Top product !

Product dumbells boom gekocht met het idee, ik zie het wel. Maar hij is beter als verwacht ! 30min oefeningen en lekker afwisselend qua oefeningen. Oefeningen staan duidelijk beschreven. ( Met foto's ) Fijn boek.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Minder beweging. Niet weten welke oefeningen goed zijn. Weinig te vinden op het internet (en allemaal Engels )
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Ontzettend blij met de dumbbell e-books!

Gevarieerde en pittige workouts, waarbij je zelf kan selecteren hoe zwaar je het maakt. Had moeite om inspiratie te vinden voor in de sportschool maar nu niet meer! Blij dat ik ze ook thuis kan doen, zeker nu de sportschool een minder laagdrempelige optie is.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik had niet meer genoeg inspiratie voor workouts, waardoor ik soms oversloeg of te vroeg stopte.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Eindelijk voelt het alsof ik echt iets gedaan heb!

Ik wist nooit zo goed wat ik precies moest doen in de sportschool en hield het bij de apparaten en oefeningen die ik kende. Voelde daarna nooit als een goede workout en had nooit een voldaan gevoel. Nu 2x getraind met het schema uit het e-book en het is echt top! Loop ook een stuk zelfverzekerder door de sportschool omdat ik nu precies weet wat ik moet doen. En ik ga met meer plezier sporten!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Niet weten welke oefeningen je moet doen om een effectieve workout te hebben
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Top e-book met veel verschillende workouts die je ook goed kunt combineren!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie voor workouts

Super!!!

Top e-booken! Duidelijke uitleg bij de oefeningen en zeer afwisselende work-outs! Heerlijk thuis aan de slag nu!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Motivatie om naar de sportschool te gaan

E kookboek

Voor mij hadden er nog meer recepten in mogen staan. Aanrader Hoop dat er ook een E book komt met makkelijke recepten.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Nvt
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Nee

Heel handig om thuis workouts te doen!

Heel fijn om dit eboek te hebben. Nu kan ik thuis ook trainen en weet ik wat ik doe, ik volg meestal twee workouts achter elkaar en heb dan echt een goed gevoel na het trainen. Wel was het even wennen met de gebruikte termen en hoe de workouts precies werken. Maar na een paar keer proberen kom je er wel uit!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Dat ik thuis niet wist welke oefeningen goed zijn om te doen.

Super waardevolle e-books!

Ondertussen heb ik al vier e-books van JUST.thelifestyle gekocht en luister ik elke podcast. Stuk voor stuk super waardevol en interessant! Vooral het e-book over gedragsverandering was echt top! Super duidelijk en gemakkelijk toepasbaar. Mijn complimenten!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Soms lastig om gewoontes te veranderen

Aanrader!

Ik heb het e-book nog niet helemaal uit, maar ik vind het tot nu toe wel echt een aanrader! Een goede uitleg en heel veel praktische tips die je zelf kunt toepassen. Af en toe best wel confronterend! ;)

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik legde mezelf te veel druk op, ik moest teveel.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Geen drempel, gewoon lekker beginnen

Onlangs het dumbell e-book 1.0 aangeschaft. Geen ingewikkelde moves of info welke 10x moet nalezen; dumbells afstoffen of aanschaffen, e-booking ernaast op je tablet en gaan voor een halfuurtje. Voor mij ideaal, omdat het toegankelijk is!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Niet de sportschool in kunnen/willen en de homeworkouts op YouTube wel gezien te hebben.

Enthousiastmerend

Door eerst de boeken te bekijken ben ik enthousiast geworden om ze aan te schaffen.

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Het e-book geeft inspiratie!

Het e-book ziet er mooi uit, inspireert en motiveert.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Niet weten wat precies allemaal te kunnen doen met een kettlebell.

Spierpijn ;)

Ik heb het E-book net 2 dg de eerste workout gedaan en zit nu met spierpijn dit te schrijven.. Ik vind het heerlijk om thuis te trainen en het is echt een aanrader! Jullie zijn een leuk stel en ga zo door!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Met bestellen geen, maar als ik nu via mijn mail het wil openen doet de site het heel traag of opent niet. Na 3 keer proberen doet de site het wel :) probeer het met WiFi en 4G
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja, Nee

Absoluut het geld waard!

Ik heb gister mijn eerste work-out gedaan in het park met een vriendin en we waren allebei ontzettend blij! Wat een heerlijke oefeningen. Je hartslag zit lekker hoog en na de oefeningen een voldaan gevoel. Nu al blij met de aanschaf!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Doordat ik nu niet in de sportschool kan trainen miste ik echt de training/motivatie om mijn hartslag te verhogen en net een stapje verder te gaan.

Fantastisch

Dumbell e book 2.0 en 3.0 aangeschaft. Het zijn leuke en uitdagende work outs die niet te lang duren en je kan ze aanpassen naar je eigen vaardigheid, wat hee fijn is!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Niks
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Super leuk en goed e-book!

De trainingen zijn leuk en uitdagend! Alles wordt duidelijk uitgelegd. Ik ben fan!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Inspiratie te kort welke oefeningen te doen met dumbells en om thuis te doen
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Voor de mensen die nog twijfelen

Ik ben nog niet zo ver in dit E-book, maar het heeft me nu al zoveel goeds gebracht! Waar ik vroeger stress kreeg en boos op mezelf werd als ik weer eens de fout in was gegaan, besef ik me nu dat je gewoontes aanpassen een proces is. Elk klein succes is een overwinning en boos op jezelf worden gaat het proces absoluut niet bevorderen. Ik ben inmiddels al 2 weken goed op weg met gezond eten en heb nu voor het eerst het vertrouwen in mezelf dat ik dit kan volhouden en mijn leefstijl kan aanpassen.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Het niet volhouden/geen vertrouwen in mezelf hebben dat ik een nieuwe gewoonte kan volhouden.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Fijn bestelproces en aflevering bestelde producten

Ik heb de dumbbell ebooks besteld via de website en kon deze vervolgens direct van de site downloaden. Informatie is erg duidelijk beschreven en uitgelegd.

• Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen

Precies wat ik zocht!

Afgelopen jaar ben ik gestart met krachttraining. Ik zorgde telkens dat ik netjes de aangegeven macro's binnen kreeg, maar na een jaar wilde ik meer. Niet alleen maar cijfers berekenen, maar ook precies weten wat er in welk soort product zit en of dit voor mij een goede keuze zou zijn. En dat heb ik gevonden tijdens het lezen van dit ebook!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen problemen ervaren

He-le-maal top! :-D

Ik ben ondernemer, mijn vriend is ondernemer en samen hebben we twee kleine kids, dus lekker druk! Sporten is mijn ontspanning, net als jullie verslaafd denk ik! ;-) :-) Ik heb een tijdje gecrossfit en was meteen helemaal verliefd! Lekker uitgedaagd worden en helemaal kapot gaan! Love it! Maar het past jammer genoeg helaas niet in mn dagen om dit 4 keer per week te doen, hoe graag ik ook wil en het in probeer te passen en meten... Ik volg jullie beide al een hele lange tijd en sinds vorige week eindelijk jullie e-book besteld en ik ben er he-le-maal blij mee! :-D Ik zet smorgens vroeg mn wekker, doe een heerlijke workout en kan de rest van de dag doen wat ik moet doen! BEDANKT!!!!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik wil uitgedaagd worden en kapot gaan, voelen dat ik iets gedaan heb! Maar ik kan zelf geen trainingsschema's maken...
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Heel fijne en praktische Work-outs!

Ik heb de drie dumbell e-books en ik vind ze geweldig! Dankzij deze e-books hoef ik 's morgens niet meer na te denken over mijn work-out. Dat zorgt voor heel wat minder stress en ik weet ook dat ik deze wrok-outs op vakantie e.d. zal kunnen blijven doen omdat ik namelijk enkel mijn dumbell en een matje nodig heb! Geweldig, toch? Goed bezig just.thelifestyle!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie en motivatie voor work-outs.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Super fijne en leuke workouts!

Ik heb de dumbbell e-books van JUST.thelifestyle gekocht. Deze zijn super fijn: er staat een duidelijke uitleg van de workouts en er zitten mooie afbeeldingen bij. De workouts kunnen allemaal binnen een halfuurtje gedaan worden, dus ook wanneer je weinig tijd hebt is sporten een optie! Ik ben fan!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Weinig inspiratie voor thuisworkouts
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Heel fijn en helder boek

Het is een onwijs fijn boek die je stap voor stap helpt om jou gedrag te veranderen. Ik heb het boek nog niet helemaal uit want er zitten opdrachten bij die langer duren maar tot nu toe vind ik het echt een aanrader!!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen structuur en chaos in mijn werkleven
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Precies wat ik nodig had! Heerlijk om zoveel dumbell workouts te hebben. Zeker nu in deze Corona tijd! Het is ook lekker uitdagend, zelfs voor mij als fanatiek gevorderde sporter!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Weinig inspiratie voor thuis wodjes
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Duidelijke oefeningen en lekker ontbijt recepten

Ik vind de oefeningen begrijpelijk. Nu alleen nog die ene schop onder m’n kont en de wilskracht om dagelijks te oefenen

• Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Nee

Over JUST.thelifestyle

JUST.thelifestyle is opgericht door ons, Maarten en Judith. Wij zijn: - Ondernemend - Verslaafd aan sporten - Bewust van de kracht van mindset - No nonsense - Gedreven om informatie en inspiratie betreffende onze lifestyle te delen met anderen. Onze missie? Zoveel mogelijk mensen laten zien dat een mentaal en fysiek fitte lifestyle binnen handbereik ligt en je levensgeluk vergroot. Echter, wij beseffen dat je door samen te werken verder komt dan alleen en daarom hebben wij hulp ingeschakeld van experts voor het genereren van informatieve en inspirerende content.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.