Goed product door vakmensen geplaatst

Zoals gezegd goed product, keurig afgewerkt door vakmensen met service van hoge standaard

Leverdatum zoals afgesproken Alles op tijd klaar

Het raam is mooi. De monteurs waren heel goed

Vdiendenlich en denken mee

Gewoon goed

Gewoon goed

Goede kwaliteit, goede afwerking.

De wachttijd is lang, maar voor de rest, planning, kwaliteit, afwerking top.

Erg tevreden met het resultaat

Goed geholpen met het uitzoeken van nieuwe kozijnen en deuren. Duidelijke communicatie en goede service. Montage verliep erg soepel, erg tevreden met de gang van zaken en het resultaat!

Super product en netjes geplaatst

5 kozijnen vervangen, alle 5 zonder verdere schade verwijderd en terug geplaatst, monteurs werkten super netjes en waren vriendelijk

Vriendelijke correcte harde werkers in de kou

Het was koud 2 december, maar deze twee vriendelijke mannen weerhield dat niet van secuur werken.

Altijd perfect geregeld

Wij hebben nu voor 3e maal kunststof kozijnen/ramen/deuren laten plaatsen en het is altijd netjes op tijd, perfect afgewerkt en is er iets niet goed direct service.

Snel en netjes gewerkt. Goed en vriendelijk personeel. En na de werkzaam heden alles netjes opgeruimd.

Mooi product en keurig gewerkt

Bij Alku was de levertijd zeker 6 mnd korter dan elders ( vergeleken met bedrijf met vergelijkbaar kwaliteits-producten) . Niet geheel onbelangrijk dat er iets met de prijs gedaan kon worden. Min- puntje dat de klus niet in een week afgerond kon worden wegens personeelstekort, aantal weken moeten wachten op afronding. Voordeel, we konden tussentijds kleine gebreken “ verzamelen” die daarna meteen allemaal verholpen konden worden. Keurig gewerkt, vriendelijke monteurs. Prima service.

Er is netjes gewerkt

Vakkundig

Zeer net werk afgeleverd.

Keurige vakmensen.

Alles netjes geregeld, heel tevreden met onze kunststof kozijnen.

We zijn door ALKU vollédig ontzorgd, álles was en werd geregeld!

We hebben een dakkapel en dakraam gekocht en zijn daarbij prima en deskundig geadviseerd in de showroom. Alles was mogelijk. Bij de aankoop bleek dat ALKU alle ondersteunende diensten voor haar rekening nam, zoals vervoer, levering, bouwkraan, afvoer sloopmateriaal, advies bij voorbereiding zolder etc. etc. Alles werd geregeld. En de plaatsing was in één dag rond en klaar. We hoefden ons nergens zorgen over te maken, complimenten hiervoor.

100% kan niet beter

Alles volgens afspraak en keurig verzorgd

Goede service nette monteurs alles goed uitgelegd

kozijn perfect geleverd en gemonteerd.

Kozijn is geheel naar wens. Montage is professioneel uitgevoerd met goede uitleg en alles is netjes opgeruimd.

zeer tevreden, mooi produkt en nette werkers, niets beschadigd

netjes behandeld, nette en harde werklui, goede kwaliteit en niets beschadigd voor een goede prijs

Snel en volgens afspraak

Duurde even voor het kozijn binnen was maar is toen snel en volgens afspraak geplaatst

Mooi en gedegen product met professionele meting en plaatsing

Op de dag van plaatsing verliep alles op tijd inclusief afvoer van de container. Na plaatsing toch 2 kleine mankementen gesignaleerd, welke binnen korte tijd netjes zijn opgelost.

Prima vakmanschap en heel prettig contact gehad met de medewerkers

Een erg prettige ervaring in het voortraject en aftersales

De communicatie met Alku krijgt een hele dikke voldoende. Ook al liep niet alles op rolletjes bij plaatsing, er is altijd goed contact geweest. Als er dan iets mis gaat, dan gaat Alku dit voor je oplossen. Helaas werd onze deur geleverd in de vakantieperiode. Als het dan niet helemaal goed gaat, dan kost het even tijd voordat de oplossing komt. Onder aan de streep zijn wij tevreden. Toen we aangaven dat het resterende bedrag pas voldaan zou worden als we 100% tevreden zouden zijn, begrepen ze dat bij Alku. Het is helemaal goed gekomen (kleine herstel werkzaamheden) en ik adviseer dit bedrijf.

Zevenheuvelenweg 70

5048AN Tilburg