De Neef heeft letterlijk zorgen weggenomen

Door de professionele en betrokken aanpak voelde ik meteen een last van m'n schouders vallen. Het was een vervelende situatie waar we inzaten maar door haar plan van aanpak is het helemaal goed gekomen.

• Geholpen door: mr. M.G.T. (Monique) Uphus

Boven verwachting

Mr Uphus nam altijd de tijd om zaken duidelijk uit te leggen. Heeft zelfs een behoorlijk risico genomen om mijn zaak te winnen. Ben door eigen schuld in een zeer lastig parket gekomen maar steeds is zij pal achter mij blijven staan. Ook de andere medewerkers van het kantoor waren buitengewoon hulpvaardig en vriendelijk! Ik ben erg onder de indruk van de expertise maar ook van empathie waarmee ik geholpen ben. Het was voor mij een zenuwslopend proces maar dankzij de deskundige en geduldige bijstand heb ik nooit het vertrouwen verloren.

• Geholpen door: mr. M.G.T. (Monique) Uphus

Naast enorm deskundig altijd persoonlijke aandacht.

Prettige en professionele hulp in de breedste zin van het woord.

Snel, vriendelijk en deskundig

Ik heb de diensten van De Neef advocaten een keer gebruikt en ben snel en deskundig geholpen. De medewerkers werken vriendelijk en professioneel! Als ik weer een probleem of vraagstelling heb, zal ik zeker weer contact leggen.

Fantastisch

Goed geluisterd, serieus genomen, goede afwikkeling ! Heel tevreden!

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

Korte lijnen en goed advies

Goede ervaringen. Denken met de klant mee

• Geholpen door: N.v.t.

Fantastische bijstand

Snelle respons en goede afhandeling van zaken.

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

Menno is een kundige advocaat

De problemen die je hebt als je een advocaat nodig hebt worden door de Neef advocaten zorgvuldig bekeken. Prijs/kwaliteits verhouding is in de juiste balans.

• Geholpen door: mr. M.H.G. (Menno) de Neef

Korte lijnen en adequaat advies

Laagdrempelig, duidelijke uitleg en snelle hulp.

Top advocaat

Korte lijnen maakt een vervelende kwestie eenvoudiger

Over De Neef Advocaten

Voor veel bedrijven en particulieren is de wereld van het recht een onbekend gebied, waar zij liever zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Zo hoort dat ook. Toch kan het gebeuren dat u die wereld moet betreden. Omdat u een goed contract of advies nodig heeft, omdat u een juridisch geschil moet uitvechten of omdat u zo’n gevecht juist wilt voorkómen. In zulke situaties is het goed dat u een partner heeft die u met raad en daad bijstaat en u door die onbekende wereld loodst. De Neef Advocaten is zo’n partner.

Over Advocaatscore.nl