Fijn bedrijf!

Fijn bedrijf, goede communicatie, mooie showroom en nemen de tijd voor je! En bovenal natuurlijk erg mooie trappen!

Onze nieuwe trap is uitermate vakkundig en mooi ingemeten, gemaakt en geplaatst!

Het contact met alle mebu medewerkers verliep vlot en zeer prettig. Ik zal Mebu van harte aanbevelen!

Ontzorgd

Prachtig product. Geholpen door ontzettend leuke en vakkundige mensen. Vernieuwing in een heel gezellige sfeer. Zo blij mee.

Wij zijn 100% tevreden en blij met onze nieuwe trap

Wij zijn ontzettend goed geholpen van begin tot eind! En een mooier resultaat konden we ons niet wensen. Goed meegedacht in de winkel en helemaal tijdens het inmeten om er echt iets moois en authentieks van te maken. De monteur Remco was als laatste in de rij ook heel fijn. Een echte vakman. Wij zijn alleen maar blij met onze mooie nieuwe trap!

Prettig en goed

Goeie en prettige communicatie met alle medewerkers waar we contact mee hebben gehad. De trap, die vakkundig voor ons op maar is gemaakt, is snel en goed geplaatst.

heel tevreden! Echt een aanrader

ik vond het heel fijn dat ze bij mij van tevoren langs zijn geweest om de juiste maten voor de nieuw te plaatsen trap op te meten en te bespreken wat mogelijk is en wat ik graag wilde. Ze luisteren aandachtig naar mij als klant wat ik wel/niet wil. Over de levertijd, de kosten en het plaatsen van de trap werd ik goed door hen over geínformeerd. Het plaatsen zelf: de medewerkers, vriendelijke mensen, leverden vakwerk. De trap staat;-). Echt top!

MEBU is een prima bedrijf die zijn afspraken goed nakomt.

Bij Mebu ter oriëntatie wezen kijken en dat zag er professioneel uit. Daar onze wensen voor een nieuwe trap besproken en goed advies gekregen. Bij het opmeten ook goed advies gekregen en daarna de trap besteld. Ook vragen na de bestelling werden snel netjes en persoonlijk beantwoord. Het plaatsen werd door 2 man gedaan en binnen 3 uur waren ze klaar. Begane grond naar 1e etage met 2x kwartslag trap. Alles netjes afgewerkt en wij zijn er heel tevreden mee. Als je een nieuwe trap wilt laten plaatsen, dan zeker ook bij MEBU gaan kijken..

Gewoon top.

Paar wezen komen kijken en meten. Denken ook mee voor de beste oplossing. Trap keurig geplaatst en afgewerkt. Ruimen alles netjes op. Vriendelijke mannen.

Zo blij met onze nieuwe trap

2 man sterk kwam onze nieuwe zoldertrap plaatsen, was zo gepiept. Harde werkers en vriendelijke mannen. Ik raad dit bedrijf aan, goede communicatie en ze denken met je mee.

Verstaan hun vak en denken mee

Zowel Rick die alles ingemeten heeft, als Jelle die de plaatsing gedaan heeft zijn vakmensen. Ze denken mee en zorgen er voor dat de juiste oplossing bedacht word. De trap is erg mooi geworden!

TOPTRAP

Ik ben zeer kritisch. Toch kan ik niets ter verbetering vinden. Ik word continu op de hoogte gehouden over de status. Als je op zoek bent naar een mooie stevige trap tegen zeer scherpe prijzen, bel deze firma. Echt top.

Snel en solide

Aardige mannen, deden zeer snel hun werk, en de trap stond in een mum van tijd en staat zeer stevig. Ik wist niet van tevoren dat de armleuningen niet door Mebu Trappen werden bevestigd aan de muur en dat ik ook zelf bevestigingsmateriaal moest aanschaffen, ik had verwacht dat dat erbij zou zitten, dus dat was even een verrassing, maar verder ben ik erg tevreden!

Zeer duidelijke offerte en uitleg.

Zeer positief. Vriendelijke medewerkers, meedenken met klant. Snelle reactie op mail. Netjes in uitvoering werkzaamheden. Heel erg tevreden.

Meedenkend, vakkundig en klantgericht

Plaatsing trap in particuliere woning. Vanaf het begin werden goede tips gegeven en werd meegedacht over de beste oplossing. Goede communicatie over de levertijd en het verdere proces. Voor plaatsing tekeningen ontvangen die een goed beeld gaven van de situatie na plaatsing. Razendsnelle montage en de werkplek netjes achtergelaten. Vooral ook een klantgericht bedrijf. En de trap zelf... ben ik heel tevreden over.

Uitstekende ervaring!

Uitstekende ervaring met Mebu. Prima communicatie, mooie trap en top service. Ik had bijna 30 aanvragen gestuurd. Niemand wilde langskomen om de optimale oplossing voor mijn situatie te bespreken. Mebu kwam direct langs voor het inmeten, hebben samen met ons de juiste oplossing gevonden en gemonteerd. Echte aanrader!

Prima werk geleverd en vriendelijk personeel

Goed geholpen in de showroom en al snel de offerte mogen ontvangen. T duurde even voor we akkoord gaven, dit was geen probleem. Nu heel blij met de mooie trappen. Vriendelijk personeel over de vloer die weten wat ze doen en ook zelf tevreden zijn over hun eindresultaat...

prima geholpen en werkzaamheden uitgevoerd

vooraf goed geholpen. 2 trappen verwijderen en nieuwe plaatsen allemaal in 1 dagen. Erg blij met onze nieuwe trap

Levering volgens afspraak

Goede plaatsing, snelle en correcte levering. Goede kwaliteit.

Een vaste trap naar zolder, een echte aanwinst voor mijn huis

Snelle service, trap is gemonteerd met vakmanschap, vriendelijk bedrijf bovendien, zeer tevreden over, aanrader!!!

Super trap

Wij zijn onwijs blij met onze nieuwe trap. De service van Mebu trappen is perfect. De trap werd volledig zoals afspraak gemaakt en geleverd. Bij het plaatsen van de trap wprdt er netjes gewerkt. De hele service heel flexibel en iedereen was onwijs aardig. Ik zou ze aan iedereen aanraden!

Geweldig.

Bij de opname was twijfel of het vervangen van een spiltrap wel kon. Na een 2 weken kwam de offerte en de mededeling dat het kan. Vrijdag 4 maart 2022 is hij geplaatst. Een echt stukje vakwerk. Alles keurig afgewerkt Goed personeel met veel vakkennis en netjes gewerkt en alles opgeruimd.

Degelijke trap en vakkundig geplaatst

Eerlijk gezegd zag ik op tegen deze ingreep in huis terwijl ik ook thuis aan het werk was. Dat viel mij enorm mee. De oude trappen waren er zeer snel uit gehaald en de nieuwe ook snel geplaatst. De trappen zijn stevig, passen goed en zijn zoals gehoopt.

Mebutrappen? Profi's aan het werk !

Zelden heb ik een team van professionals op dergelijk hoog niveau met passie, rust en overzicht een werkopdracht zien uitvoeren. Aan alles werd gedacht. En de correctheid qua omgang en het respect voor door anderen eerder geleverd werk aan wanden en stucwerk was buitengewoon. Ik verwacht dat er altijd ruimte voor verbetering is, maar bij Mebutrappen heb ik die ruimte niet kunnen vinden. Eenzame klasse in een drukke markt. Bedankt Jeroen, Remco, de monteur en de stagière voor het inmeten en plaatsen van onze sublieme nieuwe eiken trap! Wat de service betreft, bij het monteren had een monteur kleine oneffenheden ontdekt, hierop werden we aangesproken en deze werden direct bijgewerkt netjes en professioneel. Mebutrappen zal niet de goedkoopste zijn, maar kwaliteit en vakmanschap brengt hier een eindproduct van ongeëvenaarde uitstraling. Iets waarvan we heel lang plezier gaan hebben. Kortom, wij zijn super tevreden met de kwaliteit en service van de Mebutrappen uit Warmenhuizen. Gewoon een fantastisch product qua feeling, afwerking, gebruikte materialen en niet te vergeten het ontwerp. Ooit de nodige alternatieven opgezocht en alles uiteindelijk goed met elkaar kunnen vergelijken. Maar dan is de conclusie heel simpel, je weet waarvoor je betaalt, je weet na levering dat je topkwaliteit in huis hebt. Een trap van Mebutrappen is gewoon echt de moeite meer dan waard. Een trap die jouw huis de allure geeft die het verdient

Tevreden

Mooie trap, snelle levering, prettige manier van communiceren.

Top trappen, top service!

Kwaliteit, betrouwbaar, betaalbaar en fijne mensen om mee te werken!