3 sterren, had ook 4 of 5 kunnen zijn. Heb geen vergelijkings materiaal. Maar....fijn geholpen in de winkel. Montage precies volgens afspraak.

vriendelijke mensen, geen volledige informatie

Beste mensen, We zijn in de winkel heel vriendelijk en gezellig geholpen. Niets anders dan lof maar er kloppen een aantal dingen niet en dat is jammer. Het gekochte matras blijk je om te moeten keren terwijl in de winkel is verteld dat dat niet hoefde. Er zou betaald moeten worden aan de mensen die het matras zouden brengen. Ook dat klopte niet. En ik heb zelf moeten bellen omdat er nog steeds geen rekening op de mail stond. Deze kwam een dag voor het leveren van het matras. Erg laat. Ik denk dat goede informatie heel belangrijk is.

Deskundig advies en goede service

Op zoek naar nieuwe matrassen zijn we uitstekend geholpen door Charlotte. Uitgebreid kunnen proef liggen in de winkel, nam alle tijd voor ons. Omdat ook de bedbodem al een tijdje meegaat, is Albert speciaal naar ons toe gekomen om de bodem te inspecteren. Die kan gelukkig nog even mee. De planning van de bezorging liep soepel. Ze kwamen wel vroeger op de dag dan de tracker aangaf (tiende aftrek), maar ging gelukkig goed. De bezorgers zelf waren professionals. Oude matrassen gingen mee retour. Wat ons betreft dus 9,9 uit 10 :-).

Erg tevreden

Nieuwe matrassen waar we fantastisch op liggen, we hebben geleverd gekregen waar we voor betaald hebben maar ook waar we informatie over hebben gehad, het ligt super, wij zijn heel blij en dankbaar met deze keuze, ook hoe we geholpen zijn is geweldig.

perfect bedrijf, vriendelijke en vakkundige medewerkers.

We zijn lang zoekende geweest voor het goede kussen. Meerdere keren een kussen kunnen meenemen. Ook bij de aanschaf van de topper goed advies en ook hier eerst kunnen uitproberen.

Goede voorlichting en persoonlijke behandeling is prima.

bovenstaande is voldoende

Top service en gewenste kwaliteit!

Erg prettig geholpen met vakkundige uitleg bij het samenstellen van ons nieuwe bed.

Heel fijn!

Goed advies en aardig personeel. Snelle en keurige levering!

Empathisch, doortastend en snel

Begrip voor persoonlijke omstandigheden. Meedenken in praktische en snelle oplossingen. Prima service!

Vriendelijk en professioneel geholpen

We voelden ons direct welkom, kregen koffie aangeboden. Zeer vriendelijke en kundige verkoopster. Uitgebreid advies gekregen voor het uitzoeken van de matrassen en creatief meegedacht met het samenstellen van ons prachtige bed. Levering van het bed binnen de genoemde termijn en vlot en netjes gemonteerd. Wij slapen weer heerlijk, erg blij met ons nieuwe bed. Wij zijn heel tevreden en komen zeker terug.

Het is niet meer Turkesteen zoals hij was.

Dit is jullie tweede verzoek. Het is niet meer Turkesteen zoals hij was.

Hele fijne ervaring.

Goed geholpen in de mooie winkel en goed geregeld met het bezorgen.

goede uitleg bij aankoop

de uitleg van het matras is duidelijk we hopen op een goede garantie en kan een ander ook aanbevelen.

Ervaring in Veenendaal zeer goed, afleveren minder.

In winkel veel info en uitleg en ook een goed advies. Afleveren de heren waren vriendelijk en netjes maar deden niet het afstellen van de bodem ondanks dat dit op de afleverbon stond. We zijn nu zelf een beetje aan het experimenteren.

Prettig en deskundig advies. Het bed ligt heerlijk

Ook de bezorging en montage op een prettige manier verlopen

Prettige begeleiding

Goede uitleg van verschillende matrassen en kussens. Door er op te liggen konden we de verschillen zelf ervaren.

gemengd

twee mails werden niet beantwoord. voor meubelglijders voor de bedpoten werden we verwezen naar een bouwmarkt we wilden zelfde maat bedden als oude van 90 cm breed we zijn niet voldoende oplettend op dit punt geweest want gekocht en geleverd zijn bedden van 80 cm

Uitstekend geholpen.

Men luistert goed naar de wens van de klant en zoekt daar het juiste product bij. Ook de afleverservice werkt netjes.

Goed advies en afspraken goed nagekomen.

Zie boven.

Goed geholpen!

Bij het maken van de keuze voor een nieuw bed werd ik goed en plezierig geholpen. Alle opties werden besproken. De diverse matrassen kon ik uitproberen. De kosten van het een en ander werden op een rij gezet om te kunnen vergelijken. Ik ben meerdere malen in de winkel geweest, met nieuwe vragen of om toch nog weer even het ligcomfort van matrassen te ervaren. Steeds was er alle tijd voor mijn vragen en overwegingen. En nu ben ik blij met mijn aankoop.

Ik slaap vanaf dag 1 goed

Prima geholpen,netjes geïnstalleerd.

Prima advies en goed product uitgezocht

Fijne zaak al wel meer dan 30 jaar klant

Heerlijk slapen na proefliggen tijdens prettig kontakt

Ons eerste kontakt was een warm welkom in de winkel. Tijdens een kopje koffie hebben wij onze wensen kenbaar gemaakt. Op basis daarvan konden we op diverse matrassen proefliggen. Uiteindelijk kozen wij voor een goede verstelbare lattenbodem in een mooie houten ombouw met 2 heerlijk dikke matrassen. En, zoals in de winkel verteld zou het even kunnen duren om thuis te wennen aan het nieuwe bed. Nu, na een paar dagen, kunnen we rustig zeggen dat we heerlijk slapen en geen pijn ervaren bij het opstaan.