Mooie bomen

Wij hebben een schitterende olijfboom en druivenboom gekocht voor in onze nieuwe tuin. Prima geholpen en goede prijs kwaliteit.

Mooie prachtige olijf boom

Wij zochtend een mooie gevormde olijf boom met een fatsoenlijke prijs. Met Ruben zijn voorraad bekeken en vonden de juiste. We zijn er blij mee.

Supergoes

Alles goed geregeld .goed geholpen met advies.en netjes bezorgd

Service met een glimlach en een prachtige olijfboom tegen een super prijs

De service van deze baas is zoals je hem altijd zou willen. Op je gemak een prachtige boom uitzoeken en vervolgens tot in de tuin afgeleverd. Wij komen snel bij je terug en ga zo door. Bedankt nogmaals

Super mooie olijfbomen

Na een belletje konden wij dezelfde middag nog langskomen, ter plekke twee super mooie olijfbomen uitgekozen. Goed contact gehad met Ruben en nu staan er twee olijfbomen in onze achtertuin te pronken! Al heel veel positieve reacties op gehad en zou je zeker aan iedereen aanbevelen!

Klantvriendelijk, verstand van zaken en goede service

We hebben een mooie olijfboom gekocht bij dit bedrijf. Hij werd keurig geleverd met daarbij een goed advies. We zijn zeer tevreden over oliva trees.

Genoeg keuze, top boom en fijn contact

Hele goede prijs kwaliteit en hele goede service! Wij zijn heel blij met de oude perenboom! Zeker een aanrader.

Prachtige bomen en goede service.

Prettig contact over de olijfbomen. Klantvriendelijk en goede service. Prachtige bomen geleverd.

Prachtige dikke stam olijfboom gekocht..

Geen nonsens goede prijs, snel geregeld

1ste klas planten en service.

Een vriendelijke jonge man die je deskundig en rustig helpt. Hij komt na wat hij met je afspreekt. Zelfs de olijfboom bij mij in de tuin overpotten in een door mij gekochte pot was geen probleem, en zonder extra kosten. Ik had zelf nog wel 2 buren gevraagd om mee te helpen met oog op het gewicht.

zeer goede kwaliteit bomen

Ik heb een Perenboom gekocht, mijn buurman een olijfboom. Veel verschillende maten aanwezig. Mooie kwaliteit bomen, netjes en snel tot op de betreffende plek afgeleverd. Helemaal op de plaats in de tuin waar de boom moet komen. Zeer goede kwaliteit/prijs. Zou zeker aanbevelen om hier eens te gaan kijken.

Mooie olijfboom op ons terras op de 5de verdieping!

Zonder meer een positief oordeel: uitstekende service!

Fijn adres, mooie bomen en enthousiast team

Maandag nieuwe olijfboom op locatie uitgezocht, Mooie selectie en kwaliteit. Keurig donderdag in de achtertuin afgeleverd. Kan u van harte aanbevelen.

alles keurig netjes verlopen met wat ik besteld had

Mooie kwaliteit en snel geregeld

Online gevonden, mooie oplossing ondanks de afwezigheid van Ruben en meteen een buurman die ook een mooie perenboom heeft aangeschaft.

Kwaliteit / prijs in verhouding. Erg flexibel en in staat om super snel te schakelen!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen! Afspraak is afspraak! Snelle en secure uitvoering. Eg tevreden!

Super!!!!

Ik was opzoek naar een mooie olijfboom en kwam op de site van Ruben terecht. En mijn interessen was meteen gewekt we hebben gemaild over het formaat ook werden er nog foto,s gestuurd zodat ik er 1 kon uitzoeken ,Verder prima contact en de boom werd keurig bezorgd op het afgesproken tijdstip . Een heel mooie boom voor een heel mooie prijs! Dankjewel Ruben voor deze mooie boom.

Prima boom , uitstekend geholpen

Het was bellen , meteen langskomen, genoeg keus . Onze boom stond er tussen , dus gelijk gekocht. Na na wat goed advies , meteen meegenomen.

Super Olijfbomen

Voor moederdag twee pracht Olijfbomen gekocht. Vriendelijke en snelle reacties , niks geen druk erop. Vooraf foto' s gemaild gekregen van Ruben van de bomen die hij voor me had uitgezocht, en ook echt deze twee de avond ervoor geleverd . Blij verrast dat ik hem aan zag komen , nog mooier "en ouder " dan ik verwachtte.Supermooi.Netjes thuisbezorgd ,tot in de achtertuin. Kortom een aanrader.

Fantastisch!

Communicatie was top, snel! kwaliteit ook super!

Super ervaring!

Snelle levering van een prachtige boom. Prettig contact! Dank!

Aardige gozer, weet wat hij verkoopt!

Ik zocht een perenboom. Al snel kwamen we bij Olivia Trees terecht. Gebeld met Ruben en afspraak gemaakt. Prachtige bomen, genoeg keuze. Gelijk meegenomen en thuis gepland. Al met al snel geregeld en niet onbelangrijk: de prijzen zijn zeer netjes voor de kwalitatief goede bomen. Succes met je bedrijf en nogmaals bedankt. Gr Erik en Helga Overbeek Hoofddorp

Door toevallig langsrijden in contact gekomen met Ruben. En supersnel geregeld en geleverd onze nieuwe beauty's. 3 mooie olijfbomen. Superblij mee. Bedankt Ruben voor de snelle service.

Aardige jongens en komen op hun afspraak netjes gemaakt . Ik en mijn familie zijn heel blij.

Prachtige boom

Heel fijn advies en als resultaat staat er nu een prachtige oude olijfboom in onze tuin

Over Oliva Exclusive Trees

Als hovenier was Ruben Wouters jarenlang bezig met het aanleggen en onderhouden van tuinen. Zijn groene hart en passie voor speciale bomen heeft geleid tot Oliva Exclusive Trees. Bomen waar hij blij van wordt. Met Oliva Exclusive Trees voorziet Ruben in advies, levering, verzorging en onderhoud van exclusieve bomen. Voor hovenier en particulier. Zijn doel? Om een tuin uniek te maken met een bijzondere boom.