Snel en vakkundig

Goed, vakkundige mensen. Trap werd snel geïnstalleerd. Ziet er allemaal piekfijn uit

Dit bedrijf snapt wat klantgerichtheid en goede service inhoudt!

Een super prettige samenwerking gehad. Is zeer betrokken met de klant en heeft een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. We kregen zelfs een mindering op de factuur door een vlotte plaatsing! Deze partij blijft keer op keer positief verrassen!!

Goed en netjes geholpen

Wij zijn zeer tevreden over MEBU trappen. Altijd keurig te woord gestaan. Meedenkend vriendelijk en vlot personeel. Nette afwerking.

een vakkundig geplaaste trap met een schitternde uitstraling.

Hebben Mebu Trappen leren kennen na een aanbeveling van een timmerman die hielp met de verbouwing en nadat ik een van hun trappen had gezien was het al snel duidelijk waar de trap vandaan moest komen. Waar het allemaal begon met een goed gesprek op de zaak; waarbij geluisterd werd naar onze wensen en werd meegedacht om het allemaal zo efficiënt mogelijk te doen. Het inmeten werd vlot gedaan door een kundig vakman. De op de werkplaats gemaakte trap - aan de hand van de inmeet gegevens - paste prima. De trap werd snel en vak-/ deskundig geplaatst en ter plaatsen op maat gemaakt, door een prettige en meedenkende vakman. Een klein probleem met plaatsing van de antislip strips werd na een belletje direct de volgende dag tot tevredenheid opgelost. Verder is het erg prettig dat er korte communicatie lijnen zijn en niet te vergeten de korte levertijd. Ik zou zeggen ga zo door mannen.

Zeer netjes geholpen. Mooi eindresultaat

snelheid en kwaliteit

In één dag is mijn oude trap verwijderd en mijn nieuwe trap geplaatst. Top!

fijne mensen, duidelijke communicatie!

Van begin tot eind prima communicatie, omschrijving van de werkzaamheden, offerte, uitvoeren werkzaamheden. Stipt op tijd en erg vriendelijk en netjes. Denken goed mee!

Persoonlijke aandacht en kwaliteit

Vanaf het eerste bezoek van Rick tot de plaatsing van Tim in een woord kwaliteit. Zeer aan te bevelen. Ook fijn dat er geen aanbetaling nodig is en de rekening achteraf is.

Professioneel, betrouwbaar en levert mooie kwaliteit.

Kwaliteit voor een eerlijke prijs. Planning volgens afspraak, vriendelijke en kundige medewerkers. Het product is van goede kwaliteit met aandacht voor detail. Zo wordt de trap naar wens gegrond geleverd, maar de in elkaar vallende montagepunten van de treden, boom en spil wordt hierbij niet mee gegrond, dit voorkomt kraken. Mebu heeft het proces goed op orde. 1. Offerte. Duidelijke offerte met goede telefonische toelichting van Mebu. 2. Inmeten. Trap vooraf ingemeten door Mebu waarna een bouwtekening en 3D tekening werd toegestuurd ter controle. Ook hier goede telefonische toelichting van Mebu. 3. Plaatsen Voor het plaatsen van de trap werd de tijd genomen zodat de trap netjes waterpas staat, dit voorkomt kraken. Verder goede uitleg over hoe de anti-slip strips en de leuningen te plaatsen.

Van keurige offerte tot schitterend eindresultaat

Een keurige prijs, komen afspraken na en houden zich aan de planning. Het resultaat; twee prachtige trappen en tevreden klanten

een tevreden klant, mooie en goede kwaliteit geleverd en geplaatst

tijd en aandacht voor de wensen van de klant met als eindresultaat een prachtige trap.

Netjes en correct.

Vriendelijk, precies volgens afspraak.

Vakmannen!

Vakwerk voor een goeie prijs!

Prima kwaliteitstrap geleverd precies volgens afspraak

De persoonlijke benadering van de firma Mebu bevalt mij uitstekend. Bij de eerste kennismaking kreeg ik een rondleiding door de werkplaats. Ook op een gewone werkdag was deze ruimte opgeruimd en er was structuur. De passie voor het maken van trappen was hier goed voelbaar. Ook de medewerkers met wie ik later in het traject te maken had waren prettig in de omgang en werkten professioneel. Ondanks dat Mebu ietsje duurder was dan andere trappenfabrikanten heb bewust gekozen voor dit bedrijf, juist vanwege die positieve uitstraling. Want dit werkt uiteindelijk toch door in het eindproduct. En dat is gebleken. Ik heb een trap gekregen waar, na plaatsing, geen kraakje is te vernemen. Kortom: als klant ben ik zeer tevreden en kan ik anderen dit bedrijf zeker aanraden.

Perfect bedrijf

Vanaf het eerste telefoontje voor het maken van een afspraak tot uiteindelijke plaatsing van de zoldertrap is perfect verlopen. Vriendelijk, adviserend, vakmensen.

Totale dienstverlening op hoog niveau

Uitstekende ervaring

vlot en volgens afspraak

De trap is vlot en volgens afspraak geleverd en geplaatst. Er had een betere tekening gemaakt kunnen worden zodat het gemonteerde in één keer goed had gestaan en niet onbelangrijk het aanzien was mooier geweest met minder werk. De afgeleverde trap vonden we wat grof afgewerkt en waar het hout donker is zijn zeer lichte proppen in getikt en andersom en ook dat had wat beter gekund voor de juiste uitstraling.

Uitstekende service en prijs/kwaliteit

We hebben de communicatie als zeer prettig en kundig ervaren. Zeer tevreden met de prijs/kwaliteit! Trap naar zolder is zeer spoedig geplaatst en boven verwachting: erg mooi geworden!! Onze complimenten; wij raden jullie zeker aan!

Aardige monteurs.

De kwaliteit van de trap is prima, maar de afmeting niet, want de trap is (ong. 3-5cm) smaller dan de trap die er stond. O.i. hebben we aangegeven dat we de trappen vervangen i.v.m. het plaatsen van een traplift. Afgelopen vrijdag werd deze opgemeten en de verkoper/adviseur constateerde dat er vlak voor de bocht weinig ruimte is waardoor ik met mijn knieën tegen de paal zou kunnen stoten. Mebu zal ik wel aanbevelen met de kanttekening dat tijdens het opmeten van de trap beide partijen erop letten dat ze elkaar begrijpen.

Prima bedrijf

Van verkoop tot plaatsing ging alles heel ontspannen. Alles in overleg en goed geregeld. Zeer tevreden met het eindresultaat. Echt vakmanschap!

bijzonder vriendelijk en professioneel

ik heb contact gehad met jeroen/rick/jelle. alledrie erg vriendelijk. alle afspraken werden gecheckt en nagekomen. dit was mijn 2e ervaring met Mebu, 2x goed!

Wij hebben onze trap binnen een maand geplaatst gekregen; totale traject. We zijn er heel blij mee.

Heel prettig

prachtige trap, past perfect

Trap besteld bij Mebu, door Mebu ingemeten en geplaatst Past perfect in trapgat en ziet er echt waanzinnig uit. Supermooi! Wij zijn er heel blij mee, wat een blikvanger

Topbedrijf

Prettige, professionele mensen die meedenken.