Ben goed en vakkundig geholpen

• Geholpen door: mr. R. (Remco) Bravenboer

Snel en inhoudelijk compleet advies

Mijn casus is snel opgepakt en de gegeven adviezen zijn inhoudelijk goed geformuleerd en doorgezet naar de andere partij. Voor ons heel fijn dat we de casus niet meer zelf hoefden te verdedigen en behandelen. Tussenkomst van een advocaat heeft veel effect gehad op de uitkomst.

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

Goede begeleiding aardige en correcte advocaat

Wij zijn geholpen door Isis. Dat ging zeer naar wens; uiterst vriendelijke, correcte en cordate dame. Wat tegenviel is de uiteindelijke betaling. Wij als stichting zitten krap bij kas en hadden gehoopt dat het werk en het aantal uren minder zou bedragen. Het blijft een tijdrovende klus. Het is niet anders. Hopelijk niet tot de volgende keer ;) maar kan het niet anders dan zeker bij dit adres. Mvg Martijn Noordhoek

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

Zeer vriendelijke en toegankelijke dienstverlening, in heldere taal.

Mijn zaak was beladen (abrupt einde dienstverband), waardoor ik in het begin meer emotie had. Naast het deskundig advies, kon ik ook mijn verhaal kwijt (luisterend oor). Dit in combinatie met een daadkrachtig advies heeft er voor gezorgd dat ik mijn zaak naar volle tevredenheid heb kunnen afronden.

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

Super ervaring met een onverwachts goed resultaat!

Aanvankelijk was het naar ons idee een moeilijk dossier om ons recht te halen bij de tegenpartij. Door alle goede adviezen en keuzes die we gaande weg met elkaar hebben gemaakt is de zaak tot tot een zeer goed en deels onverwacht (positief) einde gekomen. Ondanks dat het weleens moeilijke keuzes waren of dat we nog wel door zouden gaan of niet, zijn we blij dat we hebben doorgezet! Nu alles achter de rug is kunnen we terugkijken op een lange maar succesvolle periode ( ca. 1,5 - 2 jaar). Door de "De Neef Advocaten" heeft het recht voor ons zege gevierd!

• Geholpen door: mr. M.G.T. (Monique) Uphus

Professioneel en daadkrachtig, met een menselijke aanpak.

Vanaf het eerste contact een goed gevoel (onderscheidend). Hulp bieden zonder al te zwaar en zakelijk te doen, maar de mens achter het dossier willen helpen. Daarnaast inhoudelijk en communicatief sterk. Ik heb de support en betrokkenheid van Isis als heel prettig ervaren en zou haar zonder twijfel aanbevelen.

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

leerzame ervaring met een gunstig verloop

Het was een leerzame ervaring, met een gunstig verloop. Niemand zit op een rechtszaak te wachten, maar als het zich toch voordoet is het fijn als je goed wordt begeleid.

• Geholpen door: mr. M.H.G. (Menno) de Neef

Snelle, goede communicatie en afhandeling.

Inzake een incasso geholpen door Monique Uphus. Heldere en snelle communicatie. Er werd tevens een duidelijk beeld gegevens over de kans van slagen, de vervolgstappen en de daarbijbehorende kosten. Kortom: Zeer tevreden over het gehele traject.

• Geholpen door: mr. M.G.T. (Monique) Uphus

Actieve samenwerking op een informele manier

Bij een incassotraject heb ik de hulp ingeschakeld van Monique. Onze positieve ervaringen: de lijnen zijn kort, de communicatie verloopt prima en er is ruimte om gedurende het proces van gedachten te wisselen, om tot de juiste keuzes te komen. Van ons een positieve aanbeveling!

• Geholpen door: mr. M.G.T. (Monique) Uphus

Professioneel, snel en daadkrachtige hulp.

Wij hebben een zeer correcte begeleiding gehad bij een ontslagprocedure. We werden snel en professioneel geholpen. De uitkomst van het advies en de begeleiding was zeer naar wens voor beiden partijen. De neef advocaten is een accuraat kantoor wat ik u zeker zou aanraden.

Prima afgehandeld

Deskundig alles afgehandeld, goede en snelle communicatie.

Snel en Adequaat geholpen

Binnen 24 uur een afspraak gemaakt. Duidelijk advies, zeer deskundig geholpen. Zaak snel tot een goed einde.

Super goed geholpen.

Wij zijn super goed geholpen met een eerlijk advies.

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

Super goed ! een echte aanrader als het nodig is.

In een zeer korte periode en ondanks de feestdagen op een prettige, fijne en zeer kundige wijze geholpen. De kwestie snel geanalyseerd en vinger op de zere plek gekregen. Altijd bereikbaar, inhoudelijk sterk, helder communicerend en op een fijne vriendelijke wijze geholpen. Gevraagd en ongevraagd advies gekregen en kwestie snel weten op te lossen. Een aanrader!

Ik ben prima geholpen

Mijn vraag werd snel opgepakt, vervolgens overgedragen aan de juiste deskunige en na een paar uur had ik al het juiste advies ontvangen. Met die kennis kon ik vervolgens de case zelf afrnden.

Succesvol incassotraject

De Neef Advocaten heeft ons succesvol geholpen bij het incasseren van achterstallige betalingen van een klant. Remco bracht het proces duidelijk in kaart, adviseerde ons goed en kwam zijn toezeggingen steeds exact na.

Uitermate correct en meedenkend

Zeer fijne contacten en goede informatieverstrekking over werkzaamheden. Een fijn gevoel om door de juiste mensen bij te worden gestaan.

Professioneel, netjes, snel

Ontzettend goed geholpen door Isis. Zij kon mij precies vertellen wat de opties waren en hoe te handelen. Ze is professioneel, vriendelijk en heel goed bereikbaar.

Geweldige

Heb met Isis van de Wetering een super contact gehad, per telefoon, mail, APP. Isis begreep wanneer er geschakeld moest worden en heeft aan een half woord genoeg, dit werk zo fijn!!

Keurig geholpen met opstellen Algemene Voorwaarden

Geen poespas, duidelijk verhaal. Zowel uitleg van Algemene Voorwaarden als kosten voor het opstellen hiervan. Prima!!

• Geholpen door: mr. M.H.G. (Menno) de Neef

prima, to the point en prettig

arbeidsrecht

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

Buitengewoon prettige hulp en empathische bijstand

Isis en Menno hebben mij bijgestaan in de juridische onderhandeling bij een ontslagprocedure met wederzijds goedvinden. Gedurende het proces heb ik goed kunnen samenwerken met Isis vanwege haar kennis en betrokkenheid. Het eindresultaat is dan ook naar mijn volle tevredenheid.

• Geholpen door: mr. I.C.M.C. (Isis) Henriquez-van de Wetering

prima expertise, fijne manier van werken

In een zaak die erg onoverzichtelijk was en waar we zelf niet goed raad mee wisten, heeft Monique Uphus ons prima geholpen en dat heeft ertoe geleid dat wij tevreden zijn met de uiteindelijke oplossing van dit bouwtechnisch geschil. Er waren erg veel punten van onenigheid, maar door de samenwerking met Monique is alles overzichtelijk op papier gekomen zonder rechtszaak geregeld.

• Geholpen door: mr. M.G.T. (Monique) Uphus

Snelle kundige support wanneer dat nodig is !

Goed en inhoudelijk correct advies, snelle korte communicatielijnen Twee opmerkingen / verbeterpunten: - meer sturend advies in de hoogte van bijv het te eisen bedrag, voor klant is dit vaak onbekend terrein - tussenstand gebruikte advies uren zodat eis verhoogd kon worden

Vakspecialist

Voor een incassotraject hebben wij De Neef Advocaten gevraagd om ons te ondersteunen. Monique heeft ons hierbij volledig ontzorgd, zodat wij ons op onze business konden richten. De incasso is vlekkeloos afgerond ik raad De Neef Advocaten sterk aan!

Over De Neef Advocaten

Voor veel bedrijven en particulieren is de wereld van het recht een onbekend gebied, waar zij liever zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Zo hoort dat ook. Toch kan het gebeuren dat u die wereld moet betreden. Omdat u een goed contract of advies nodig heeft, omdat u een juridisch geschil moet uitvechten of omdat u zo’n gevecht juist wilt voorkómen. In zulke situaties is het goed dat u een partner heeft die u met raad en daad bijstaat en u door die onbekende wereld loodst. De Neef Advocaten is zo’n partner.

Over Advocaatscore.nl