De heer Wijnstok heeft mij opgelicht voor 2.300 euro

De heer Wijnstok heeft mij opgelicht. Door een zielig verhaal van hem, hij zou de volgende dag ontruimd worden wegens een huurschuld, heb ik hem een schilderklus vooruitbetaald, totaal 2.900 euro. De klus zou in 6 dagen gedaan worden. Van deze geplande 6 dagen is hij alleen de eerste dag in totaal voor 5 uur bezig geweest. Daarna is de heer Wijnstok nooit meer teruggekomen, en heb ik de klus opnieuw moeten aanbesteden. De heer Wijnstok belooft telkens na mailen of bellen of appen het geld terug te geven, maar tot nu toe wacht ik al ruim 3 weken op mijn geld, en heb ik nog niks terugontvangen.

Never trust this Guy.

Never trust this Guy. He is a fraud . He took 3k euros to buy materials and then didn't show-up. Blocked my number. Please don't get victimised. He has got lot personal problems. He is part of lot painter Organisations positioning himself as Professional. At Initial stage he will talk to you as if he knew everything about Painting. I am pretty sure he will get money in advance and won't show up for the work. Beware of him. Don't get cheated.

Oplichter

Michel Wijnstok is een oplichter. Hij neemt afspraken aan, incasseert de aanbetaling en komt vervolgens niet opdagen. NIET MEE IN ZEE GAAN!

• Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken N.v.t.
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder

Dik tevreden

Mijn ervaring met Michel is meer dan prima verlopen. Zeer tevreden. De omgang met Michel was zeer prettig,als in persoon,sociaal,als in het zakelijke aspect,als persoon. Na kennismaking en de opname van het te schilderen werk,kreeg ik een zeer gespecificeerde offerte. Al wat in de offerte is aangegeven is tijdens de werkzaamheden nagekomen. Michel werkt netjes en geordend en is een harde werker. Al met al dik tevreden.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen

Fijne samenwerking.

Bij eerste contact,via telefoon,kwam Michel professioneel over. Gaf inzicht in,over hoe de opname vsn de offerte zou verlopen. Na afspraak,kreeg ik een uitgebreide offerte,waarin zijn werk methodiek beschreven werd. Al het geen in de offerte tijdens de werkzaamheden,is Michel nagekomen. Hij is communicatief,zorgvuldig,werkt netjes,ruim op tijd,fijn in de omgang,sociaal. Mijn ervaring is ronduit positief met Michel.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Gehele opdracht liep vloeiend!

Mijn ervaring met Michel is super! Bij opname van de offerte,bij ons thuis,toonde Michel veel interesse in ons,op allerlei vlakken. Hij luisterde naar wat onze wensen waren en gaf ons daarin suggesties. De offerte die wij aangeboden kregen was zeer gespecificeerd en duidelijk. Al wat hierin benoemd was,is ook nagekomen door Michel. De omgang met Michel is heel relaxed,hij is een rustige,kalme man die hard werkt en niet erg vind om uurtje langer door te werken. Werkt netjes,geen schuurpapiertje op de grond gevonden,werkt geordend. Na afronden van de opdracht kregen wij een bloemetje met dank voor de opdracht. Top gozer!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden