Tatjana is een vakvrouw. Ondanks mijn fout dat ik een verkeerde tijd voor de deur stond heeft ze mij super geholpen.

Fijne vrouw met vakkennis

Geeft eerlijke goede adviezen. Weet waar ze mee bezig is. Voortdurend in ontwikkeling. Nieuwe technieken.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Super bevallen,weinig tot geen pijn en met het eindresultaat ben ik zeer tevreden!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Fijn geholpen, echt een aanrader.

Professioneel

Tatjana heeft mijn wenkbrauwen fantastisch gezet! Ik ben er heel erg blij mee en denk nu steeds dat ik het veel eerder had moeten doen. Ze nam alle tijd om de wenkbrauwen symmetrisch en passend bij mijn gezicht voor te tekenen. Ze gaf prettig advies, waarbij ze ook goed heeft geluisterd naar mijn wensen. Ze werkt geconcentreerd en hygiënisch. De pijn viel mij reuze mee! Ik zou iedereen die PMU overweegt Tatjana aanraden!

Prachtig natuurlijk resultaat

Het is heel spannend om een blijvende kunstmatige verandering in je gezicht te laten aanbrengen. Ook al wordt er gezegd dat het heel natuurlijk wordt en het niet echt blijvend is. (Na een aantal jaren moet je het herhalen voor een mooi blijvend uiterlijk). Een vriendin van mij had haar wenkbrauwen met PMU bij Tatjana laten doen. Ik vond het prachtig. Daarop heb ik (zenuwachtig) besloten om ook mijn wenkbrauwen te laten doen. En ik ben heel blij dat ik het gedaan heb!! Tatjana heeft een professionele uitstraling. Zij biedt veel vertrouwen door de secure manier van werken. Eerst tekent ze de wenkbrauwen zoals de vorm gaat worden. Ze meet nauwkeurig en tekent met vaste hand. Als je akkoord bent, gaat ze ‘tatoeëren’. De behandeling doet niet echt pijn. Als het pijnlijk wordt, verdooft zij de plek met een crème. Op een bepaald moment kan het gaan irriteren, maar pijn doet het niet. Ik heb besloten om ook mijn oogleden van een lijntje te laten voorzien. Onder en boven. En mijn lippen te laten behandelen. Het bovenste ooglid vond ik wel wat pijnlijk. Het onderste ooglid niet. Mijn lippen vond ik ook wel gevoelig, maar echt pijnlijk niet. Alle behandelingen moeten twee keer gedaan worden. Hier zit steeds een paar weken tussen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik heb mooie natuurlijke wenkbrauwen. Weer vol en een mooie vorm. Ook de lijntjes rond mijn ogen zijn subtiel. Tezamen zorgen ze voor een frisse natuurlijke uitstraling. Ik lijk jaren jonger. De permanente kleur op de lippen zorgt voor een verzorgde look. Ik ben heel tevreden over het resultaat en kom zeker terug bij Tatjana als het gaat vervagen. Er is echt niets mis gegaan. Tatjana blijft gefocust op het beste resultaat. Raffelt nooit iets af. Ik vind haar Top!

Deskundig advies

Tatjana is erg deskundig en weet wat ze doet. Zelf eyeliner laten zetten door haar. Heel mooi geworden. Erg blij mee. De pijn vind ik reuze meevallen. Ze vraagt vaak hoe het gaat. Top!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Erg blij met mijn wenkbrouwen.....tatjana neemt echt de tyd en is zeer professioneel ❤

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer tevreden met het resultaat …..

Blij dat ik voor Tatjana gekozen heb . Eerste gesprek goede uitleg , en ze neemt de tijd en werkt heel precies een vakvrouw

• Geeft Tatjana goede adviezen?

PMUTatjana, heeft passie voor haar werk, is een echte professional, stelt je op je gemak, luistert goed wat de klant wilt en ht eind resultaat is geweldig !!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Goed geholpen en mooi resultaat!

Ik heb bij Tatiana infralash laten zetten. Ze komt heel professioneel over. Je hebt meteen het gevoel in goede handen te zijn. En dat bleek. Mooi en strak resultaat!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ik heb niet veel woorden nodig om Tatjana's werk te beschrijven. Ze is een vakvrouw! Ik kan iedereen die pmu overweegt aanraden naar Tatjana te gaan.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Nooit verwacht dat mooie wenkbrauwen mijn zelfvertrouwen zo'n boost zouden geven!

Ik stond te trappelen om Tatjana te bezoeken...ik vond het doodeng, maar wilde al zo lang mooie wenkbrauwen zonder ze elke dag weer te tekenen...ze stelde me op mijn gemak en ging eerst de wenkbrauw tekenen zodat ik kon zien hoe het stond...ik kreeg bijna een hartverzakking, jemig dit was wel even wat anders zeg...na jaren een ander beeld in de spiegel te hebben gezien...toen ze de andere wenkbrauw ook tekende zag het er weer anders uit en was ik verkocht...wat ben ik BLIJ dat ik naar Tatjana ben gegaan! Zij is nog meer perfectionistisch dan ikzelf en dat geeft een hoop vertrouwen als consument, je voelt dat ze er alles aan doet om het zo mooi mogelijk te krijgen. En perfect symmetrisch ook, erg fijn voor de symmetrie-freaks onder ons (ikzelf ook). Inmiddels een week of 7 en de nabehandeling verder, nog elke dag blij met mijn wenkbrauwen! Wakker worden met wenkbrauwen geeft me meer zelfvertrouwen dan ik vooraf kon bedenken!

Gewekdig

Ben voor een infralash behandeling geweest. Echt super mooi.

Super tevreden.

In 1 woord geweldig.

Uitstekend!

Onlangs een infralash behandeling gedaan. Super! Ik heb van mijzelf lichte huid, bijna geen wimpers en donkere ogen. Als ik geen make-up op heb dan ziet het er erg “kaal” uit. Nu met dat extra natuurlijk lijntje tussen de wimpers geeft het mij een mooie natuurlijke look. Het lijkt ook alsof ik meer wimpers heb. En de pijn tijdens het zetten viel mij reuze mee!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer prettige ervaring en resultaat.

Tatjana is ervaren en deskundig, legt de lat hoog., Streeft naar het beste resultaat. Heeft passie in haar werk. en dat voel je als cliënt. Naast haar professionaliteit, ook persoonlijke aandacht.

Goed advies

Goede adviezen, super mooie wenkbrauwen, echt heel blij mee,echt een aanrader

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer deskundig en neemt alle tijd voor je!

Het is inmiddels alweer 9 maanden geleden dat ik voor het eerst bij Tatjana kwam. Na het lezen van de recensies wilde ik bij haar mijn wenkbrauwen laten doen. Tatjana nam niet alleen alle tijd om de verschillende technieken uit te leggen, ook voor het tekenen van de vorm nam ze alle tijd. Ik was heel tevreden over het resultaat. Daarom besloot ik een paar maanden later ook een eyeliner te laten tatoeëren. Ook dat ging weer zeer goed, maar ik besloot tijdens nacontrole om het lijntje toch wat breder te laten maken. Geen probleem voor Tatjana, ook dit keer weer zeer deskundig en secuur werk. Direct een afspraak gemaakt voor full lips. Inmiddels ben ik zeer trots op mijn mooie lippen. Ik heb niet altijd make-up nodig maar zie er altijd zeer verzorgd en natuurlijk uit. Top werk Tatjana, ik beveel haar van harte aan iedereen aan wanneer je eerlijk advies en mooi resultaat wil.

Warm welkom

Netjes gedaan

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ze gaat door tot ze het gewenste resultaat heeft bereikt!

Vakvrouw op en top!

Positief ervaring!

Super gedaan! Heel mooi!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatjana werkt netjes en snel. En zegt eerlijk wat het beste bij je past. Ik ben heel blij met mijn wenkbrauwen. Van mij krijgt ze een dikke 10!

kostenbesparend

Ik ging 1x per maand altijd naar schoonheidsspecialiste wat voor mij qua kosten te hoog werd. Na de mond op mond reclame over Tatjana en een bezoekje op haar website ben ik een keer op bezoek gegaan. Tatjana heeft mij heel goed geholpen, onzekerheid weggenomen door antwoorden op mijn vragen goed te beantwoorden en te onderbouwen. Resultaat van mijn wenkbrauwen ben ik super blij mee. Ziet er natuurlijk uit en heb de maandelijkse kosten ook niet meer.

PRACHTIGE WENKBRAUWEN

Heb in 2017, toen ik nog in Haarlem woonde, bij Beauty Lounge mijn wenkbrauwen laten doen. Manon Wolbink staat als uitermate deskundig op dit gebied bekend. Ik aarzelde dan ook, nu ik verhuisd was, naar Hierden, of ik het aan zou durven voor een touch up in de buurt te gaan. Uiteindelijk ben ik bij Tatjana uit gekomen en heb het aangedurfd om mijn wenkbrauwen door haar te laten doen. Ik ben heel erg tevreden met het resultaat. Tatjana werkt uitermate zorgvuldig, let op symmetrie en neemt alle tijd voor je. Ik beveel haar van harte aan!

Kruizemunt 141

8252BW Dronten

0640001836/0615645341

Over PMU Tatjana

Met permanente make-up creëer je prachtige wenkbrauwen, sprekende ogen en accentueer je de schoonheid van je lippen. Bij PMU Tatjana gebeurt dat op een professionele manier, met een uniek resultaat, dat uitstekend past bij jouw gezicht. Daarom ben je voor permanente make-up bij PMU Tatjana aan het juiste adres. Overtuig jezelf en bekijk bijvoorbeeld de video's van mijn klanten. Met permanente make-up wordt pigment in de opperhuid aangebracht. Permanente make-up (vaak afgekort als PMU) lijkt wat een deel van de techniek betreft, veel op tatoeage. Daarom praten mensen soms wel over wenkbrauwen tatoeëren bij permanente make-up wenkbrauwen, of eyeliner tatoeëren bij permanente make-up eyeliner.