Snelle, vriendelijke en vakkundige service

Ik kom al jaren bij Zwier autoservice. Vader en zoon zijn altijd vriendelijk en zeer bereidwillig om je te helpen. Ze hebben verstand van zaken en rekenen daar fatsoenlijke prijzen voor. Ze zijn telefonisch altijd goed bereikbaar en zitten qua locatie vanuit o.a. Stadshagen op een perfecte plek. Ik kan iedereen deze garage aanbevelen.

Meegaand, flexibel en menselijk

Vanaf het eerste contact goed gevoel en superblij met de gesloten deal. Hele strakke Ford Fiësta gekocht met weinig kilometers.

• Bereikbaarheid

Super service van Mitchell en Hein! Snelle reparatie, goed meegedacht, extra service verleend en goed advies over een verder onderhoudsplan en kreeg ook nog punten mee die in de toekomst aan vervanging toe zijn, zodat ik precies weet wat ik kan verwachten. Ik ben nieuwe vaste klant!

• Bereikbaarheid

Uitstekende service door vakbekwame eigenaar.

Kom er al jaren, altijd goed geholpen en ondersteund.

• Bereikbaarheid

Top bedrijf met uitstekende service

Goede en snelle service, alles wordt van tevoren overlegd en reparaties deskundig uitgevoerd.

Over Zwier Autoservice

Zwier Autoservice is een full service autobedrijf te Zwolle met als uitgangspunt: " totaalonderhoud voor betaalbaar autorijden" Waar moet je naar toe voor het onderhoud of een reparatie van je auto? We twijfelen allemaal wel eens. Importeurs duwen hun dealers namelijk in een superstrak keurslijf en nog strakkere tarieven. Rekeningen rijzen daarom al gauw de pan uit. Wie dat niet wil, is in Zwolle bij Zwier Autoservice aan de Schoenerweg 1c helemaal aan het juiste adres.

Over Autoservice Totaal