Zeer vakkundig, en zeer correcte mensen

Professioneel

Snel, vakkundig en mooi resultaat. Aanbeveler.

Prettig bedrijf om werkzaamheden door te laten verrichten

We hebben een prettige ervaring gehad met Polystyle. Goede, duidelijke en snelle communicatie. Heldere offerte en meedenken in mogelijkheden. De dakkapel werd vlot en vakkundig geplaatst en alles werd netjes achtergelaten. We zijn erg tevreden

Leveren keurig werk.

Keurige afwerking van deskundig geplaatste dakkapel

Fantastische positieve ervaring

Na veel bedrijven te hebben aangeschreven voor het aanschaffen van een dakkapel van 495 cm zijn we via internet bij Polystyle uitgekomen. Het concept wekte onze nieuwsgierigheid en dat is een uiterst positieve weg geworden. Het gesprek in het bedrijf, het gehele vervolg traject tot en met de plaatsing in december 2022 op een regenachtige dag is wat ons betreft fantastisch verlopen. Echt een top team, mooie dakkapel waar we veel positieve reacties van de buren hebben mogen ontvangen. Chapeau voor Daniël die ons begeleid heeft in het hele traject en zelfs aanwezig was en volop geholpen heeft tijdens de plaatsing. We zijn er super blij mee.

Top service!

Top service bij het bestellen en plaatsen van de dakkapel. Medewerkers die trots zijn op hun product!

Heel erg tevreden!

Een fantastische dakkapel en dakraam laten plaatsen. Alles is helemaal top afgewerkt en we zijn er heel blij mee. De service is van het begin tot het einde top geweest. Harde werkers en hele fijne en snelle communicatie. Aanrader!

Goed geregeld

Duidelijke uitleg vooraf. Alles keurig volgens afspraak verzorgt.

Zeer tevreden over prachtige dakkapel

Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke behandeling, meedenken en advies door Polystyle over mijn dakkapel. Tevens is het ook een mooi en degelijk product. Het traject van offerte t/m plaatsing is heel erg goed verlopen.

Prettig contact, vertrouwen, vlot geplaatst en scherp geprijsd

Gedurende het hele traject prettig contact gehad met de heer Norbert van PolyStyle. De dakkapel ziet er kwalitatief goed uit en ondanks de drukte in de markt kon deze binnen de drie maanden geplaatst worden. Je kunt merken dat ze het erg druk hebben maar de heer Norbert vangt (zo te merken) veel op. De dakkapel is in één dag geplaatst en staat er netjes op. Al het afval is netjes opgeruimd en afgevoerd en een aantal dakpannen zijn achtergelaten. Alles volgens afspraak. Afwerking binnen is ok. Enkele dagen na plaatsing hebben we gedruppel aan de rand van de kap van de dakkapel geconstateerd. Hoewel er geen lekkage naar binnen optrad was het toch behoorlijk hinderlijk omdat de druppels precies op de onderdorpel van het kozijn vielen; wat goed hoorbaar was binnen. Het probleem bleek lastig te traceren; PolyStyle is hier tweemaal voor teruggekomen maar nu lijkt het probleem opgelost. Al met al een geslaagd project, we zijn erg blij met de extra ruimte en het vele licht dat de dakkapel geeft.

Goede communicatie, afspraken keurig nagekomen en kwalitatief heel goed werk afgeleverd!

Fijne service

Wij hebben dankzij polystyle nu 2 prachtige dakkapellen. De communicatie ging vlot en duidelijk. De heren hebben snel en netjes gewerkt, Wij zijn zeer tevreden.

Van begin tot eind top

Polystyle is voor mij van de eerste oriëntatie tot en met de plaatsing heel goed verlopen. Daniel is erg prettig contactpersoon. Communicatie verloopt erg soepel en alle afspraken zijn goed nagekomen. Aanrader

Heel erg tevreden

We hebben 2 dakkapellen laten plaatsen door hun. Wij zijn super tevreden met het resultaat en het vakwerk wat ze leveren. Klantvriendelijk en denken echt met je mee.

Een mooie en degelijke dakkapel op professionele wijze geplaatst

Prettig contact met duidelijke en eerlijke voorlichting voorafgaand aan de koop. Duidelijke afspraken m.b.t. planning en plaatsing. Professionele en snelle plaatsing en afwerking.

Vakwerk!

Afgelopen vrijdag is bij ons de dakkapel geplaats en we zijn zeer tevreden! Hele goede en vriendelijke vakmensen! Bedankt!

Top service en kwaliteit!

Snel geleverd en alles van begin tot het eind goed geregeld, zelf geen last van gehad stond er binnen een aantal uurtjes op

Gedegen advies, goede communicatie en nette oplevering

Aanrader!

Vakkundige inmeting en plaatsing!

Vakkundige inmeting en plaatsing. Zeer tevreden

Alles conform afspraak en ziet er goed uit

Ik kan natuurlijk niets over de lange termijn zeggen m.b.t. service / garantie omdat het dakkapel zojuist is geïnstalleerd. Mijn mening tot nu toe: Goed bereikbaar, vriendelijk, komen afspraken na. Houden rekening met de omstandigheden. In ons geval was er tussendoor een "gaatje" in de planning gekomen en omdat wij aan het verbouwen zijn is aan ons gedacht. Materiaal ziet er super strak uit, rolluiken werken goed, alles exact op maat, etc. Worden na gebeld of alles goed is verlopen. Kortom een aanrader !

Plaatsen gaat redelijk. Maar een gemaakte fout later herstellen, dat lukt niet.

Eind mei is bij ons de dakkapel geplaatst. De dakkapel zelf ziet er goed uit. Wel jammer dat de zolder vol met houtsplinters en fijnstof lag en de kraan laat was, waardoor ze de grote balken via het platdak, door het badkamerraam en het trappengat naar de zolder hebben gebracht. Maar oke, laten we daar geen probleem van maken. De dakkapel staat en we zijn daar blij mee. Echter zagen we snel dat de gootjes te kort zijn gemaakt en het water dus niet in onze dakgoot loopt, maar daarvoor op het dak, de muur en over de raam. We hebben hier de eerste week van juni over gemaild en sindsdien nog meerdere malen, maar het is nog steeds niet gerepareerd. Mijn contactpersoon blijft vriendelijk, maar krijgt zijn collega en de werkmannen niet aangezwengeld om dit te reparen.

Beste Anniek, Wij hebben uw beoordeling gelezen. Onze excuses dat het langer heeft geduurd. Wij gaan er voor zorgen dat het deze week wordt opgelost. Wel is het fijn dat het overige wel goed is verlopen. De vergunningsaanvraag was lastig maar uiteindelijk toch een goedkeuring gekregen. De dakkapel is, zoals we hebben afgesproken, uitgevoerd en ook geplaatst. Echter hadden de watergootjes inderdaad iets langer moeten zijn. U beoordeelt ons met een 2 en u gaat ons niet aanbevelen. Wij van PolyStyle vinden dit dan ook erg jammer. Met vriendelijke groet, Team Polystyle

Top product, fijn bedrijf

The proof of the pudding is in the eating, zegt men. Wij hebben vorig jaar een dakkapel laten plaatsen. Waar wij vooral over te spreken waren, was de professionele wijze waarop de installateurs meedachten en voor ons een bestaand probleem ter plaatste hadden opgelost. Bovendien was de service ook uitstekend gezien de correcte, juiste en snelle manier waarop werd gehandeld naar aanleiding van onze vragen. Na bijna een jaar kunnen we gerust zeggen dat we een goede investering hebben gedaan met onze dakkapel. Alles ziet er nog steeds goed uit, geen zichtbare lekkage en het rolluik blijft goed werken. Polystyle: een aanrader!

Grandioos

Vanaf de eerste ontmoeting in heiningen al een goed gevoel bij dit bedrijf. Goede voorlichting van Daniel. Zelfs 2 x is hij bij ons komen meten om zeker te zijn dat alles goed ging. Plaatsing ook geweldig gedaan door Patrick en Daniel. Heel netjes en voorzichtig gingen ze te werk. Alles netjes opgeruimd en alle sloopafval namen ze mee om af te voeren. Wij zijn superblije en tevreden klanten. Het ziet er echt zo mooi uit. Wij raden dit bedrijf echt aan iedereen aan.

Zeer goede gastvriendelijke service vanuit het hele traject van sales tot aan plaatsing. Goede kwalitatieve dakkapel met een mooi uiterlijk.

Meer dan tevreden

Heel blij dat we voor Polystyle gekozen hebben. Geweldige service, vriendelijke werkmannen, goede uitleg van alles, klantvriendelijk. Altijd bereikbaar voor vragen en ook altijd meteen een antwoord. We zijn echt oprecht heel blij met jullie service.