Ik ben zeer tevreden. Mooie druivenboom, goede prijs. Fijne bezorging. Goed contact met verkoper/bezorger. Als hij het goed doet zijn het 5 sterren.

Geweldige boom en geweldige service!

Ruben was heel behulpzaam in mijn zoektocht naar een hele specifieke boom. Hij heeft niet alleen goed geholpen met kiezen maar ook nog eens met het bezorgen en de trap op sjouwen! De boom is prachtig en precies zoals verwacht.

Top service!

De service was super, De bestelling werd snel geleverd!

Zeer positief

Prima prijs -kwaliteit

Gepassioneerde eigenaar met mooie producten.

Wij hebben bij Ruben een hele mooie olijfboom gekocht, en deze is bij aflevering keurig geplaatst op de gewenste plek. Fijn contact, veel kennis en oplossingsgericht denken zijn de sterke punten van deze jonge ondernemer. Wij bevelen hem dan ook zeer aan.

Mooie boom, goede prijs

Via Instagram de olijfboom gevonden, vervolgens meerdere opties via foto's door gekregen, ivm de Corona periode, waardoor bezoek lastig is. Boom uitgezocht en is snel geleverd. Tevens tips voor de verzorging mee gekregen ivm naderende vorst. Kortom, prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst met het inrichten van de tuin.

Supersnel geregeld en mooie goede boom

We konden snel terecht. Contact verliep heel snel, snelle reactie op vragen, en volledige antwoorden.

Prachtige Olijfboom, Prima service.

Mooie grote Olijfboom gekocht bij Olivia Exclusive Trees, werd thuis bezorgd en geplaatst voor een mooie prijs, een aanrader.

Zeer prettige ervaring

Wij zijn super blij met het eind resultaat. Steekwoorden: Vriendelijk, vakkundig, eerlijk, (had ik vakkundig al gezegd)

Hele mooie bomen!

Na een telefoontje konden we zelf een hele mooie olijfboom uitkiezen van het erf. Het was een moeilijke keuze want er staan eigenlijk alleen maar hele mooie bomen. Niet alleen olijfbomen maar ook nog andere soorten. Binnen een week kwam Ruben ‘m netjes bezorgen en planten, topservice voor een mooie prijs!! Zeer tevreden!

Uitstekend advies

Duidelijke communicatie, afspraak is afspraak, service is top en een aardige vent met oog voor detail, kortom een aanrader!

Een prachtige boom

Vandaag mijn prachtige olijfboom binnen gekregen. Mooie volle boom met dikke stam.

Super mooie boom en fijn contact!

Onlangs heb ik een olijfboom gekocht bij Oliva Exclusive Trees. Daarbij ben ik geadviseerd door de alleraardigste hovenier Ruben. Ruben was erg snel in zijn communicatie wat ik erg prettig vond! Hij heeft mij goed uitgelegd welke boom het beste bij mij en mijn tuin zou passen. De boom doet het hartstikke goed en staat prachtig in mijn tuin. Ik zou deze bomen en het advies en fijne contact met Ruben aan iedereen aanraden.

Vertrouwen

Vandaag Is een fantastische oude perenboom van 50 jaar oud door Ruben geplaatst in onze tuin. We zijn er ontzettend blij mee! Het gaat er niet alleen om dat de perenboom geplaatst is, maar dat er al die jaren goed voor gezorgd is. Zeer bijzonder dat nu deze oude perenboom bij ons mag staan. We zullen er van genieten!

Mooie Boom.!!!!

Super tevreden..!! Mooie bomen..!

Goede afspraak en prima prijs/ kwaliteit verhouding

Goed geholpen en zeer vriendelijk

Top olijfbomen

Niet de standaard paden gevolgd maar gezocht naar experts op internet om 3 stuks olijfbomen aan te schaffen, snel contact via the app en dezelfde avond langsgereden om de bomen te bekijken. Er 3 uitgekozen en 2 dagen later zijn ze thuis bezorgd. Topservice

Goeie service

Stuurt netjes foto’s van de bomen die je besteld via marktplaats en levert ook deze bomen.

Vriendelijk, behulpzaam en mooie bomen tegen een redelijke prijs.

Vriendelijk geholpen en dacht mee over de eventuele potten, korrels etc.

Complete verzorging van levering bomen

Via kennissen waren we in contact gekomen met Ruben van Oliva Exclusive Trees. Aanvankelijk waren we op zoek naar karakteristieke olijfbomen. Hiervoor zijn we geslaagd en hebben drie prachtige bomen gevonden. Tijdens ons bezoek zagen we ook prachtige volwassen fruitbomen. We hebben nog twee appelbomen gekocht die in de volle grond in het gazon geplaatst zijn. Ruben heeft tevens diverse A-merk kunststof bloembakken geleverd inclusief speciale mediterrane grond en hydrokorrels. Omdat we dichtbij wonen heeft Ruben alle bomen keurig zelf afgeleverd en geplaatst. We genieten iedere dag van de bomen en zijn zeer tevreden met de complete levering en service van Oliva Exclusive Trees. Een bedrijf dat we van harte aanbevelen.

Hele fijne service en mooie kwaliteits bomen

Wij zijn zeer goed geholpen door Oliva Exclusive Trees. We hebben een hele mooie olijfboom en vijg uitgezocht. Een perfecte service tot aan de deur en goede tips ontvangen over de verzorging voor de bomen.

Kwaliteit en snelle levering

Mooiste boom die ik op internet kon vinden voor deze prijs mooie grove stam en vol met blad in 1 woord top

Aangenaam verrast door de mooie bomen !

Hartelijk ontvangst. Prachtige bomen! Goed advies gekregen. Wij hebben gekozen voor een olijfboom. Tevens een bijpassende pot besteld. Snel en keurig thuis afgeleverd. Wij zijn dik tevreden.

Goede adviezen, mooie bomen en een goede service

Op locatie de bomen uitgezocht die we graag wilden. Polyester bakken ook via Oliva gekocht. Na levering is alles keurig netjes geplaatst. Kortom zeer tevreden

Over Oliva Exclusive Trees

Als hovenier was Ruben Wouters jarenlang bezig met het aanleggen en onderhouden van tuinen. Zijn groene hart en passie voor speciale bomen heeft geleid tot Oliva Exclusive Trees. Bomen waar hij blij van wordt. Met Oliva Exclusive Trees voorziet Ruben in advies, levering, verzorging en onderhoud van exclusieve bomen. Voor hovenier en particulier. Zijn doel? Om een tuin uniek te maken met een bijzondere boom.