Heel mooi

Heel blij met mijn infralash eyeliner. Heel netjes en zorgvuldig gezet. Alles is netjes geheeld en ik hoefde niet terug voor mijn herhaal afspraak. Tatjana is een aardige vrouw en gaat netjes te werk. Ik ben blij

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatjana neemt de tijd en luistert goed naar wat en hoe je het zou willen. Ze weet wat ze doet en is een professional in PMU. Ik ben erg blij met het resultaat.

Professioneel

Tatjana is uiterst secuur en professioneel. Ik kreeg goed advies over de mogelijkheden op het gebied van de boven eyeliner Ik ben super blij met het resultaat

Kundig én gezellig

Lieve, kundige dame die goed weet waar ze mee bezig is. Legt goed uit wat ze doet en waarom ze het doet. Ze heeft aandacht voor haar werk en voor jou. Neemt haar tijd om goed werk te verrichten.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Fijne ervaring en heel blij met het resultaat

Ik vond het vooraf erg spannend om te laten doen maar door de gerustelling van Tatjana verliep het voor mij heel fijn. Ik ben erg blij met mijn eyeliner, het is prachtig geworden en scheelt mij sochtends veel werk.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Goed advies en professioneel uitgevoerd

Tatjana laat je eerst zien hoe het zou kunnen worden en hoewel ik met een ander idee van eyeliner binnenkwam was ik doordat ze het eerst had getekend snel overtuigd van haar advies. Ben er heel blij mee!

Professioneel

Tatjana is zeer professioneel, neemt tijd voor kwaliteit. Ik ben zeer tevreden over het vakkundig resultaat wat zij heeft geleverd. Ook de nazorg neemt zij alle tijd voor zodat je het beste resultaat krijgt.

Heel te vreden.

Mooie gekleurde lippen gekregen,ontzettend wijs met het resultaat.

Ik ben zeer tevreden

Tatjana is zeer deskundig , en gaf mij goed advies, en vertrouwen voor deze PMU behandeling. Het resultaat natuurlijke mooie gevormde wenkbrauwen. Zij is met recht een vakvrouw .

Professioneel en werkt secuur

In april en mei ben ik bij PMU Tatjana geweest voor een full lips en infralash behandeling. Ik ben heel blij met het resultaat. Lippen zien er natuurlijk uit en blijven mooi van kleur en de infralash is subtiel aangebracht. Prima werk. Ga zeker terug om het te laten bijhouden.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zo ontzettend blij met mijn wenkbrauwen!

Ik was al jaren aan het “worstelen” met en onzeker over mijn wenkbrauwen. Ze waren nooit heel vol en sowieso vrij blond maar nadat ik de 50 was gepasseerd was er helemaal niets meer van over en moest ik ze tekenen met wenkbrauwpoeder, wat nooit goed bleef zitten. Ik las jaren geleden al over PMU maar ik ben niet zo’n waaghals en was heel bang voor dikke zwarte instagram-strepen zoals je tegenwoordig vaak ziet. De site van Tatyana kwam ik tegen op Facebook en ik werd getriggerd door het feit dat ze veel foto’s en filmpjes plaatst van haar werk en het feit dat dit gewoon normale, naturelle mensen betreft van diverse leeftijden en de recensies heel positief waren. Het klinkt misschien overdreven maar mijn nieuwe wenkbrauwen zijn echt een life-changer; ik heb zoveel meer zelfvertrouwen gekregen hierdoor! Tatyana heeft heel goed naar mijn gezicht en botstructuur gekeken en de natuurlijke kleur van huid en haar. Ze werkt heel erg nauwkeurig en stopt pas als ze 100% tevreden is. Ik ben echt blij met deze vakvrouw en mijn volgende stap wordt een wimperlijntje. En dat laat ik absoluut weer door Tatyana doen!

Fantastisch gedaan

Ze heeft alle tijd voor mij genomen en ze heeft vorige fouten gecorrigeerd. Ik ben er super blij mee.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Met het resultaat ben ik erg blij

Ik vond het heel spannend maar Tatjana stelde me gerust. Mijn huid rondom mijn ogen is nogal slap wat stukken lastiger is om de eyeliner te zetten , maar het is Tatjana perfect gelukt. Ik ben erg tevreden . Bedankt

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatjana is vriendelijk en werkt heel secuur.

Ik ben heel blij met mijn wenkbrauwen. Mijn gezicht is een beetje asymmetrisch en daar heeft ze rekening mee gehouden. Ik zou haar zeker aanbevelen. De behandeling is vrijwel pijnloos.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Heel professioneel en vriendelijke dame

Heel erg blij ben ik met de eyeliner die ze heeft gemaakt. Ze heeft echt veel ervaring en zet het met veel zorgvuldigheid. Ik beveel haar zeker aan.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer kundige vrouw. Prachtig resultaat.

Heel kundige en sympathieke vrouw. Ze heeft een duidelijk beeld en houdt tegelijkertijd ook rekening met de wensen van de klant, met als gevolg een prachtig resultaat.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ik heb mijn wenkbrauwen en eyeliner laten en het is precies wat ik wilde geworden.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ik ben nu voor de 2e keer (wenkbrauwen en nu infralash) bij Tatjana geweest en ze is echt heel erg professioneel. Ik heb totaal geen pijn gehad. Ik raad haar zeker aan!

Prachtig resultaat!

Tatjana neemt van te voren eerst goed met je door wat je wensen zijn. Hierin geeft zij ook haar mening wat het mooiste resultaat is. Een lieve vrouw wie goed is in het vak. Het is een prachtig eindresultaat en ik ben heel blij!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatanja werkt zeer zorgvuldig en verstaat de kunst om te weten en te adviseren wat de klant wil. Fijne vakvrouw bij wie ik mij op mijn gemak voelde en aan wie ik het durfde toe te vertrouwen mijn permanente make-up te laten zetten!

Zeer professioneel en nauwkeurig

Tatjana kijkt echt naar je gezicht en de vorm van je ogen. Ze geeft goed advies over hoe de eyeliner eruit zal zien als je ouder wordt en adviseert je daar goed bij, ook voor de toekomst. Een hele lieve vrouw!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Heel fijn geholpen en super blij met het resultaat!

Heel blij met mijn PMU eyeliner! Super vriendelijk ontvangen door Tatjana, zij neemt alle tijd voor je en luistert goed naar je wensen, ik heb goede uitleg en instructies gekregen. Tatjana reageert snel op berichtjes en is echt super goed in haar werk! De eyeliner is heel netjes en natuurlijk gezet. Ik ben nog elke dag blij met mijn keuze om de eyeliner door Tatjana te laten zetten. :)

Gweldig

Zeer blij met mijn subtiele eye-liner, geen geklieder meer met make-up. Met dank aan Tatjana

Top!!!

Je gezicht wordt eerst goed bekeken. De wenkbrauwen keurig gevormd en getekend voordat de PMU wordt gedaan. In alle rust wordt de behandeling uitgevoerd. En het resultaat mag er zijn. Na een aantal weken nog een touch up waarbij je nog kleine veranderingen aan kunt geven. Opnieuw rustig en vakkundig geholpen. Heel tevreden met het resultaat! Dankjewel Tatjana! Groetjes Monika.

Professional

Tatjana is een perfectionist. Weet wat wel en niet bij je past. Levert kwaliteit en zorgt ervoor dat elk lijntje een straks eindresultaat heeft. Ze neemt de tijd en ik zal haar aanraden in mijn omgeving.

Over PMU Tatjana

Met permanente make-up creëer je prachtige wenkbrauwen, sprekende ogen en accentueer je de schoonheid van je lippen. Bij PMU Tatjana gebeurt dat op een professionele manier, met een uniek resultaat, dat uitstekend past bij jouw gezicht. Daarom ben je voor permanente make-up bij PMU Tatjana aan het juiste adres. Overtuig jezelf en bekijk bijvoorbeeld de video's van mijn klanten. Met permanente make-up wordt pigment in de opperhuid aangebracht. Permanente make-up (vaak afgekort als PMU) lijkt wat een deel van de techniek betreft, veel op tatoeage. Daarom praten mensen soms wel over wenkbrauwen tatoeëren bij permanente make-up wenkbrauwen, of eyeliner tatoeëren bij permanente make-up eyeliner.