Fijne app voor thuis workouts met een crossfit tintje

Ik heb een paar workouts gedaan en die waren prima! Ik heb uiteindelijk toch gekozen om weer bij een sportschool te gaan. Als super beginner zou ik niet voor deze app gaan. Ik heb zelf een tijdje ge-crossfit en herkende daar wat van de oefeningen van en wist daardoor ook een beetje de techniek. Er zijn wel goede uitleg video's verder, dus als het je leuk lijkt dit te proberen: doen!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Inspiratie voor thuis workouts
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Super fijne app met leuke workouts!

Erg leuke app, met goeie workouts. Fijn dat je de filmpjes hebt zonder geluid/gepraat - zo kom ik lekker in de zone!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Ik vond de workouts op YouTube met al het geklets tussendoor niet fijn - dé manier om thuis te sporten is de app voor mij

Fijne en duidelijke workouts

Echt hele fijne workouts, veel variatie en duidelijke filmpjes erbij!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Wilde meer inspiratie voor workouts
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Een enorme boost om weer (thuis) aan de slag te gaan met krachttraining!

Het trainingsprogramma van JTL is inspirerend en fris! Het gaf me de energie om weer aan de slag te gaan. Met de 30-day challenges een fijne stok achter de deur om nu wél die reeks push ups of planks te kunnen volhouden #power

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Weinig inspiratie voor home workouts, moeite om iets te bedenken en mezelf hiertoe te zetten. Van welke kanalen haal ik mijn inspiratie? Er is zoveel te vinden online..
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Overzichtelijke app met lekkere recepten, tips en workouts op ieders maat

Eenvoudig opgebouwd en toch allesomvattend, handig! Ook als je bv enkel wil focussen op het voedingsaspect of de workouts is de app zéker de moeite

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Dure, onoverzichtelijke apps die te moeilijk ineen zaten, waar je dagelijks mee bezig moest zijn om het gevoel te hebben goed bezig te zijn

Altijd inspiratie!

Nooit meer een reden om geen workout te doen. Vaak is de reden van niet sporten dat je niet weet wat je moet doen. Vanaf nu is dat verleden tijd. Met deze nieuwe app heb je altijd inspiratie. Weinig tijd, geen ruimte of niet het juiste materiaal is geen excuus meer. Lekker aan de slag!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Inspiratieloos

Overzichtelijk!

Mooie overzichtelijke app, ruime keus aan oefeningen. In de toekomst wanneer ik afgestuurd ben schaf ik de app zeker weer aan!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Niet voldoende informatie over verschillende oefeningen
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Fijne service, goed product!!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Gebrek aan inspiratie voor workouts

Ontzettend fijn

De workouts zijn helder en goed uit te voeren. Eindelijk weer de motivatie gevonden om te sporten door dit boek. Yes! Ik neem de spierpijn maar op de koop toe ;)

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen idee waar ik moest beginnen om thuis aan de slag te gaan met meer bewegen.
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Door het e-book sport ik thuis, hiervoor wist ik niet goed waar te beginnen

Het boek is goed opgezet. Veel variatie. Ik vind het af en toe wel lastig om te zien hoe je de oefeningen moet uitvoeren. Wellicht zouden jullie filmpjes van de oefeningen kunnen plaatsen op het youtube kanaal, zodat je even kan spieken.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Ik von dhet lastig om thuis te sporten
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Nee

Top work out

Het hele gezin profiteert hiervan. Je kan alles ook gewoon thuis doen. Geen excuus meer.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Te weinig variatie in thuissporten
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Hele fijne ervaring, Maarten is erg behulpzaam.

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Motivatie

Heel doeltreffend.

Doeltreffende oefeningen, en goed weergegeven doormiddel van foto’s. De uitleg bij de oefeningen zijn kort en duidelijk. Heel fijn dat de workouts tussen de 30 en 40 minuten duren. Eindelijk iets gevonden wat ik makkelijk kan uitvoeren in mijn drukke schema. En waar ik daadwerkelijk resultaat mee bereik! Als het ook nog in een gewoon boek uitgegeven zou worden krijgt het 5 sterren. Call me old fashion, maar ik heb graag een boek in handen. ;)

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Dat een workout vaak veel tijd in beslag nam. En omdat ik steeds zelf iets moest gaan verzinnen om te doen, begon ik er vaak niet aan.
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Heldere uitleg en diverse oefeningen!

Gaat over de dumbell de e-books voor twee dumbells. Je hebt heel veel keuze, echt blij met deze boeken!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Goede oefeningen kiezen en combineren vond ik echt moeilijk!

Fijne workouts

Veel verschillende workouts, voelt daarna echt alsof je goed bezig bent geweest. Spierpijn gegarandeerd!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Kon zelf geen leuke workout bedenken
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Duidelijke en leuke work-outs die mijn motivatie om te gaan sporten verhogen!

Ik volgde JUST.thelifestyle en alle andere accounts van Judith en Maarten al een tijdje. Ik was ook al een aantal maanden bezig met pilates, maar toe aan een nieuwe uitdaging die ik wel thuis kon doen. Toen zag ik de e-books voorbij komen en was ik meteen verkocht! Sinds 4 weken sport ik nu 3-4 keer per week en zie ik resultaat en gaat het steeds beter.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Ik wist niet welke oefeningen ik moest doen.

Heerlijke gevarieerde workouts

Hele fijne workouts! Soms een enkele met weinig tijd, en soms meerdere gecombineerd! Er staat altijd wel een workout in waar ik zin van krijg om te trainen. Zowel kracht en conditioneel kun je ermee verbeteren! Dankjullie!

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Ik sport veel vaker dankzij hun workouts

De e-books met workouts zijn er fijn! Er zijn zoveel trainingen waaruit je kan kiezen en variatie in duur waardoor ik soms 2 losse trainingen met elkaar combineer. Ik train nu zo’n 5x per week met het Ebook voor single en duble dumbell. Ook fijn is dat deze trainingen gewoon thuis uitgevoerd kunnen worden. Echt een aanrader!!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Motivatie tot sport ontbrak

Overzichtelijke website, snelle levering

Overzichtelijk, niet veel maar wel de juiste producten voor mij. Snelle levering.

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen

Goede sport oefeningen

Duidelijk en uitgebreid e book met goede oefeningen. Ik kreeg alleen geen antwoord op een vraag wat ik wel graag had gewild.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Teveel losse oefeningen overal
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Leuke workouts en super snelle reactie

In het e-book staan veel verschillende workouts. Alles is duidelijk beschreven en er staan foto’s bij als instructie. Erg handig voor de thuis workouts nu en veel variatie te hebben.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Inspiratie voor workouts
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Fantastisch e-book voor heerlijke thuis work-outs

Het e-book staat vol met laagdrempelige, inspirerende work-outs die makkelijk zijn om thuis uit te voeren. Er zijn niet veel materialen voor nodig, je kunt het overal uitvoeren en het is voor ieder niveau. Fijn dat er ook 'opties' bij staan om een oefening makkelijker uit te voeren!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Geen motivatie om thuis te sporten
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Ik kom weer in een positieve flow!

Ik heb onlangs jullie dumbell e-book 2.0 en 3.0 gekocht en ik ben er super blij mee! Door 3x per week een workout hieruit te doen merk ik dat ik er weer sterker en fitter van word. Ik kom weer in een positieve flow en dat voelt fijn. Hierdoor begin ik de dag al meteen positief. Ik ben moeder van 2 jonge kinderen, hierdoor is het soms even zoeken wanneer er ruimte is om te sporten. Maar doordat de workouts max. 30 min. duren is dit een stuk makkelijker in te plannen en de kinderen doen graag mee ;) Super bedankt voor jullie positieve energie via instagram! Liefs Anne

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Motivatie om thuis de tijd te maken om te gan sporten doordat de sportscholen dicht zijn.

Fijne schema’s!

Fijne schema’s om krachttraining weer mee op te pakken. Ik kan alleen de facebookgroep waarnaar in het ebook wordt verwezen, nergens vinden.

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Ik was op zoek naar een trainingsschema
  • Heeft de aanschaf van de J.TL app je probleem verholpen? Ja

Tof ebook met uiteenlopende oefeningen!

Ik was op zoek naar een ebook om zelf workouts buiten te kunnen doen. Ik vind het moeilijk om mezelf te pushen als ik zelf een workout bedenk. Want ja, ik laat mezelf niet zo snel burpees doen ;-) Vandaar dat ik dacht: wellicht is dit ebook iets voor mij! Ik sport graag buiten en ben geen fan van de gym. Het ebook biedt een hoop uitdagende oefeningen. Het enige nadeel vind ik dat er niet veel loop oefeningen in het boek zitten (wat ook logisch is, want in een gym kun je niet rennen) en dat je voor sommige oefeningen een bank nodig hebt zoals je die in de sportschool vind en niet/moeilijker buiten. Misschien een tip voor een volgende versie om ook wat loop oefeningen op te nemen? Verder ben ik zeker enthousiast!

• Hoe zou je de J.TL app van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je de J.TL app aanschafte? Moeilijk om zelf workouts te bedenken.

Over JUST.thelifestyle

JUST.thelifestyle is opgericht door ons, Maarten en Judith. Wij zijn: - Ondernemend - Verslaafd aan sporten - Bewust van de kracht van mindset - No nonsense - Gedreven om informatie en inspiratie betreffende onze lifestyle te delen met anderen. Onze missie? Zoveel mogelijk mensen laten zien dat een mentaal en fysiek fitte lifestyle binnen handbereik ligt en je levensgeluk vergroot. Echter, wij beseffen dat je door samen te werken verder komt dan alleen en daarom hebben wij hulp ingeschakeld van experts voor het genereren van informatieve en inspirerende content.