Altijd vriendelijk en behulpzaam.

De mensen in de garage zijn altijd erg behulpzaam en vriendelijk. De auto is perfect. Ik kan niet anders.

Redelijk

Fout communicatie op tyd AFSPRAAK onderdeel er niet

Zeer tevreden, vriendelijk personeel, en kreeg mijn auto keurig gewassen terug top!

Zeer prettig personeel wat ook meedenkt, reparaties naar tevredenheid uitgevoerd

Geweldige garage

Prima communicatie en service

zeer klantvriendelijk en altijd goede uitleg wat betreft onderhoud

goede uitleg wat betreft kosten bij een onderhoudsbeurt. Klantvriendelijk een zeer fijne garage.

Prima service.

Fijn, duidelijk, transparant contact. Goede terugkoppeling na APK en benodigde onderhoud en dezelfde dag klaar. Gratis gebruik van leenfiets is prettig.

Fijne monteur

Fijne monteur, kijkt verder dan waar hij alleen maar naar moet kijken ( was er voor een apk ) . Over het hoofdkantoor ben ik zeker niet te spreken, maken reclame voor dingen waardoor ik na deze auto geen Peugeot meer ga rijden. Willen dat met een arrogant antwoord ook niet anders doen. Ze hebben liever een klant minder. Dit ligt niet aan Visser Nijkerk.

Prettig en correct personeel, goede voorlichting en adviezen.

Heel tevreden

Ben al 9 jaar klant. Heel tevreden.

vriendelijke benadering ook voor niet klanten

verplicht?? .dus dan vul ik maar wat in.

Heel goed.

Communicatie en service zeer tot tevredenheid.

Jammer dat je geen informatie krijgt over de behandeling van de beurt en update van het navigatiesys

Het is een mooie service dat de auto was gewassen. Maar doe dit altijd in overleg met de klant. Ik wil niet dat onze auto's door de wasstraat gaan. En afspoelen met kalkvrij water.

Ze beloven wat ze doen en tonen altijd interesse

Prima service.

Mensen zijn deskundig en denken mee om vragen te beantwoorden.

Prima service, vriendelijk personeel, blij mee.

Afspraken zijn op tijd, er vindt overleg plaats dus geen nare verrassingen achteraf. Helemaal top vond ik het dat er twee (gebruikte) wieldoppen gevonden werden ter vervanging van mijn beschadigde exemplaren.

Prima service.

De auto heeft naar tevredenheid een jaarlijkse onderhoudsbeurt ondergaan en tevens navigatie-update. Prettige ontvangst bij de receptie. Ruime mogelijkheden om de afspraak te plannen. De gereserveerde leenfiets stond klaar. 's Middags een telefoontje dat de auto weer klaar was. Duidelijke rekening van de werkzaamheden; kon ter plekke voldaan worden.

prima geregeld weer en vriendelijk geholpen

prima geregeld weer en vriendelijk geholpen

Heel snel en vlot geholpen.

Auto in het weekend kunnen brengen en achterlaten. Maandagochtend vroeg al gebeld over reparatie en advies en was ook dezelfde ochtend al klaar. Snelle service dus en prettig dat er vooraf overleg is.

Fijne dealer met een eerlijke en open kijk op de klant.

Lang geleden kwamen wij op aanraden van iemand terecht bij Peugeot Visser te Nijkerk. Inmiddels zijn we een aantal jaren en nieuwe auto's verder en wij kunnen alleen maar zeggen dat men bij Visser Automotive te Nijkerk, de klant in zijn of haar totaliteit hoog in het vaandel heeft staan! Men doet wat men zegt en beloofd, men komt afspraken na, heel belangrijk weet ik uit ervaring. Nijkerk is voor ons een stukje rijden maar dat hebben wij er graag voor over.

Opgelicht!!!

Het is niet slecht maar zeer slecht. Als ik mijn auto breng voor een beurt die €239 kost wat al veel te veel is voor een beetje olie en een nieuw filtertje en 3 rondjes er om heen lopen. Aan een 208 van een jaar oud en 8500 km mankeert namelijk niet zo veel! Haal ik hem op moet ik €299 afrekenen!! Hebben ze er een nieuw interieurfilter ingezet van €60 Ik had daar sowieso niet om gevraagd en voor een filtertje dat op internet voor €10 staat lijkt mij dit wel heel erg veel! Dus ik voel me gewoon genaaid door de firma Visser!!!

In 1 keer goed en volledig geregeld en vriendelijk geholpen.

Top ervaring

Zonder afspraak direct geholpen!

Door de strenge vorst was er forse ijsvorming bij mijn wielen ontstaan. Hierdoor was mijn auto tijdens het rijden uit balans. Dit wist ik voorafgaand aan mijn bezoek aan Visser niet. Zonder afspraak naar de garage gereden en direct netjes geholpen. Eind van de dag de auto ontdooit en uitgebalanceerd terug gekregen. Ik kom hier al enkele jaren vanwege de goede service!

Prima geregeld hoor.

Goed hoor

goede service

goede service

Over Visser Automotive

Visser Automotive is de Peugeot dealer van Nijkerk en omgeving. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant. U merkt dit zodra u bij ons de showroom inloopt. Al onze medewerkers staan klaar om u te helpen bij de keuze voor een nieuwe auto of bij het onderhoud aan uw huidige auto.