Afwisselende trainingen, goede begeleiding!

Bij Discipline Sports is geen training hetzelfde en is de begeleiding erg goed (wat een verschil met de sportscholen die ik eerder heb bezocht). Natuurlijk is het hard werken, steeds bezig zijn met je doel en ook letten op voeding, maar dat werkt: in een half jaar tijd -6 kg. Blij mee!

Doeltreffend en met plezier hard trainen

Ik train nu een aantal jaren bij Discipline Sports. Tijdens elke training word ik op prettige manier begeleid en uitgedaagd om mijn doelen te behalen. Samen kijken we naar mijn fitheid en gezondheid. Ik wordt gecoacht op het gebied van ‘mind and body’. En dat vind ik zo fijn. Want ik ben van mening dat ik alleen gezond kan zijn en goed kan sporten als mij hoofd er ook goed voor staat.

Sporten: werken aan doel, mindset en discipline!

Bij Discipline Sports hoef je niet met excuses aan te komen wat je allemaal niet kan. Ze kijken met je mee wat je wel kan en helpen je elke keer een stapje verder te gaan, op het niveau wat bij je past en op de manier die bij je past. Ze houden je de spiegel voor die je nodig hebt om resultaten te bereiken. Ook als dat betekent dat je het rustiger aan moet doen.

Deskundig weten waar ze het over hebben.

Ik kwam binnen zonder conditie, zoekende naar een gezond lichaam. Dit is door goede begeleiding heel veel verbeterd. Daarnaast wil ik gewicht kwijtraken en ben hierbij geholpen. Zit je in de shischel kan je goed met ze praten en helpen ze je weer op de goede weg. En er word je wel duidelijk gemaakt dat je zelf bepaalt hoe je voor je lichaam zorgt. Je bent zelf verantwoordelijk voor je leefpatroon. Ze zijn heel gastvrij en stellen je op je gemak. Je voelt je bij PT bijzonder. Alle aandacht is voor jou. En dat ze mij dat gevoel kunnen geven heb ik soms even nodig. De Small Group lessen zijn super. Jezelf en elkaar een beetje uitdagen om steeds een stapje verder te gaan. En daarna moe maar voldaan gezamenlijk een ontbijtje. Ik kwam voor 3 maanden, dat werden er 6 en heb weer verlengd. Dat zegt denk ik genoeg.

Mega Uitgedaagd en steeds mijn grenzen verlegd

Super getraind met Joost. Soms kon ik 'm wel wat doen ;-). Weer zwaarder tillen of liften, verder of langer rennen, sleeën muurzitten noem het maar op. Achteraf was ik trots op mezelf en toch ook wel heel erg blij dat Joost me zo had uitgedaagd. Zonder die prikkel zou ik niet zo veel grenzen hebben verlegd. Ik bleef mezelf verbazen in de tijd dat ik bij Discipline Sports heb getraind. En dat gun ik jou ook :-)

Echt een lifechanger

Ik heb hier meer dan een jaar getraind en ben zowel fysiek als mentaal veranderd. Meer dan 20kg kwijt en ben geen slachtoffer meer van mijn eigen excuses. Top gasten.