Prachtig

Reuze spannend vond ik het om mijn wenkbrauwen te laten doen. Ik wilde vooral een natuurlijke uitstraling, niet te opvallend. Tatjana begreep goed wat ik bedoelde en heeft mooie, natuurlijke wenkbrauwen getekend; geen hoekige vormen maar heel natuurlijk . Doordat mijn huid heel gevoelig was lukte het niet op de " gewone" manier en heeft Tatjana een andere techniek moeten toepassen wat goed is gelukt. Ik ben er superblij mee!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ik kwam bij Tatjana terecht voor advies voor mijn bestaande permanente make-up van mijn wenkbrauwen. Tatjana raadde mij af omdat opnieuw te laten doen omdat dat niet het gewenste resultaat zou krijgen. Ze was hier heel eerlijk in. Ik vroeg haar wat ze dan voor mij kon betekenen.Ze adviseerde mij een wimperrandje. Dit heb ik toen door haar laten doen . Het zag er zo mooi uit. Daarna ook nog full- lips. Ook dit zag er prachtig uit! Ik krijg heel veel complimenten. Tatjana heeft veel kennis van zaken en is erg nauwkeurig en eerlijk. Héél blij met het resultaat.

Professioneel en zeer bekwaam

Mijn ervaringen bij Tatjana zijn zeer positief. Na grondig onderzoek bij Tatjana uitgekomen om mijn wenkbrauwen te laten doen. Resultaat zo tevreden mee dat ik ook mijn lippen liet doen. Deze zien er zo natuurlijk met een licht kleurtje uit, ik krijg nu ook weer veel complimenten. Als laatste mijn ogen laten doen door Tatiana. Zorgvuldig, veel kennis, neemt de tijd totdat ze tevreden is met het resultaat. Sindsdien heb ik geen make-up meer gebruikt maar heb altijd een zeer verzorgde natuurlijke uitstraling. Zeer tevreden en ik raad haar bij iedereen aan.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Hele aardige vrouw, heel precies met werken en goede uitleg ,super blij met mijn wenkbrauwen zou haar iedereen aanraden

Prachtig eind resultaat

Geeft aan dat het eind resultaat natuurlijk zal zijn en dat was precies wat ik graag zag. Juiste tinten bij de huidskleur. Ik heb ook mijn lippen laten kleuren en daar ben ik iedere keer als ik in de spiegel kijk heeeel blij mee.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Goede begeleiding en duidelijke uitleg, Tatjana heeft goede kijk op de vorm van het gezicht en welke vorm wenkbrauwen bij het gezicht hoort. Heel blij met het eindresultaat.

Top, professioneel, kunst.

Goed advies, luister naar de klant en haar wens. Zeer tevreden! Bedankt Tatjana.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zij heeft passie voor haar werk

Tatjana is professioneel en gaat zorgvuldig te werk. Ze laat je pas gaan wanneer zij zelf tevreden is. Ze is vriendelijk en legt uit wat het mooist is bij jou. Ik zou haar iedereen aanraden.

Zeer positief!

Door de chemo was ik mijn wenkbrauwen en wimpers kwijt. De expressie was weg! Tatjana heeft met precisie mooie wenkbrauwen en eyeliner aangebracht. Omdat na 1 behandeling het resultaat al mooi was besloot ik ook mijn lippen te laten doen. Ook de na-behandeling was super! De behandelde punten zijn nagelopen en bijgewerkt zodat ik met een goed gevoel en zeer tevreden kon vertrekken. De behandelingen zijn zeker niet pijnloos. Wellicht dat mijn huid extra gevoelig was door de chemo! Ondanks dat ben ik blij dat ik het heb laten doen!

Mooi resultaat

Tatjana werkt heel precies. Wanneer het gevoelig begint te worden tijdens de behandeling word een verdovende creme gebruikt waardoor het heel goed te doen is. Lippen waren gevoeliger dan de wenkbrauwen. Omdat Tatjana heel goed naar de vorm van je gezicht kijkt tijdens de voorbereidingen en dit met je deelt tijdens het tekenen van de wenkbrauwen, heb je achteraf geen verrassingen. Ik ben erg blij met het resultaat zowel met de wenkbrauwen als de lippen.

Totaal geen pijn

Geen pijn en vriendelijk behandeld geeft aan waar ze mee bezig is

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer goede ervaring, heel blij mee!

Kwam eigenlijk voor PMU voor de ogen, ging na zeer deskundig en uitgebreid advies naar huis met PMU voor de wenkbrauwen. En werkelijk, geen moment spijt van gehad! Wat een verschil maakt dit voor je uitstraling! Zeer vakkundig uitgevoerd. Kortom, Ik zou haar zeker aanbevelen!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Super ervaring en prachtig resultaat

Best zenuwachtig om de PMU behandeling aan mijn wenkbrauwen te laten doen, maar door de rust en professionaliteit van Tatjana had ik er alle vertrouwen in. En wat ben ik nog elke dag blij met het resultaat, ik heb weinig tot geen pijn gehad en de genezing verliep ook heel voorspoedig bijna geen korstjes gehad. Tatjana nogmaals bedankt voor mijn mooie natuurlijke wenkbrauwen.

Geweldig!!!

WoW, wat een wereld van verschil van geen wenkbrauwen naar prachtig gevormde wenkbrauwen. Heel erg bedankt!!!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Top ervaring bij Tatjana!

Zo ontzettend blij met mijn wenkbrauwen en eyeliner! Tatjana neemt alle tijd voor je en werkt ontzettend precies. Je merkt aan alles dat ze exact weet wat ze doet en meet precies op wat bij jouw gezicht het mooiste staat qua afmeting en vorm. De wenkbrauwen deden absoluut geen pijn, de eyeliner wel een beetje maar dat kwam bij mij vermoedelijk omdat ik gevoelige ogen heb en daar ook een litteken heb zitten. Met de verdoving en Tatjana’s rustige en zekere aanpak is het goed te doen. Echt een aanrader en ben nog steeds elke dag blij dat ik deze stap heb gezet! Dankjewel Tatjana!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Als je het laat doen,doe het bij Tatjana

Tatjana neemt alle tijd om het heel goed te doen.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatjana is een vriendelijke, kalme, professionele dame. Ik heb eerst voor informatie een afspraak gemaakt, ze legt dan precies uit wat ze gaat doen en tekende met potlood hoe het zal worden. Ik wilde een natuurlijke look, hierin is zij prima geslaagd. De behandeling zelf is nagenoeg pijnloos, en het resultaat vond ik na de eerste behandeling al een hele verandering. Na de nabehandeling was het resultaat nog mooier. Ik had dit jaren eerder moeten doen. Mijn ogen stralen weer. Tatjana is een perfectionist en dat is in haar werk te zien.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Geweldige ervaring. Tatjana is zeer professioneel en kundig en bovendien heel aardig.

Ik ben voor drie behandelingen bij Tatjana geweest. Eerst voor mijn wenkbrauwen. Dat beviel zo goed dat ik mijn lippen ook heb laten doen. Ik krijg veel complimenten van mensen dat ik er veel jonger uitzie. Dan vraag hoe zie je dat dan. Maar ze kunnen niet zeggen waar het precies aan ligt. Ik heb nu ook nog eyeliner laten tatoeëren en heb nu een heel frisse oogopslag. Ik moet toegeven dat de oogbehandeling wel pittig was maar zeer de moeite waard. Dankjewel Tatjana dat je mensen er mooi laat uitzien. Liefs Wilma

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zo mooi, praktisch en verzorgd.

Wat ben ik blij met mijn beslissing om PMU te laten doen. En wat ben ik blij dat ik de salon van Tatjana daarvoor koos: Tatjana overlegt eerst en stemt je wensen zorgvuldig af met de mogelijkheden. Adviseert hierin op een prettige en duidelijke manier. Tatjana is ervaren en deskundig. Ze werkt geduldig en heel secuur. Het resultaat is beslist prachtig!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ben er nog steeds heel blij mee. Ze heeft het perfect gedaan super trots

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ze is heel ervaren en legt je alles rustig uit. Kijkt goed naar je uiterlijk en gaat daarmee Goed aan het werk. Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen. Kreeg het adresje van mijn dochter. Na lang na denken toch besloten. Ben zeer tevreden en geef het graag door.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Professioneel en fijn adres voor PMU

Ik heb eyeliner laten zetten op mijn bovenste oogleden, en ben daar erg blij mee. Het is wat gevoelig daar maar met de verdoving goed uit te houden. Tatjana is gespecialiseerd in PMU en dat merk je, ze weet er alles van en denkt met je mee om het beste resultaat te behalen, super!

Deskundig en mooi resultaat

Tatjana heeft mijn wenkbrauwen fantastisch gedaan! Na lang te hebben getwijfeld, toch de stap gezet. Bij Tatjana ben je aan het juiste adres, daar hoef je niet aan te twijfelen. Zij is professioneel en heel geconcentreerd met haar werk bezig. Ze nam alle tijd om de wenkbrauwen symmetrisch en passend voor te tekenen, passend bij mijn gezicht. De pijn viel mij énorm mee! Ik zou Tatjana zeker aanraden wanneer je PMU overweegt!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Een vakvrouw op haar gebied.

Tatjana verstaat haar vak en is uiterst precies. Ze neemt alle tijd voor je en geeft goed advies. De behandeling van mijn wenkbrauwen was pijnloos en het resultaat is prachtig.

Aanrader!

Voor een goede prijs mooie eyeliner laten zetten, Tatjana geeft eerlijk advies en werkt secuur en hygiënisch. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

Kruizemunt 141 8252BW Dronten

0640001836/0615645341

Over PMU Tatjana

Met permanente make-up creëer je prachtige wenkbrauwen, sprekende ogen en accentueer je de schoonheid van je lippen. Bij PMU Tatjana gebeurt dat op een professionele manier, met een uniek resultaat, dat uitstekend past bij jouw gezicht. Daarom ben je voor permanente make-up bij PMU Tatjana aan het juiste adres. Overtuig jezelf en bekijk bijvoorbeeld de video's van mijn klanten. Met permanente make-up wordt pigment in de opperhuid aangebracht. Permanente make-up (vaak afgekort als PMU) lijkt wat een deel van de techniek betreft, veel op tatoeage. Daarom praten mensen soms wel over wenkbrauwen tatoeëren bij permanente make-up wenkbrauwen, of eyeliner tatoeëren bij permanente make-up eyeliner.