Zeer persoonlijke benadering!

Na bij de Kinkelder mijn scooterrijbewijs te hebben gehaald, nu begonnen met autorijles!

Goede ervaring gehad met verschillende rij-instructeurs.

Ik vond de manier van rijles volgen erg fijn! In overleg kon Natasja eigenlijk alles altijd wel regelen. Ik heb zeer goede ervaringen met de Kinkelder Rijopleidingen gehad!

Fijne begeleiding en service!

Prettig

Goede begeleiding, en vriendelijke rijinstructeurs.

Ik heb altijd zin gehad in de rijlessen , en ben goed begeleid.

Geweldig!!

Elke les was leerzaam en heel gezellig. Je krijgt goed les en een goede band met je instructeur. Daardoor kijk je iedere keer uit naar de volgende les. Het is zeker je geld en tijd waard.

Mijn rijles ervaringen in een zin is geweldig de rijschool de kinkelder denkt echt met je mee van betalingen tot aan het rijden !! De rij instructeurs zelf zijn allemaal stuk voor stuk erg relaxed en soms voelde het dan ook echt niet als een rijles maar gewoon simpel weg een stukje rijden ik heb een mooie herinnering opgebouwd veel gelachen en veel geleerd en nu kan ik veilig en correct de weg op !!

Snel geregeld! Snel geslaagd!!

Prima instructeur

Was goed

Was leuke dag en goed geoefend voor brommer praktijk

Gemengde gevoelens

Goede en duidelijke hulp, van zowel Theo als Rob.

Erg prettige en leerzame lessen gehad!

Ik heb met veel plezier mijn rijbewijs bij jullie gehaald. En raad iedereen ook aan om bij jullie te komen lessen!

Heel fijn

Altijd ontzettend gezellige lessen gehad en op geduldige wijze is mij heel veel aangeleerd. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

Toetiee

Dankzij Natasja Croon heb ik mijn rijbewijs op een fijne en veel plezierige manier behaald. Zij was niet alleen mijn rijinstructeur, maar ook mijn steun in toeverlaat met betrekking tot het rijden. Ze heeft me een schop onder me kont gegeven waar nodig was, als het moest belde ze het CBR plat voor mij en luisterde naar mijn angsten. Deze rijschool is meer dan alleen met het doel van geld verdienen en rijbewijs halen. Ze staan daadwerkelijk voor je klaar en helpen je op alle vlakken dat ze kunnen. Toppie toetiee

Rijles was goed en ze legde alles goed uit