Altijd top service bij Autobedriuw Noardburgum. Van tevoren krijg ik altijd netjes te horen wat de kosten zullen zijn, heel fijn! Bij deze garage zijn ze altijd eerlijk en vriendelijk. Top garage!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wordt er altijd goed geholpen,

Geen lange wachttijden, leenauto beschikbaar.

Vriendelijk en behulpzaam

Positief

Goed!

Ik had snel een afspraak. Ze zijn behulpzaam, vriendelijke, leggen goed uit wat ze doen. En overleggen voor ze iets gaan doen met de auto Ik ben te vrede!

snelle service en goede afhandeling

snel geholpen bij de aanschaf van een tweedehands auto, uitstekende en vriendelijke service.

Goede service. Vriendelijk! Zeer deskundig.

Prima autobedrijf.

Prima autobedrijf. Heeft al diverse van mijn auto's in onderhoud (gehad).

Top service, al jaren!

De auto in vertrouwde handen. Eerlijke behandeling en nette prijzen. Super om zo'n garage in de buurt te hebben. Onze auto's zijn in onderhoud en we hebben een auto aangeschaft via de garage. Al jaren goede servide.

Een bedrijf met verstand van zaken.

Deskundig, en goede communicatie.

Onze auto moest nog een trekhaak, en hij heeft een groot onderhoud gehad waardoor hij nu veel beter rijdt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Flexibel snel en deskundig.

Komen de afspraken netjes na en leveren uitstekend vakwerk. Echt een aanrader om uw auto te laten keuren repareren of voor aanschaf van een vertrouwde occasion.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd vriendelijk en goede service

Bij autovakmeester autobedriuw Noardburgum ben je geen nummer maar iedereen kent je bij naam en kent je auto. Reparaties worden zorgvuldig verricht en je wordt op de hoogte gehouden over de kosten. Als er iets is staan ze altijd voor je klaar. Al vanaf het begin vaste klant en ben van plan dat nog lang te blijven!

• Reden bezoek N.v.t.

Aardige mensen die er alles aan doen dat de klant tevreden is. Auto gekocht en heel blij mee

snel en vakkundig gemaakt

zeer goed

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

vriendelijke behandeling, duidelijke toelichting van vakman

Heel vriendelijk en vakkundig. Geeft vertrouwen, komt beloftes na, en licht onduidelijkheid uitgebreid toe. Werkt netjes, efficiënt en effectief. Straalt ook rust uit en er is veel mogelijk

Fantastische jongens die weten wat ze doen en altijd klantvriendelijk. Ben al meer dan 10 jaar klant bij ze en zo mooi om te zien hoe het bedrijf groeit!

Tevreden

Goede zorg Bekwaam Serieus

Echte vakmensen die weten waar ze over praten

vakkundig en vriendelijk

ik had mijn auto voor reparatie gebracht. dit betrof het restaureren van roestplekken. dit is keurig gedaan. de plekken zijn zo goed overgespoten dat je het niet kunt zien. tijdens de behandeling van de roestplekken werd geconstateerd dat de remschijven en remblokken waren versleten, hiervan werd ik keurig op de hoogte gebracht. Dit euvel kon na overleg meteen verholpen worden, zodoende hoefde ik korte tijd later niet nog een keer naar de garage.

uitstekend

Goede service en klantvriendelijk. Wij zijn zeer tevreden!

zoals afgesproken

Kom graag bij autobedrijf De vries.

super

Deskundig flexibel en snel.

Ze zijn klantenvrindelijk en doen alles heel goed uitleggen .

Betrokken,profesioneel en klantvriendelijk bedrijf

Autobedriuw Noardburgum verzorgt het onderhoud en aankoop van onze bedrijfswagens en privé auto's. Het is een betrokken en betrouwbare partner voor alles wat met mobiliteit te maken heeft. De medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en staan altijd voor de klant klaar. Het bedrijf biedt een totaal oplossing door niet alleen aankoop en onderhoud te verzorgen maar ook schadeherstel, specialistisch onderhoud en hulp bij pech te bieden.

Over Autovakmeester