Fijne service, goed product!!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Gebrek aan inspiratie voor workouts

Ontzettend fijn

De workouts zijn helder en goed uit te voeren. Eindelijk weer de motivatie gevonden om te sporten door dit boek. Yes! Ik neem de spierpijn maar op de koop toe ;)

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen idee waar ik moest beginnen om thuis aan de slag te gaan met meer bewegen.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Door het e-book sport ik thuis, hiervoor wist ik niet goed waar te beginnen

Het boek is goed opgezet. Veel variatie. Ik vind het af en toe wel lastig om te zien hoe je de oefeningen moet uitvoeren. Wellicht zouden jullie filmpjes van de oefeningen kunnen plaatsen op het youtube kanaal, zodat je even kan spieken.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik von dhet lastig om thuis te sporten
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Nee

Top work out

Het hele gezin profiteert hiervan. Je kan alles ook gewoon thuis doen. Geen excuus meer.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Te weinig variatie in thuissporten

Super!

Hele fijne ervaring, Maarten is erg behulpzaam.

Heel doeltreffend.

Doeltreffende oefeningen, en goed weergegeven doormiddel van foto’s. De uitleg bij de oefeningen zijn kort en duidelijk. Heel fijn dat de workouts tussen de 30 en 40 minuten duren. Eindelijk iets gevonden wat ik makkelijk kan uitvoeren in mijn drukke schema. En waar ik daadwerkelijk resultaat mee bereik! Als het ook nog in een gewoon boek uitgegeven zou worden krijgt het 5 sterren. Call me old fashion, maar ik heb graag een boek in handen. ;)

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Dat een workout vaak veel tijd in beslag nam. En omdat ik steeds zelf iets moest gaan verzinnen om te doen, begon ik er vaak niet aan.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Heldere uitleg en diverse oefeningen!

Gaat over de dumbell de e-books voor twee dumbells. Je hebt heel veel keuze, echt blij met deze boeken!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Goede oefeningen kiezen en combineren vond ik echt moeilijk!

Fijne workouts

Veel verschillende workouts, voelt daarna echt alsof je goed bezig bent geweest. Spierpijn gegarandeerd!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Kon zelf geen leuke workout bedenken
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Duidelijke en leuke work-outs die mijn motivatie om te gaan sporten verhogen!

Ik volgde JUST.thelifestyle en alle andere accounts van Judith en Maarten al een tijdje. Ik was ook al een aantal maanden bezig met pilates, maar toe aan een nieuwe uitdaging die ik wel thuis kon doen. Toen zag ik de e-books voorbij komen en was ik meteen verkocht! Sinds 4 weken sport ik nu 3-4 keer per week en zie ik resultaat en gaat het steeds beter.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik wist niet welke oefeningen ik moest doen.

Heerlijke gevarieerde workouts

Hele fijne workouts! Soms een enkele met weinig tijd, en soms meerdere gecombineerd! Er staat altijd wel een workout in waar ik zin van krijg om te trainen. Zowel kracht en conditioneel kun je ermee verbeteren! Dankjullie!

• Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Ik sport veel vaker dankzij hun workouts

De e-books met workouts zijn er fijn! Er zijn zoveel trainingen waaruit je kan kiezen en variatie in duur waardoor ik soms 2 losse trainingen met elkaar combineer. Ik train nu zo’n 5x per week met het Ebook voor single en duble dumbell. Ook fijn is dat deze trainingen gewoon thuis uitgevoerd kunnen worden. Echt een aanrader!!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Motivatie tot sport ontbrak

Overzichtelijke website, snelle levering

Overzichtelijk, niet veel maar wel de juiste producten voor mij. Snelle levering.

Goede sport oefeningen

Duidelijk en uitgebreid e book met goede oefeningen. Ik kreeg alleen geen antwoord op een vraag wat ik wel graag had gewild.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Teveel losse oefeningen overal
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Leuke workouts en super snelle reactie

In het e-book staan veel verschillende workouts. Alles is duidelijk beschreven en er staan foto’s bij als instructie. Erg handig voor de thuis workouts nu en veel variatie te hebben.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Inspiratie voor workouts
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Fantastisch e-book voor heerlijke thuis work-outs

Het e-book staat vol met laagdrempelige, inspirerende work-outs die makkelijk zijn om thuis uit te voeren. Er zijn niet veel materialen voor nodig, je kunt het overal uitvoeren en het is voor ieder niveau. Fijn dat er ook 'opties' bij staan om een oefening makkelijker uit te voeren!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen motivatie om thuis te sporten
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Ik kom weer in een positieve flow!

Ik heb onlangs jullie dumbell e-book 2.0 en 3.0 gekocht en ik ben er super blij mee! Door 3x per week een workout hieruit te doen merk ik dat ik er weer sterker en fitter van word. Ik kom weer in een positieve flow en dat voelt fijn. Hierdoor begin ik de dag al meteen positief. Ik ben moeder van 2 jonge kinderen, hierdoor is het soms even zoeken wanneer er ruimte is om te sporten. Maar doordat de workouts max. 30 min. duren is dit een stuk makkelijker in te plannen en de kinderen doen graag mee ;) Super bedankt voor jullie positieve energie via instagram! Liefs Anne

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Motivatie om thuis de tijd te maken om te gan sporten doordat de sportscholen dicht zijn.

Fijne schema’s!

Fijne schema’s om krachttraining weer mee op te pakken. Ik kan alleen de facebookgroep waarnaar in het ebook wordt verwezen, nergens vinden.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik was op zoek naar een trainingsschema
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Tof ebook met uiteenlopende oefeningen!

Ik was op zoek naar een ebook om zelf workouts buiten te kunnen doen. Ik vind het moeilijk om mezelf te pushen als ik zelf een workout bedenk. Want ja, ik laat mezelf niet zo snel burpees doen ;-) Vandaar dat ik dacht: wellicht is dit ebook iets voor mij! Ik sport graag buiten en ben geen fan van de gym. Het ebook biedt een hoop uitdagende oefeningen. Het enige nadeel vind ik dat er niet veel loop oefeningen in het boek zitten (wat ook logisch is, want in een gym kun je niet rennen) en dat je voor sommige oefeningen een bank nodig hebt zoals je die in de sportschool vind en niet/moeilijker buiten. Misschien een tip voor een volgende versie om ook wat loop oefeningen op te nemen? Verder ben ik zeker enthousiast!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Moeilijk om zelf workouts te bedenken.

Top training!

ik heb het ebook krachttraining voor vrouwen besteld. Voorheen deed ik maar wat in de sportschool, en deed ik bepaalde oefening niet, omdat ik toch een drempel voelde om ze te doen, omdat ik het gevoel had dat sommige oefeningen meer voor mannen waren, en die apparatuur in een hoek stonden waar alleen mannen kwamen. Waardoor je je heel erg bekeken voelt als vrouw. Ondanks dat ik het zelf uiteindelijk moet doen, heeft het programma er toch voor gezorgd dat die drempel minder hoog werd, en voel me zelfverzekerder in de sportschool. En het programma geeft je een doel om naar toe te werken en dat is fijn!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Doelloos rondlopen in de sportschool

Heerlijk motiverend

De oefeningen zijn niet moeilijk en kunnen overal worden gedaan. Dat motiveert. Ook zijn de oefeningen duidelijk omschreven!

Overzichtelijk en effectief

Ik deed 3x per week aan krachttraining, maar zag na verloop van tijd geen progressie meer. Ik wilde graag een overzichtelijk schema hebben waarbij ik vanaf de eerste training al verschil zou merken, zodat ik het makkelijker vol kon houden. Met het schema van het ebook 'Krachttraining voor vrouwen' merkte ik meteen verschil en dat geeft mij nog steeds extra motivatie om te sporten.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie en progressie in de sportschool

Fijn en overzichtelijk

Krachttraining voor vrouwen is een overzichtelijk boek. Alles wat je moet weten van de workouts wordt voldoende uitgelegd.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie om zelf trainingen te bedenken
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Korte oefeningen, maar heel intensief!

De oefeningen duren max. 30 minuten wat voor mij ideaal is met een fulltime baan. De oefeningen zijn heel intensief. Ik ben zeer tevreden over de e-books. Zeker een aanrader!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Om mezelf te slepen naar de sportschool

ENERGIE!

No-nonsens, inspirerend, helder en ik kijk altijd weer uit naar meer nieuws van jullie kant.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Dat ik niet wist dat het er was! Ik kende jullie nog niet op social media.

Lekker programma

Het is voor mij als fanatiek crossfit sporter niet heel nieuw, maar het is wel een leuke aanvulling op mijn programma's waardoor ik weer eens wat anders kan doen. Ik houd van afwisseling. Leuk de verschillende stijlen zoals op snelheid etc

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Op zoek naar nieuwe trainingsvorm

Over JUST.thelifestyle

JUST.thelifestyle is opgericht door ons, Maarten en Judith. Wij zijn: - Ondernemend - Verslaafd aan sporten - Bewust van de kracht van mindset - No nonsense - Gedreven om informatie en inspiratie betreffende onze lifestyle te delen met anderen. Onze missie? Zoveel mogelijk mensen laten zien dat een mentaal en fysiek fitte lifestyle binnen handbereik ligt en je levensgeluk vergroot. Echter, wij beseffen dat je door samen te werken verder komt dan alleen en daarom hebben wij hulp ingeschakeld van experts voor het genereren van informatieve en inspirerende content.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.