Jullie hebben het oranje ode dak bijna schoon gekregen !!!

deels onvoldoende en deels prima

Ik kwam voor winterbandenwissel, na een uur wachten werd mij verteld dat de winterbanden niet meer goed waren en ze moesten wachten op nieuwe, dus voor niets daar gezeten. Dat systeem kan beter. Als de winterbander er af worden gehaald kan je al zien dat ze niet goed meer zijn en daar een aantekening van maken. Als de klant dan het volgende jaar een afspraak wil maken kan je dat in het systeem zien en daar naar handelen zodat de klant niet voor niets komt. Toen de banden er waren was de service prima, zelfs mijn auto van binnen en buiten schoon, dat is echt heel fijn.

Helaas dit keer niet zo positief

De afspraak voor de zomer/winter bandenwissel klopte niet. Aangekomen op de afgesproken (en met twee mails door de nieuwe garage bevestigde) datum en tijd waren mijn banden er niet en stond de afspraak niet genoteerd. Ik kwam dus voor niks, er moest een nieuwe afspraak worden gemaakt, dat kon pas twee weken later. Op de nieuwe datum was de ontvangst onpersoonlijk, de medewerkers aan de balie keken wel in de computer, maar maakten geen ogenblik contact met mij. Ik gaf mijn sleutels af en werd naar de koffietafel verwezen. Daar stond ik na een uur op om te vragen 'hoever het inmiddels was' en toen bleek dat mijn auto al klaar stond op het P-terrein, ik weet niet hoe lang dat al het geval was, dus hoe lang ik daar misschien al voor niets wachtte. Bij de oude garage kwam een medewerker mij altijd direct waarschuwen, dat had ik nu ook prettig gevonden. Positief punt: de auto was door de wasstraat gehaald.

De bandenwissel is prima uitgevoerd

Vakkundig geholpen..

Zoals het moet zijn.

Goede info gehad voordat de reparatie,s zijn uitgevoerd.

Netjes gedaan

Banden zijn er netjes onder gezet, echter waar ik wel vreselijk van baal dat ik een afspraak maak om 8 uur, aanvink dat ik erop wacht, en dan blijkt dat dit niet kan want ze doen het in de loop van de dag pas. Graag net als bij Emerpark weer dezelfde service dat je kan wachten of haal het vinkje weg en meld dat je niet kan wachten.

Snel en zorgvuldig geholpen

Zonder afspraak snel en accuraat geholpen

het duurde iets te lang

In de formule 1 wisselt men 4 banden in 3 seconden, ik had het idee dat het bij Emerpark ( 1 uur en 5 minuten) iets sneller kan. Zolang wachten met mondkapje op vond ik niet prettig. Verder ben ik keurig geholpen.

miscommunicatie

tijdens een onderhoudsbeurt moet er niet gecommuniceerd worden via email, maar telefonisch, zodat direct vastgesteld kan worden of de boodschap ontvangen is en goed is overgekomen.

NEP INFORMATIE EN het is duidelijk te merken, de verhuizing is nog steeds in volle gang in Hilversum

Auto 1 dag te laat klaar, ( 2 dagen voor de allereerste standaard beurt bij kilometerstand 30.000) . Dit is voor mij geen probleem maar geef de werkelijke reden op ( te veel werk in bedrijf ) in plaats van een verhaal dat er iets met mijn auto aan de hand is ( aan het einde van dag 1 dat mijn auto bij jullie staat). Terwijl er niets aan de hand is met mijn auto. Dit soort NEP INFORMATIE van ene Jerry verontrust mij dan weer. En ga ik twijfelen aan dealer en merk auto. Dus dat kan veel beter en ga ervan uit dat onder de hoede van de serieuze Peugeot organisatie het over een paar jaar wel weer goed komt. Met vriendelijke groet.

Goede service en klantvriendelijke benadering

Niet helemaal goed gegaan

Afspraak gemaakt voor bandenwissel, maar tijdens afspraak bleek leverancier verkeerde banden te hebben geleverd. Het zou worden hersteld en ik zou worden gebeld. Dan zou de afspraak tussendoor kunnen worden gepland. Ik ben echter niet gebeld toen de banden er waren en dat had ik wel verwacht gezien de eerdere afspraak voor niets en de belofte om mij te bellen. Ik moest er dus zelf achteraan bellen, maar toen kon ik in ieder geval eind van de week wel terecht. De afspraak duurde wel wat lang, kennelijk omdat er andere zaken tussendoor kwamen. Hoewel ik begrip heb voor de drukke periode, had ik gezien het feit dat ik de 1e keer voor niets was gekomen juist verwacht dat deze afspraak niet langer dan nodig zou hebben geduurd.

Vriendelijke mensen aan de balie, goede uitleg over hoe en wat met de auto.

Zoals altijd uitstekend

Zoals altijd heel klantvriendelijk, behulpzaam en alles is volgens afspraak gebeurd

Goed,

Na doorvragen heeft men toch naar de "service" melding gekeken. Daarna is er netjes gehandeld.

Goede service geleverd!!!

Ook voor een spoedoperatie maken ze altijd tijd...top service.

Snel geholpen met m'n lekke band repareren, heel fijn!

Ik kwam voor de APK keuring en een kleine beurt en werd snel en vriendelijk geholpen. Daarnaast hadden zij de auto ook helemaal gepoetst. Erg fijn:).

goede en vriendelijke ontvangst, maar ongevraagde service uitgevoerd

Ik ben bij de garage geweest omdat 1 koplamp stuk was; Ik dacht met een bedrag van ca 20 euro wel klaar te zijn; de rekening bleek 59 euro te zijn, want ongevraagd was mijn koelvloeistof, motorolie bijgevuld. Als het nodig is, dan is dat nodig, maar om dit ongevraagd te doen terwijl mijn enige probleem op dat moment een kapotte lamp was, geeft mij toch een gevoel van beetgenomen te zijn. Kijk volgende keer uit naar een andere garage.

Slechte communicatie en duur

Auto met schakelprobleem bij Nefkens gebracht. Een dag later volgt de conclusie, er is iets defect en de schakeling moet vervangen worden. Kosten meer dan 110,- voor het vaststellen dat er een defect is. Dat wist ik zelf ook al. Reparatie ruim 700,- plus de vaststellingskosten. Akkoord gegeven, we moeten toch verder kunnen rijden. Daarna volgt er geen communicatie meer over de duur van de reparatie. Er is geen huurauto beschikbaar zolang dit duurt. Conclusie: reparatie zal goed uitgevoerd zijn, dat kan ik niet beoordelen. Maar het proces er omheen is bijzonder klantonvriendelijk. En dat voor 800,- Dat kan echt beter.

Zoals altijd prima service

Aardig, vakkundig. Fijne garage.

Zeer goede ervaring, kon niet beter

Goede ontvangst, snel geholpen, alles goed uitgevoerd

Teleurgesteld

Op 10-11 heb ik aan de receptie doorgegeven dat er, na het uitdeuken van een schade, een zoemend geluid te horen was tijdens het rijden. Ik meldde dat de tegenpartij met zijn auto op het wiel was gebotst en dat ik vermoedde dat een kapot wiellager voor het probleem verantwoordelijk was. De medewerker is naar de auto gelopen en bekeek de banden en opperde dat daar mogelijk het probleem was. dat leek mij onwaarschijnlijk hetgeen ik ook aangaf. Hij nam niet het initiatief om even een monteur een rondje te laten rijden . Deze had binnen twee minuten kunnen vaststellen op basis van de soort geluid dat het hier een wiellager betrof. Er werd een afspraak gemaakt voor 24-11 8.00 Hierbij is niet gevraagd of ik misschien een vervangende auto nodig had ( ik woon in Soest en doe mantelzorg in Hilversum). Na ruim een uur wachten krijg ik de mededeling dat het probleem een wiellager is, dat ik niet verder kan rijden wegens gevaar van vastlopen. Tevens hoor ik dat het onderdeel niet in voorraad is. De andere receptiemedewerker laat mij later na een klacht weten dat er op het blad voor de werkplaats alleen wordt gesproken over een zoemend geluid dat ze moeten proberen te lokaliseren. Over de mogelijkheid van een wiellager wordt niks gemeld? Wat had ik liever gezien? Dat mijn suggestie van wiellager serieuzer genomen zou zijn. Bij twijfel was een korte testrit zinvol geweest. Door een grotere waarschijnlijkheid van een kapot wiellager zou dat onderdeel in ieder geval in voorraad moeten zijn genomen. Wanneer het niet veilig is om met een kapot wiellager te rijden dan zou het niet handig zijn om een afspraak pas over 14 dagen te plannen. Het zou in ieder geval verstandig zijn om op dat moment op mogelijke risico's te wijzen. Ook zou ik graag de vraag over een leenauto hebben gehoord. Al met al krijg ik niet de indruk dat er op alerte wijze op mijn informatie is gereageerd en dientengevolge heeft dit tot extra vertraging geleid. Een alerte service maakt dat iemand klant blijft.

Prima, alles volgens afspraak

En als kado de auto gewassen. Dat is heel fijn!

Over Emerpark Hilversum

Nefkens is de Citroën dealer in de regio Midden Nederland. Met 15 vestigingen is Nefkens de grootste Peugeot/Citroen dealer van Nederland. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van u als klant.