Prachtige, kwalitatieve producten!

Zo blij met mijn bestelde artikelen van Oliva Garden Products! De plantenbak en vuurtafel zijn van erg goede kwaliteit en ze staan prachtig in mijn tuin.

Fijn geholpen met zoeken en inladen

Topper

Mooie cortenstaal terrashaard gekocht bij Oliva Garden Products. De kachel is gemaakt van mooi dik staal. Topkwaliteit en een fijne service. Kachel was binnen 3 dagen bij me thuis. Kortom, super!!

Mooie bomen, goede adviezen

Bedankt

Mooie bomen, goed geworteld, goede service.

Geweldige service

Vandaag de prachtige olijfboom in een wijnvat bezorgd. Helemaal aangepast naar onze wensen(isolatie en wielen). De boom is prachtig! De eigenaar reageert snel en is kundig en vriendelijk.

Excellent

Friendly, great service. Very nice tree.

Top Service

Prachtige boom , keurig bezorgd en geplaatst.

Super geregeld en gebracht tot op z'n nieuwe plekje

Mooie kwaliteit bomen voor een nette prijs aflevering tot op de nieuwe standplaats super gedaan

Bijzonder aardige man, netjes en heel vriendelijk goede service keurig geplaats in mooie bak,

Superfijn!

We werden van advies voorzien en heel fijn geholpen. De boom werd keurig afgeleverd met bijbehorende grond. Wij zijn zeer tevreden. Zouden zeker weer een boom hier kopen.

Flexibel en goede service

Een olijfboom, diverse bakken, korrels en aarde bij Olivia Exclusive Trees gekocht. Fijn contact en advies. De service aan huis was super. Leuke ondernemer!

Ruime keus, vakkundig advies

Ruime keuze uit diverse soorten bomen. Vakkundig advies, snelle levering.

Wat een uitgebreide keuze aan Olijfbomen. Van de grootte die wij zochten, stonden er zeker 20. Ook prachtige bomen van nog een flink stuk groter. Goede kwaliteit, gezonde boom, goede prijs. Zeker een aanraden als men op zoek is naar een Olijvenboom

Ruime keus mooie olijfbomen

Flexibele eigenaar die snel reageert. Hij heeft volop prachtige olijfbomen staan in verschillende formaten. Dus wil je een olijfboom, dan vind je die hier zeker.

Aanrader!

Mooie olijfboom gekocht via Marktplaats. Vriendelijke jongeman met kennis van zaken. Hier kom ik tzt terug!

Zeldzame service

Was al een tijd op zoek naar de specifieke boom genaamd de Acer 'Garnet'. Door een advertentie kwam ik bij Oliva Exclusive Trees terecht en was ik na bezoek blijkbaar op het juiste adres. De verkoper heeft mij na goed advies gegeven te hebben niet alleen geholpen met het transporteren van de boom, maar ook met het plaatsen, inclusief de bijpassende grond. Kortom, geweldig advies, service en topkwaliteit bomen. Aanrader!

Prima communicatie alles mogelijk

Verstrekken van informatie over het product tot compleet afleveren gaat buitengewoon soepel. Prima onderling contact. Geen onvoorziene omstandigheden of kosten.

Superservice, dank!

Snel en behulpzaam, zeer tevreden.

Zeer mooie bomen en erg snel geleverd

Ik kwam oliva tegen via marktplaats. Snel contact via de app en kon de volgende week al komen kijken naar een nieuwe lading bomen. Het weekend erna werden ze direct mooi en huis geleverd en voor een prima prijs. Echt een aanrader!

Knappe bomen

Bomen in verschillende maten. Snelle service en klantvriendelijk. Aanrader!

Super mooie olijfboom

Ruben heeft vandaag onze olijfboom bezorgd. Ik had ook direct mediterraanse potgrond en hydrokorrels mee besteld. Ruben heeft zelfs de boom nog in de pot over geplant. Uitstekende service.⁰

Mooien mediterrane bomen.

Super ervaring. 4 prachtige oude bomen afgeleverd. (2 druivenranken en 2 vijgenbomen). Goede en snelle bezorging. Ik bij volgende bomen absoluut hier terugkomen. Communicatie is top.

Betrouwbaar en klantvriendelijk!

Vandaag een mooi granaatappelboompje gekocht. Helemaal blij mee! Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Mooie bomen goede service

Goede service fijn contact denkt mee fijn zaken doen bedankt voor de mooie bomen

Over Oliva Exclusive Trees

Als hovenier was Ruben Wouters jarenlang bezig met het aanleggen en onderhouden van tuinen. Zijn groene hart en passie voor speciale bomen heeft geleid tot Oliva Exclusive Trees. Bomen waar hij blij van wordt. Met Oliva Exclusive Trees voorziet Ruben in advies, levering, verzorging en onderhoud van exclusieve bomen. Voor hovenier en particulier. Zijn doel? Om een tuin uniek te maken met een bijzondere boom.