Vakwerk, kwaliteit en service

Meiling maakt mooier, dat kunnen wij bevestigen. Vanaf het advies in de winkel tot aan de afwerking tot in detail én van kwaliteit.

zeer goed dus professioneel

Wij zijn heel tevreden met de verandering van kleur betreft de keuken. Eigenlijk is het een nieuwe keuken. Maar wel met aandacht voor vakmanschap. Dus wij kunnen het aanbevelen.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf leveren wat ze beloven

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Alles volgens afspraak en zeer netjes.

Alles precies volgens planning, zowel op dag 1 als dag 2. Er werd zeer netjes gewerkt, en rommel allemaal opgeruimd. Monteur was erg precies. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Geweldig!!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Je krijgt de deuren als nieuw terug

Paar deuren waren iets stuk en hebben ze gemaakt. Onze deuren waren ook smoezelig en we kregen ze als nieuw terug. Strak en keurig. En helemaal voor de prijs. Worden gehaald en teruggebracht door een hele aardige man.

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Geweldig gedaan, onze keuken is als nieuw

Gekozen voor Meiling op basis van de reviews, deze kloppen zeker. Goed advies over de mogelijkheden gekregen. Prima afspraken, die geheel gevolgd zijn. Een vriendelijke vakman, die onze keuken onder handen genomen heeft met een uitstekend resultaat, keuken ziet er weer als nieuw uit.

Uitermate tevreden

Zijn zeer te vreden met Schildersbedrijf Meiling. Adreswijziging verwerken svp: Ark 16 ipv 10

Bijzonder tevreden

Als je iets laat doen via internet, bij een voor ons onbekend bedrijf, is altijd afwachten, maar we zijn heel fijn geholpen. Prettig hoe er is gewerkt en het resultaat was schitterend.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Bijzonder vakkundig werk geleverd! Zeer tevreden.

We zijn bijzonder ingenomen met de manier waarop onze keuken een mooi en ander "gezicht" heeft gekregen. Complimenten voor het werk van de vakman die bij ons thuis demonteerde, vaste delen van de keuken bewerkte en na 10 dagen alles weer monteerde. Ook complimenten voor de thuisploeg die de deuren, ladefronten etc. etc. behandelde een heeft gespoten. Tien met de griffel!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Betrokken, goede service en vakwerk

Prachtig advies gekregen en heel prettig in het contact! Fijne betrokken mensen en prima service. We zijn heel tevreden en superblij met het eindresultaat!!

Top kwaliteit

Hi mijn ervaring is dat dit bedrijf top werk aflevert.. van A tot Z. Zijn netjes op tijd. Werken netjes. Luisteren goed wat de klant wilt. Nogmaals ik ben zeer tevreden over het behaalde resultaat

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Wederom fantastisch werk.

Na onze binnendeuren nu ook 2 Pastoe kasten laten spuiten door Meiling. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen. En spuit werk is fantastisch mooi. Dank.

Goede afspraken en topproduct

4 binnen deuren laten spuiten. Mooi werk afgeleverd

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

goede kwaliteit en zorgvuldige levering van een mooie stoel

Een mooie stoel besteld, waar een (bekende) lange levertijd vanuit de leverancier was. Levertijd volgens verwachting en deze week heeft de medewerker van Meiling de stoel gebracht, zorgvuldig in elkaar gezet en de verpakking weer meegenomen. Ik ben heel tevreden. Bevestiging van de bestelling is mondeling gegaan. Ik merk dat ik het ook graag via de mail had gehad. Ze zijn overigens telefonisch heel goed bereikbaar!

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Fantastisch hoe ze de keuken omtoveren

Fijne communicatie en maken een kunstwerk van een oude keuken.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Service verlenend, goed resultaat!

Hele goede ervaring. De keukenkast panelen zijn gedemonteerd en opgehaald, na twee weken waren de panelen weer terug in de juiste kleur en keurig gemonteerd met nieuwe handvaten. Vriendelijke medewerker en prettige service! Wij zijn zeer content met het resultaat!

Zeer matige planning

Uiteindelijk kwamen ze weken later als toegezegd. Zonder overleg kwam er maar één schilder waardoor het 2 weken zou duren. Ik heb hier een stuk van mijn werk moeten omplannen. Zonder overleg was de schilder opeens dagen op een ander project. Het moest op zaterdag afgemaakt worden. Een dag die we anders zouden besteden. Wat punten die, bij gebrek aan ladder en gebrek aan droogtijd nog afgemaakt moesten worden in week 3, zijn prima afgemaakt. Pluim voor Ekrim!. Het aanbevelen hieronder geldt voor hem. We kwamen er later achter dat er enorme zakkers op de schuurdrempel zaten. Het laatste stuk van Alex. Hij had wat putten in de drempel laten vollopen. Ik heb, om niet weer een schilder over de vloer te hebben, de boel opgeschuurd en opnieuw afgelakt.

Mooi, mooier, het mooist

We hadden besloten om in deze Corona tijd het huis te schilderen. De deuren waren ook aan een onderhoudsbeurt toe. Even googelen en kwam op Meiling. De deuren werden op de afgesproken tijd gehaald en terug bezorgd. Het resultaat van de gespoten deuren is fantastisch. Mooier kon ik het niet krijgen. Hulde Meiling!! Onze deuren krijgen een mooi ‘tweede leven’.

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

No nonsens doen wat er beloofd wordt!

Gevonden via Internet als dedeurenspuiters.nl, de online offerte aanvraag ingevuld. De prijs is netjes en dat geldt ook voor de uitgevoerde werkzaamheden. Op tijd klaar en keurig thuisbezorgd. Een deur kregen ze niet mooi dekkend, deze is extra behandeld met een speciale coating en nageleverd. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en genieten van onze (weer) mooie deuren.

GEWELDIG!

Onze oude keuken over laten spuiten door Meiling (dekeukenspuiters). We hadden niet verwacht dat onze keuken zo mooi zou worden, het is zo ontzettend strak gespoten dat ik nog steeds niet geloof dat dit onze oude frontjes zijn.

Prachtig gespoten keuken

Zelf hebben we de frontjes bij Meiling gebracht. Na iets meer dan 7 werkdagen kwam de keukenspuiter thuis om de vaste delen en het frame te spuiten. Het resultaat is prachtig! Of dat we een nieuwe keuken hebben!

Wij werden goed ontvangen en begeleid en zij leverden in 1 keer een zeer mooi product af. Top!

Een nieuwe oude keuken !

De keuken is pas net “ gespoten” dus over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Wel over de werkwijze en service en het eindresultaat; hartstikke mooi ! Alle afspraken nagekomen. Het is even “ afzien “ met die open kastjes maar het wachten meer dan waard. Ik ben er heel blij mee. De verf op de kasten voelt lekker en de plinten in dezelfde kleur en strips erlangs maken het helemaal af.

Kwalitatief zeer goed en prettige werknemers

Jan heeft onze keuken weer netjes gemaakt. Als nieuw. Een harde werker die oog voor details heeft. Zorgvuldig. Aangenaam in de omgang. Werkt netjes. Ook de financiële afwikkeling verliep zeer prettig. Er was een kleine schade wat naar volle tevredenheid werd opgelost.

Super service hoge kwaliteit

Heb zeer goede en professionele indruk van Meiling Zeer nette jongens allemaal Wij waren nieuwsgierig en kregen rondleiding door de hal en Lars nam alle tijd

Over Meiling Groep BV

Van volledige woninginrichting, het spuiten van meubels en keukens tot projectinrichting, periodiek onderhoud, restauratie- en nieuwbouwprojecten… Meiling regelt het voor u. Allemaal.