Top training!

ik heb het ebook krachttraining voor vrouwen besteld. Voorheen deed ik maar wat in de sportschool, en deed ik bepaalde oefening niet, omdat ik toch een drempel voelde om ze te doen, omdat ik het gevoel had dat sommige oefeningen meer voor mannen waren, en die apparatuur in een hoek stonden waar alleen mannen kwamen. Waardoor je je heel erg bekeken voelt als vrouw. Ondanks dat ik het zelf uiteindelijk moet doen, heeft het programma er toch voor gezorgd dat die drempel minder hoog werd, en voel me zelfverzekerder in de sportschool. En het programma geeft je een doel om naar toe te werken en dat is fijn!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Doelloos rondlopen in de sportschool

Heerlijk motiverend

De oefeningen zijn niet moeilijk en kunnen overal worden gedaan. Dat motiveert. Ook zijn de oefeningen duidelijk omschreven!

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen

Overzichtelijk en effectief

Ik deed 3x per week aan krachttraining, maar zag na verloop van tijd geen progressie meer. Ik wilde graag een overzichtelijk schema hebben waarbij ik vanaf de eerste training al verschil zou merken, zodat ik het makkelijker vol kon houden. Met het schema van het ebook 'Krachttraining voor vrouwen' merkte ik meteen verschil en dat geeft mij nog steeds extra motivatie om te sporten.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen inspiratie en progressie in de sportschool

Fijn en overzichtelijk

Krachttraining voor vrouwen is een overzichtelijk boek. Alles wat je moet weten van de workouts wordt voldoende uitgelegd.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen inspiratie om zelf trainingen te bedenken
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Korte oefeningen, maar heel intensief!

De oefeningen duren max. 30 minuten wat voor mij ideaal is met een fulltime baan. De oefeningen zijn heel intensief. Ik ben zeer tevreden over de e-books. Zeker een aanrader!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Om mezelf te slepen naar de sportschool

ENERGIE!

No-nonsens, inspirerend, helder en ik kijk altijd weer uit naar meer nieuws van jullie kant.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Dat ik niet wist dat het er was! Ik kende jullie nog niet op social media.

Lekker programma

Het is voor mij als fanatiek crossfit sporter niet heel nieuw, maar het is wel een leuke aanvulling op mijn programma's waardoor ik weer eens wat anders kan doen. Ik houd van afwisseling. Leuk de verschillende stijlen zoals op snelheid etc

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Op zoek naar nieuwe trainingsvorm
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Fijn dat het boek uit 2 delen bestaat.

Net begonnen aan het boek. Ik zie dat het boek uit 2 delen bestaat, zodat je ook praktisch aan de slag kunt gaan. Helaas kom ik er nog niet echt in. Er staan te veel spellingfouten in, waardoor ik daar continu op aan het letten ben.

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? -
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Nee

Top product !

Product dumbells boom gekocht met het idee, ik zie het wel. Maar hij is beter als verwacht ! 30min oefeningen en lekker afwisselend qua oefeningen. Oefeningen staan duidelijk beschreven. ( Met foto's ) Fijn boek.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Minder beweging. Niet weten welke oefeningen goed zijn. Weinig te vinden op het internet (en allemaal Engels )
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Ontzettend blij met de dumbbell e-books!

Gevarieerde en pittige workouts, waarbij je zelf kan selecteren hoe zwaar je het maakt. Had moeite om inspiratie te vinden voor in de sportschool maar nu niet meer! Blij dat ik ze ook thuis kan doen, zeker nu de sportschool een minder laagdrempelige optie is.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Ik had niet meer genoeg inspiratie voor workouts, waardoor ik soms oversloeg of te vroeg stopte.
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Eindelijk voelt het alsof ik echt iets gedaan heb!

Ik wist nooit zo goed wat ik precies moest doen in de sportschool en hield het bij de apparaten en oefeningen die ik kende. Voelde daarna nooit als een goede workout en had nooit een voldaan gevoel. Nu 2x getraind met het schema uit het e-book en het is echt top! Loop ook een stuk zelfverzekerder door de sportschool omdat ik nu precies weet wat ik moet doen. En ik ga met meer plezier sporten!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Niet weten welke oefeningen je moet doen om een effectieve workout te hebben
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Top e-book met veel verschillende workouts die je ook goed kunt combineren!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen inspiratie voor workouts

Super!!!

Top e-booken! Duidelijke uitleg bij de oefeningen en zeer afwisselende work-outs! Heerlijk thuis aan de slag nu!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Motivatie om naar de sportschool te gaan

E kookboek

Voor mij hadden er nog meer recepten in mogen staan. Aanrader Hoop dat er ook een E book komt met makkelijke recepten.

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Nvt
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Nee

Heel handig om thuis workouts te doen!

Heel fijn om dit eboek te hebben. Nu kan ik thuis ook trainen en weet ik wat ik doe, ik volg meestal twee workouts achter elkaar en heb dan echt een goed gevoel na het trainen. Wel was het even wennen met de gebruikte termen en hoe de workouts precies werken. Maar na een paar keer proberen kom je er wel uit!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Dat ik thuis niet wist welke oefeningen goed zijn om te doen.

Super waardevolle e-books!

Ondertussen heb ik al vier e-books van JUST.thelifestyle gekocht en luister ik elke podcast. Stuk voor stuk super waardevol en interessant! Vooral het e-book over gedragsverandering was echt top! Super duidelijk en gemakkelijk toepasbaar. Mijn complimenten!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Soms lastig om gewoontes te veranderen

Aanrader!

Ik heb het e-book nog niet helemaal uit, maar ik vind het tot nu toe wel echt een aanrader! Een goede uitleg en heel veel praktische tips die je zelf kunt toepassen. Af en toe best wel confronterend! ;)

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Ik legde mezelf te veel druk op, ik moest teveel.
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Geen drempel, gewoon lekker beginnen

Onlangs het dumbell e-book 1.0 aangeschaft. Geen ingewikkelde moves of info welke 10x moet nalezen; dumbells afstoffen of aanschaffen, e-booking ernaast op je tablet en gaan voor een halfuurtje. Voor mij ideaal, omdat het toegankelijk is!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Niet de sportschool in kunnen/willen en de homeworkouts op YouTube wel gezien te hebben.

Enthousiastmerend

Door eerst de boeken te bekijken ben ik enthousiast geworden om ze aan te schaffen.

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Het e-book geeft inspiratie!

Het e-book ziet er mooi uit, inspireert en motiveert.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Niet weten wat precies allemaal te kunnen doen met een kettlebell.

Spierpijn ;)

Ik heb het E-book net 2 dg de eerste workout gedaan en zit nu met spierpijn dit te schrijven.. Ik vind het heerlijk om thuis te trainen en het is echt een aanrader! Jullie zijn een leuk stel en ga zo door!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Met bestellen geen, maar als ik nu via mijn mail het wil openen doet de site het heel traag of opent niet. Na 3 keer proberen doet de site het wel :) probeer het met WiFi en 4G
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja, Nee

Absoluut het geld waard!

Ik heb gister mijn eerste work-out gedaan in het park met een vriendin en we waren allebei ontzettend blij! Wat een heerlijke oefeningen. Je hartslag zit lekker hoog en na de oefeningen een voldaan gevoel. Nu al blij met de aanschaf!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Doordat ik nu niet in de sportschool kan trainen miste ik echt de training/motivatie om mijn hartslag te verhogen en net een stapje verder te gaan.
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Dumbell e book 2.0 en 3.0 aangeschaft. Het zijn leuke en uitdagende work outs die niet te lang duren en je kan ze aanpassen naar je eigen vaardigheid, wat hee fijn is!

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Niks
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Super leuk en goed e-book!

De trainingen zijn leuk en uitdagend! Alles wordt duidelijk uitgelegd. Ik ben fan!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Inspiratie te kort welke oefeningen te doen met dumbells en om thuis te doen
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Voor de mensen die nog twijfelen

Ik ben nog niet zo ver in dit E-book, maar het heeft me nu al zoveel goeds gebracht! Waar ik vroeger stress kreeg en boos op mezelf werd als ik weer eens de fout in was gegaan, besef ik me nu dat je gewoontes aanpassen een proces is. Elk klein succes is een overwinning en boos op jezelf worden gaat het proces absoluut niet bevorderen. Ik ben inmiddels al 2 weken goed op weg met gezond eten en heb nu voor het eerst het vertrouwen in mezelf dat ik dit kan volhouden en mijn leefstijl kan aanpassen.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Het niet volhouden/geen vertrouwen in mezelf hebben dat ik een nieuwe gewoonte kan volhouden.

Over JUST.thelifestyle

JUST.thelifestyle is opgericht door ons, Maarten en Judith. Wij zijn: - Ondernemend - Verslaafd aan sporten - Bewust van de kracht van mindset - No nonsense - Gedreven om informatie en inspiratie betreffende onze lifestyle te delen met anderen. Onze missie? Zoveel mogelijk mensen laten zien dat een mentaal en fysiek fitte lifestyle binnen handbereik ligt en je levensgeluk vergroot. Echter, wij beseffen dat je door samen te werken verder komt dan alleen en daarom hebben wij hulp ingeschakeld van experts voor het genereren van informatieve en inspirerende content.