goed contact vooraf en snelle uitstekende levering

Prima bedrijf met vooraf goed en duidelijk contact. Dakkapel is van goede kwaliteit en ziet er heel netjes uit. Monteurs waren vriendelijk en leveren puik werk.

Zeer professioneel en kundig bedrijf

Dakkapel was zo geplaatst en netjes afgewerkt. Zeker een aanrader!

Resultaat mag er wezen!

Komen afspraken na en leveren topkwaliteit. Ze zijn zeker niet de goedkoopste.

Schitterende dakkapel en uitstekende service

Mooie extra ruimte op zolder door de kennis en kunde van Polystyle, Daniel en Patrick.

Alles klopt!

Alles klopt; duidelijke communicatie, komt afspraken na, goed bereikbaar, zeer vlotte installatie

Zeer mooie dakkapellen op ons huis!

Zeertevreden met advies en plaatsing van de 2 dakkapellen. Levering was op tijd. Plaatsing volgens afspraak.

PolyStyle kan ik iedereen aanbevelen !

PolyStyle heeft bij ons een dakkapel geplaatst. Het gehele traject van oriëntatie tot plaatsing hebben we als zeer prettig en effectief ervaren. Sympathieke professionele medewerkers.

Perfect, een zeer tevreden klant

Er is door ons, na veel onderzoek op internet over dakkapellen, uiteindelijk een dakkapel bij Polystyle besteld. Reden hiervoor was: - Mooie uitstraling, onderhouds- en tochtvrij. - Goede referenties die boven het gemiddelde uitsteken. - Uitgebreide uitleg door Daniel met bijbehorende duidelijke offerte. - Bouwkundige uitvoering van ons langs sporen kap/dak. - Extra aandacht voor de dakpannen na terugplaatsen i.v.m veel wind aan de kust. De uitvoering is geheel naar wens verlopen. Er werd netjes gewerkt en vooral overal de tijd voor genomen. Tijd uit zich tenslotte in kwaliteit. Na het plaatsen zie je dit ook terug in de algehele (bouwkundige) afwerking. Ik kan dan ook alleen maar het advies geven, ga eens kijken bij Polystyle en laat je ook hier informeren. Ik heb er in ieder geval geen spijt van en beveel dit ook bij anderen aan.

Gewoon goed

Alles op tijd, duidelijk en nette oplevering.

Een super bedrijf, vanaf het eerste contact. Goed, betrouwbaar en vakkundig met een prachtig eindresultaat. Bedankt Polystyle we zijn heel blij met onze prachtige dakkapel!!

vriendelijk personeel en profesioneel (af)gewerkt.

zeer tevreden

Hele mooie dakkapellen

Afgelopen week 2 dakkapellen laten plaatsen door PolyStyle. Wij zijn er zeer tevreden over. Van begin tot eind uitstekende communicatie en zeer mooie dakkapellen geplaatst. Monteurs hebben meer dan prima werk afgeleverd. Kortom, zeker een aanrader om door PolyStyle je dakkapel te laten plaatsen.

Prachtige dakkapel

Deze week is een prachtige PolyStyle dakkapel op ons dak geplaatst. In de planfase drie dakkapelbedrijven bezocht. Twee die met kunststof beklede houten dakkapellen leveren, en PolyStyle. Aanvankelijk twijfelde ik over deze volledig polyester dakopbouw op onze jaren '30 woning maar de kwaliteit in de toonzaal overtuigde mij. Hoewel wij traditionele materialen mooi vinden, hebben wij toch gekozen voor deze duurzame en onderhoudsvrije dakkapel. En het resultaat is prachtig. Mooi glanzend en strak. Dankzij de profilering in de boei past de vorm ook goed bij ons huis. De dakkapel is snel en vakkundig geplaatst.

Top!!!

Snel en keurig afgewerkt

Prima firma

Alles goed geregeld!

Gewoon geweldig.

Super service en de dakkapel stond er heel snel op en de binnen afwerking was ook heel netjes

Kwaliteit!

Ondanks drukke tijden en corona maatregelen slaagt polystyle er toch in het proces van aanvraag tot plaatsing dakkapel vlot te laten verlopen . Duidelijke communicatie, goed advies en mooie dakkapellen volledig naar wens.

Mooi duurzaam dakkapel, zonder de hoofdprijs te betalen.

Polystyle heeft bij ons een mooi, naadloos, polyester dakkapel geplaatst, naadloos en dus duurzamer dan kunststof. Ook zijn ze zeker niet de duurste: zij hadden, tussen de offertes die we hadden opgevraagd, absoluut de beste prijs kwaliteitsverhouding.

Good service

Polystyle showed a professional service since the quotation and provided all the explanations needed to help us choose the right dakkapel. The service happened promptly at the appointed time. It was all done timely and after the all done the area was clean and tidy.

Hele mooie en nette dakkapel

Er is door Polystyle een hele mooie en nette dakkapel geplaatst. De mannen waren netjes op tijd en werkte hard en hebben het netjes afgewerkt. De dag erna nog gebeld door Polystyle of alles was goed gegaan en naar wens. Ik ben zeer tevreden over het dapkapel en Polystyle.

Alles prima geregeld!

Bijzonder blij zijn wij met de PolyStyle dakkapel, die onze "oude" heeft vervangen. Wij hadden de plaatsing van een PolyStyle dakkapel vorig jaar gezien bij ons in de straat en waren daar enthousiast over. Alles is goed geregeld en mooi afgewerkt. Wij zijn er blij mee.

Kwaliteit van A tot Z

vanaf het eerste contact tot en met het telefoontje hoe de plaatsing is gegaan. Onze ervaring is heel positief. Absoluut een aanrader!

Van begin tot eind probleemloos verlopen.

De contacten met dit bedrijf, het bezoek thuis, de offerte en de uitvoering van de plaatsing zijn prettig en probleemloos verlopen. De monteurs waren vriendelijk en zeer kundig. Alleen een aandachtspunt is de trap, bij nader inzien hadden we de trapbekleding beter even af kunnen dekken.

Geod bedrijf

Goed bedrijf, alles ging prima, goed contact, vriendelijke service. Ik raad dit bedrijf aan

Supermooie dakkapel en keurig geïnstalleerd!!

Dakkapel is mooi, robuust en onderhoudsvrij. Plaatsing duurde even maar is netjes gedaan en al het afval netjes afgevoerd.

Arbeidsweg 4

4794SZ Heijningen