vriendelijk beantwoord. De planning was duidelijk en klopte precies, maar misschien het belangrijkste: de deuren die we hebben laten spuiten zijn boven verwachting geworden. Echt heel strak. Ook het transport was heel goed geregeld, aardige en behulpzame chauffeur.

Netjes gewerkt

Keurige offerte gekregen welke marktconform was en daarna in boerderij heel netjes dubbel glas aangebracht. Goed meegedacht door de glaszetters. Het hele proces goed begeleid door Jarno vanuit kantoor.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Duidelijke afspraken geen verrassingen achteraf

Prima telefonisch kwamen we er goed uit. Alles duidelijk ook de offerte. Ze geven precies aan hoe laat ze de deuren ophalen en brengen . Strak gespoten deuren .

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Informatieverstrekking over prijzen en werkwijze zeer moeizaam, keuken spuiten en afwerking prima

Ik moest erg veel moeite doen om telefonische informatie te verkrijgen. Meermalen gebeld, werd er een belverzoek gemaakt maar ik werd vaak niet terug gebeld. Ik kreeg het gevoel lastig te zijn. Dacht dat het keukenspuiten misschien een bij product was, waardoor er weinig tijd voor mij als klant was. De medewerkers waren erg druk werd gezegd, ik neem aan met klanten, terwijl ik ook een klant ben. De medewerker die bij mij thuis kwam voor het demonteren en spuiten heeft mij veel informatie gegeven en heeft zijn werk erg goed gedaan. Dus uiteindelijk tevreden met het resultaat.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Geweldige ervaring met het Meiling team

Wij hebben al onze binnendeuren laten overspuiten door Meiling. Deuren werden netjes opgehaald en 2 weken later weer teruggebracht, Zeer strakke deuren! Alle contact, de prijs en de afspraken waren perfect.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Deze opdracht is fantastisch uitgevoerd. het zag er mooi uit, de afgesproken tijden klopten prima. Uw werknemers hebben goed werk geleverd. ook de collega die aan huis kwam werkte heel netjes en precies, goed uitkijkend of er niets werd beschadigd. vriendelijk en beleefd. we zijn er heel blij mee.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Vakkundig advies en keurige afwerking

Vanmorgen is onze keuken weer gemonteerd na het spuiten. We zijn buitengewoon tevreden. Vakkundig geholpen bij het kiezen van de juiste kleur en daarna alles stipt op tijd volgens afspraak. Wouter heeft ons zelfs ook nog geholpen met het monteren van een afdrukplaat in een kastje. Onze keuken is weer als nieuw!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

prima gedaan en zeer tevreden

de deuren zijn opgehaald, prachtig gespoten en goed verpakt weer afgeleverd :)

In een woord geweldig

Onze kast is zo mooi geworden.geweldig. En het personeel wat hier kwam vriendelijk en heel professioneel. Geweldig. Onze dank

Waardeloos

Klant is koning 1 x Deur gaan ze niet aan beginnen . Dus weet ik geen prijs alleen zou ik meer deuren moeten laten doen dat is het verhaal.

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Uitstekend advies in de winkel gehad en zeer tevreden met vakkundige plaatsing.

Wij bevelen jullie van harte aan. Het zeer goede advies in de winkel hebben wij enorm gewaardeerd, maar ook het eindresultaat. Kortom vakmensen met passie. Top!

Betaalbaar vakmanschap

Het spuiten van onze 20+ keukenfronten bij Meiling was van A tot Z een topervaring. De online offerte aanvraag voor het Comfortpakket was eenvoudig en werd snel beantwoord. Een bezoek aan de spuiterij was zeer gastvrij en gaf ons vertrouwen. Bij het op de afgesproken datum kunnen ophalen van de nieuw gespoten fronten waren deze goed verpakt. Maar dan het allerbelangrijkste, het resultaat was 100% perfect. Zeker gezien de houtnerfstructuur en kaderuitvoering van de fronten was het spuitwerk egaal en goed gedekt terwijl de houtnerf fraai zichtbaar bleef. Met een servicepakket erbij, alles precies volgens afspraak klantvriendelijk afgehandeld was het helemaal compleet.

Goed werk geleverd

Goede communicatie en de keukenkastjes zijn mooi strak gespoten. We zijn er blij mee.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Top! Keuken is weer als nieuw!

Vanwege de drukte was het even wachten voordat ik aan de beurt was, maar het resultaat mag er dan ook wezen. Mijn keuken is weer als nieuw. De eerste keer ging het spuiten op locatie niet goed vanwege te weinig zuurstof. Dit hebben de heren zeer mooi hersteld toen ze de keuken weer kwamen afmonteren. Ik ben erg tevreden en kan een ieder aanraden om met Meiling in zee te gaan!

Zeer teleurstellend

Om eerlijk te zijn heb ik dit niet vaak meegemaakt. Aanvraag voor 18 deuren spuiten, offerte opgesteld, ik achteraan gebeld daarna nooit meer reactie Aanvraag voor schilderwerk binnen en buiten, paar keer contact gehad maar nooit opvolging gekregen en werd na herhaaldelijk reminders nooit terug gebeld. Uiteindelijk klus uitbesteed aan concurrent. Binnenhuis advies aangevraagd. Leuke kennismaking gehad, echter bij eerste oplevering ontbrak ontwerp keuken, raam decoratie, staaltjes paar maal achteraan gegaan en een deel van de wensen ontbrak. Aangegeven dat we toch wel meer kwaliteit verwachten en meer exclusief. Op die mail nooit meer een reactie gehad. En zowaar na 5 maanden stilte een herinnering / factuur op de mat.

Super strak!

Zelf een kast van MDF ontworpen en laten zagen. Het spuiten van de verf heb ik door Meiling laten doen. Echt helemaal perfect geworden!

Helemaal tevreden!!

Het werk is prima en zorgvuldig uitgevoerd. Bij deze onze complimenten!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Van begin tot eind professionele aanpak en perfect eindresultaat

Wij hebben 10 binnendeuren laten spuiten bij de Meiling Groep. Vanaf het eerste contact tot het eindresultaat is alles prima verlopen met een super eindresultaat. Dank voor jullie goede werk en service.

Super zeer tevreden

Wij zijn super te spreken over de uitgevoerde werkzaamheden, wij hadden Wouter als monteur, Wouter is een prima en fijne vakman, heel erg klant en service gericht. Prima eindresultaat het is net of wij een nieuwe keuken hebben. Al met al heel erg tevreden.

Over Meiling Groep BV

Van volledige woninginrichting, het spuiten van meubels en keukens tot projectinrichting, periodiek onderhoud, restauratie- en nieuwbouwprojecten… Meiling regelt het voor u. Allemaal.