Goed advies en afspraken goed nagekomen.

Zie boven.

Goed geholpen!

Bij het maken van de keuze voor een nieuw bed werd ik goed en plezierig geholpen. Alle opties werden besproken. De diverse matrassen kon ik uitproberen. De kosten van het een en ander werden op een rij gezet om te kunnen vergelijken. Ik ben meerdere malen in de winkel geweest, met nieuwe vragen of om toch nog weer even het ligcomfort van matrassen te ervaren. Steeds was er alle tijd voor mijn vragen en overwegingen. En nu ben ik blij met mijn aankoop.

Ik slaap vanaf dag 1 goed

Prima geholpen,netjes geïnstalleerd.

Prima advies en goed product uitgezocht

Fijne zaak al wel meer dan 30 jaar klant

Heerlijk slapen na proefliggen tijdens prettig kontakt

Ons eerste kontakt was een warm welkom in de winkel. Tijdens een kopje koffie hebben wij onze wensen kenbaar gemaakt. Op basis daarvan konden we op diverse matrassen proefliggen. Uiteindelijk kozen wij voor een goede verstelbare lattenbodem in een mooie houten ombouw met 2 heerlijk dikke matrassen. En, zoals in de winkel verteld zou het even kunnen duren om thuis te wennen aan het nieuwe bed. Nu, na een paar dagen, kunnen we rustig zeggen dat we heerlijk slapen en geen pijn ervaren bij het opstaan.

Uitstekende service

Uitstekende service

Uitstekende service en kwaliteit

Goed en eerlijk advies.

Service, klantvriendelijkeid en kwaliteit als vanouds.

De nieuwe eigenaar en nieuwe medewerkers hebben de naam Turkesteen, welke jarenlang stond voor goede service, klantvriendelijkheid en kwaliteit, hoog in het vaandel staan. Dat doen ze goed!

Heel fijn geholpen!

Heel fijn geholpen en goed advies gekregen.

Goed verzorgd

Alles volgens afspraak.

Vriendelijke mensen en goede service

We zijn goed geadviseerd en er werd de tijd voor genomen. Inmiddels alles naar wens afgeleverd en we slapen heerlijk

Prima geholpen.

Nemen als tijd voor je (hadden wel vooraf afspraak gemaakt).

Prima winkel

Fijne verkoop

Heel prettig geïnformeerd

Zie boven

Een weg met hindernissen maar eind goed al goed

Bij bezoek winkel goed en plezierig geholpen en prima voorlichting. Levertijd volgens afspraak maar toen ging het fout; Tijdens de opbouw bleken bepaalde onderdelen niet te passen. En dan krijg je met 3 partijen te maken. De winkel, de beddeninstallateur en de fabrikant. Wij hadden zelf al het oude bed verwijderd maar beddeninstallateur wilde alleen een leenbed leveren. De rest van het nieuwe bed werd in onze schuur, incl matrassen opgeslagen en weg was de beddeninstallateur. Gelukkig kwam het leenbed diezelfde dag. Het heeft ruim 3 weken geduurd voordat de ontbrekende onderdelen werden geleverd en het eindresultaat werd geïnstalleerd . De aangegeven datum is inderdaad nagekomen. Iedereen vond het vervelend en meldde ons dat het haast nooit voorkomt. Nazorg; het had de winkel gesierd wanneer men na de uiteindelijke levering nog een keer had gebeld of nu alles naar wens was.

Super fijn geholpen

Zou fijn zijn als er na levering nog even gevraagd zou worden of het product is wat je ervan verwacht. Bij ons is dat gelukkig zo. Slapen heerlijk. Groetjes Cor en Gerda

Services van mvr de Ruiter was super!

Van begin tot eind goed geregeld

Goed geholpen

Er werd veel tijd en uitleg gegeven over het kopen van een topper

Geweldig advies en professionele service

Ik ben uitstekend geholpen en zeer goed voorgelicht over mijn nieuwe bed en matrassen. Daarnaast kreeg ik vakkundig advies over welke kussens en dekbedden wel en niet bij mij zouden passen. Alles wat ik kocht is van uitstekende kwaliteit. Ik ben uitermate tevreden over het resultaat en dankbaar voor prettige en deskundige begeleiding.

De levering van het bed is prima verlopen alles ging goed op tijd zoals afgesproken.

Het bed slaapt heerlijk.

Super geholpen

Lissy heeft ons super geholpen aan een bed en fijne kussens

Super!

Top! Er wordt echt geluisterd niet alleen naar verkoopcijfers gekeken.

netjes geholpen

Mijn bed staat nu op hogere poten

Zeer fijne zaak met goed advies en goede service!!

Ondanks dat zij zelf ons bed tot 2x toe verkeerd besteld hebben is het prima opgelost. Konden gewoon op het verkeerd bestelde bed slapen tot het goede geleverd werd. Steeds fijn contact gehad. Goed op de hoogte gehouden van de status van het bed. Kortom fijne winkel

Bedrijfsgegevens

t Gelderland 1 3

3901BB Veenendaal

0318 512 686

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.