Trekhaak met goede service

Ik had niet aan de nummerplaat gedacht, en ook werd voor de zekerheid de distributieriem gecheckt. Na de controle hiervan werd ook nog op de regeling hiervoor gewezen. Ook nog even een instructie gekregen over hoe de afneembare trekhaak te behandelen. Kortom, alles weer perfect voor elkaar, en kon weer met een goed gevoel naar huis.

Het was weer zoals het hoort

Geeft een vertrouwd gevoel.

Heel. Goed

Dat is heel goed

Goed,,ervaren,betrouwbaar garage

Gelukkig weer een goed garage gevonden voor mijn auto. Men is duidelijk in de prijs,als er byzonder heden zijn komen ze naar je toe om het door te bespreken . Je hebt mogelijkheid om te wachten Echt vriendelijk en klantgericht. Ik kan Nefkens in nijkerk zeker aanbevelen

Goed en professioneel

Goed en netjes

Duidelijke, snelle en vooral goede service.

Goed gecommuniceerd . Fijn dat de auto door de wasstraat is gereden. De elektrische fiets stond ook helemaal volgeladen klaar. Misschien volgende keer even wat aandacht aan de banden van de fiets geven, ik heb ze nu thuis maar even wat lucht gegeven, dat rijdt nog fijner.

Goed en snel

Goed en snel

Met raad en daad staat visser altijd paraat

Transparant en netjes

Voordat de reparatie werd uitgevoerd is contact met mij opgenomen en keurig overlegd welke mogelijkheden tot reparatie er waren. Ik kreeg een goed advies. Vervolgens was mijn auto op het afgesproken tijdstip klaar en was hij ook nog helemaal schoon gemaakt. Ik was er blij mee. De medewerkers waarmee ik te maken had, zowel aan de balie als aan de telefoon waren allemaal heel vriendelijk en er werd goed meegedacht om de afspraak zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Toppers zijn het daar in Nijkerk!

Uitstekend geholpen. Ze kennen ons en onze auto's. Gewoon zo als het hoort te zijn. Warm en vakkundig. Hou dat vast in deze zakelijke tijd. Ik ben fan en ik blijf fan!

Prima!

Wat ik vooral goed vond: de heldere uitleg over wat er hand de hand was. Dat gaf vertrouwen

kwalitatief prima, communicatief zwak

score wordt minder/ kan aan mij liggen

Prima en snel

Prima en snel geholpen

Het is jammer dat er geen mogelijkheid is dat de auto opgehaald wordt voor garagebezoek.Toen ik de auto kocht in Nijkerk was die service er wel.

Ben goed geholpen.

Het probleem was snel opgelost.

Niet alle bijzonderheden zijn uitgevoerd

Ik had bij het afleveren van mijn auto voor een onderhoudsbeurt aangegeven dat mijn ruitenwisser versleten is, helaas was deze niet vervangen.

Soepel een servicebeurt ingepland

Vlot, vriendelijk en goed uitgevoerd

wij zijn prima geholpen

Heel goed heel goed

kwaliteit en snelheid voor een redelijke prijs

Van te voren digitaal afspraak gemaakt voor APK en extra werkzaamheden en/of problemen aangegeven Binne n2 uur was alles keurig gecontroleerd en/of verholpen

Snel en vriendelijk geholpen

Denken mee met de klant

gewoon top personeel en goede service

van afspraak maken tot uitvoering en oplevering duidelijke communicatie en uitstekende service

Geweldige garage

Geweldige garage met heel vriendelijk personeel

Zeer tevreden in alle opzichten!

Vlotte service

Met een niet meer werkende koplamp naar de garage. Uit voorzorg beide lampen laten vervangen, op advies van medewerker. Duurde een half uurtje. Onder genot van kopje koffie de krant doorgenomen. Vlotte service.

Boekdrukker 1

3861SE Nijkerk

06 51 10 64 02

Over Nefkens Nijkerk

Nefkens Visser is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.