erg prettig kantoor om client bij te zijn, kort en bondig is daar lijfraad.

Heb bij mijn kontakten altijd prettige momenten, als ik bel gelijk juiste manier van handelen gekregen en erg belangrijk, alles eigenlijk binnen een uur. Dit is voor mij erg belangrijk geweest omdat ik dan weer wat rust kreeg in mijn hoofd en verder handelen. Mijn zaak is naar volle tevredengheid opgelost en zal, indien nodig, weer gebruik maken van uw diensten en u aanbevelen bij mensen die zelfde dingen ervaren als ik toen. Mag nog opmerken dat je gewoon kunt zeggen hoe je er over denkt en wat je verwacht, dan komt er altijd goed advies van uw kant

• Geholpen door: Karin Kamps
  • Wat is uw functie? ben met pensioen

Deskundig

Goede ervaring, advocate was goed bereikbaar en vertelde duidelijk, in begrijpbare taal wat het plan was, welke stappen ze ging ondernemen en of ik me daar in kon vinden.

• Geholpen door: Frouke Douma
  • Wat is uw functie? N.v.t.

Altijd bereikbaar snel en goed afvies, sparringspartner

Veel kennis, goede sparringpartner. Duidelijke taal, dus heldere antwoorden. Transparant in de kosten. Informeel en kundig.

• Geholpen door: Frouke Douma
  • Wat is uw functie? Directeur/Eigenaar

Yspeert is een slagvaardig en krachtig bedrijf met veel kennis en kunde van diverse disciplines.

Diverse malen gebruik gemaakt van de verschillende disciplines binnen Yspeert en dus ook gewerkt met verschillende advocaten. Heldere communicatie, kennis van zaken, samenwerken en slagkracht zijn de sleutelwoorden voor dit kantoor. No nonsens advocaten met allemaal een duidelijke visie. Ook geweldig om mee te sparren!

• Wat is uw functie? DGA

Zeer deskundig.

Korte lijnen en ontzorgend!

• Geholpen door: Wouter Leerink
  • Wat is uw functie? Bouwtechnisch bedrijfskundige

Uitstekend en adequaat geholpen

Pro-actieve benadering en zeer betrokken, 24-uur

• Geholpen door: Sander Vos
  • Wat is uw functie? Dga

Top service en altijd bereikbaar voor een snel telefonisch consult

Yspeert advocaten snapt heel goed dat snel reageren en contact onderdeel uitmaakt van het gevoel dat de klant zich geholpen voelt. Altijd is er iemand die je snel te woord staat of je binnen no-time terugbelt. Prima dienstverlening en een aanrader voor iedereen om deze kwaliteitsservice en specialistische kennis te testen.

• Geholpen door: Hillie Lunter
  • Wat is uw functie? DGA

Deskundig en praktisch

Inhoudelijk is de dienstverlening van topniveau. Daarbij blijft men met beide benen op de grond, wat zich vooral vertaald in een praktische aanpak en uiterst plezierige en ongedwongen communicatie. Ik werk al jaren met verschillende advocaten van Yspeert samen vanuit diverse hoedanigheden en invalshoeken. Mijn ervaringen zijn organisatiebreed onverdeeld positief.

• Geholpen door: Hillie Lunter
  • Wat is uw functie? directeur, adviseur

Erg tevreden

Wij zijn er tevreden over de deskundigheid en de wijze van uitleg van Arianne Klok. Leuk contact en altijd bereid om het nogmaals toe te lichten in de soms complexe materie.

• Geholpen door: Arianne Klok
  • Wat is uw functie? CFO

Ontzorgende service

We zijn Mr Doreth Loonstra volledig ontzorgd. Ze nam het voortouw in de materie en wist deze uitstekend te verwoorden naar ons zodat alles chrnologisch en inhoudelijk goed te snappen en te volgen was. Ze bewaakte de deadlines en adviseerde goed over de verschillende volgende mogelijkheden.

• Geholpen door: Doreth Loonstra
  • Wat is uw functie? Financieel Directeur

Deskundig en professioneel

In een bestuursrechtelijke aangelegenheid zijn wij zeer deskundig en professioneel bijgestaan door Yspeert Advocaten.

• Geholpen door: Doreth Loonstra
  • Wat is uw functie? CEO | Eigenaar

Menselijk, holistisch, bekwaam en vasthoudend; advocaten waar je je thuis voelt!

Harm Jan is een prettig open mens. Intelligent, zeer ervaren op zijn vakgebied en met een passie voor zijn vak. Ik voel me altijd zeer begrepen en geholpen. Vriendelijk en correct naar de tegenpartij met scherpte en diepte op de inhoud. Doet echt zijn best voor mij en de zaak en denkt creatief, ook op het gebied van kosten. We hebben nog een traject te gaan in deze zaak en maar ik heb ik er alle vertrouwen in. Zaken met banken vragen een lange adem, en je niet laten intimideren. Dat lukt goed zo! Kortom na inmiddels 3 jaar samen op te trekken nog steeds zeer tevreden. Ik kan Harm Jan van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Harm Jan Tulp

Snel geregeld, goed samengewerkt

Ik moest reageren op een dagvaarding en in reconventie een en ander vorderen. Zelf heb ik puntsgewijs gereageerd op de dagvaarding, deze punten heeft Jan Gerrit geperfectioneerd en aangevuld en het reconventie deel toegevoegd. Het uiteindelijke document ziet er prachtig uit.

• Geholpen door: Jan-Gerrit Meijerink

Fijn contact, open en duidelijk.

Het contact met Yspeert is zeer goed. Ik ben erg te spreken over de duidelijke vertaling van de zaak, de kennis die ze hebben en de adviezen ze geven. Het werk is duidelijk en kwalitatief hoog. Ik kan Yspeert advocaten dan ook zeker van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Elzelou Grit
  • Wat is uw functie? CEO | Eigenaar

Top kwaliteit ondersteuning

Erg tevreden over de geleverde kwaliteit, de afstemming en de samenwerking

• Geholpen door: Elzelou Grit
  • Wat is uw functie? Teamleider vergunningen leefomgeving (a.i.)

Heel erg tevreden

Doorgronden een dossier snel en komen kundig en snel tot conclusies en aanvliegroute!

• Wat is uw functie? Co Owner and Algemeen Directeur

Onze externe juridische deskundigen

Als ondernemer is het cruciaal om in precontractuele fase van contracten en/of overeenkomsten een juridische screening te doen laten uitvoeren. Met een ruime capaciteit en in de breedte ter zake kundige kennis kunnen door Yspeert contractuele zaken accuraat worden geanalyseerd en van een pragmatisch advies worden voorzien. Dit voorkomt juridisch geschillen achteraf.

• Wat is uw functie? CEO & Stakeholder

Eemsgolaan 17 9727DW Groningen

050 314 42 80

Over Yspeert advocaten

Yspeert levert kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan ondernemingen, overheden en instellingen. Wij hebben een duidelijke visie op de juridische zakelijke dienstverlening. U mag van ons de hoogste kwaliteit verwachten en daarnaast gaan wij doelgericht, kostenefficiënt en pragmatisch te werk. Onze dienstverlening is gericht op het inventariseren van uw risico’s, het voorkomen van geschillen en het verhogen van uw interne kennisniveau. Van dossiergericht naar procesgericht denken. Wij laten u graag zien hoe we dat doen.

Over Advocaatscore.nl