Uitstekende service en kwaliteit

Goed en eerlijk advies.

Service, klantvriendelijkeid en kwaliteit als vanouds.

De nieuwe eigenaar en nieuwe medewerkers hebben de naam Turkesteen, welke jarenlang stond voor goede service, klantvriendelijkheid en kwaliteit, hoog in het vaandel staan. Dat doen ze goed!

Heel fijn geholpen!

Heel fijn geholpen en goed advies gekregen.

Goed verzorgd

Alles volgens afspraak.

Vriendelijke mensen en goede service

We zijn goed geadviseerd en er werd de tijd voor genomen. Inmiddels alles naar wens afgeleverd en we slapen heerlijk

Prima geholpen.

Nemen als tijd voor je (hadden wel vooraf afspraak gemaakt).

Prima winkel

Fijne verkoop

Heel prettig geïnformeerd

Zie boven

Een weg met hindernissen maar eind goed al goed

Bij bezoek winkel goed en plezierig geholpen en prima voorlichting. Levertijd volgens afspraak maar toen ging het fout; Tijdens de opbouw bleken bepaalde onderdelen niet te passen. En dan krijg je met 3 partijen te maken. De winkel, de beddeninstallateur en de fabrikant. Wij hadden zelf al het oude bed verwijderd maar beddeninstallateur wilde alleen een leenbed leveren. De rest van het nieuwe bed werd in onze schuur, incl matrassen opgeslagen en weg was de beddeninstallateur. Gelukkig kwam het leenbed diezelfde dag. Het heeft ruim 3 weken geduurd voordat de ontbrekende onderdelen werden geleverd en het eindresultaat werd geïnstalleerd . De aangegeven datum is inderdaad nagekomen. Iedereen vond het vervelend en meldde ons dat het haast nooit voorkomt. Nazorg; het had de winkel gesierd wanneer men na de uiteindelijke levering nog een keer had gebeld of nu alles naar wens was.

Super fijn geholpen

Zou fijn zijn als er na levering nog even gevraagd zou worden of het product is wat je ervan verwacht. Bij ons is dat gelukkig zo. Slapen heerlijk. Groetjes Cor en Gerda

Services van mvr de Ruiter was super!

Van begin tot eind goed geregeld

Er werd veel tijd en uitleg gegeven over het kopen van een topper

Geweldig advies en professionele service

Ik ben uitstekend geholpen en zeer goed voorgelicht over mijn nieuwe bed en matrassen. Daarnaast kreeg ik vakkundig advies over welke kussens en dekbedden wel en niet bij mij zouden passen. Alles wat ik kocht is van uitstekende kwaliteit. Ik ben uitermate tevreden over het resultaat en dankbaar voor prettige en deskundige begeleiding.

De levering van het bed is prima verlopen alles ging goed op tijd zoals afgesproken.

Het bed slaapt heerlijk.

Super geholpen

Lissy heeft ons super geholpen aan een bed en fijne kussens

Top! Er wordt echt geluisterd niet alleen naar verkoopcijfers gekeken.

netjes geholpen

Mijn bed staat nu op hogere poten

Zeer fijne zaak met goed advies en goede service!!

Ondanks dat zij zelf ons bed tot 2x toe verkeerd besteld hebben is het prima opgelost. Konden gewoon op het verkeerd bestelde bed slapen tot het goede geleverd werd. Steeds fijn contact gehad. Goed op de hoogte gehouden van de status van het bed. Kortom fijne winkel

Deskundig advies telt voor een goede nachtrust.

Accuraat en deskundig geholpen. Ze nemen echt alle tijd voor je. Het vinden van een goed kussen kostte meer tijd - en een paar keer ruilen - maar dat gunnen ze je.

Goede service en prima planning en aflevering.

Resultaat is prima en verwacht zoals is aangegeven.

uitstekend

Ik werd goed geholpen, de persoon die me advies gaf was heel deskundig

Al meer dan vijfentwintig jaar tevreden klant.

Ruime keus, mooie spullen, goede service, vriendelijk personeel.

Prima service goed advies en probleempjes na levering keurig opgelost

Prima service goed advies en probleempjes na levering keurig opgelost

Heel erg fijn.

Wij hadden een afspraak gemaakt en dat is wel aan te raden. Ze kunnen dan echt alle tijd voor je nemen zodat je alle geschikte bedden kan uitproberen. Wij werden geholpen door Joost. Met veel proffesionaliteit en humor heeft hij ons geholpen het ideale bed uit te zoeken. En na een wen periode kunnen we niet anders zeggen, hij slaapt perfect.