Fantastisch

Dumbell e book 2.0 en 3.0 aangeschaft. Het zijn leuke en uitdagende work outs die niet te lang duren en je kan ze aanpassen naar je eigen vaardigheid, wat hee fijn is!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Niks
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Super leuk en goed e-book!

De trainingen zijn leuk en uitdagend! Alles wordt duidelijk uitgelegd. Ik ben fan!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Inspiratie te kort welke oefeningen te doen met dumbells en om thuis te doen
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Voor de mensen die nog twijfelen

Ik ben nog niet zo ver in dit E-book, maar het heeft me nu al zoveel goeds gebracht! Waar ik vroeger stress kreeg en boos op mezelf werd als ik weer eens de fout in was gegaan, besef ik me nu dat je gewoontes aanpassen een proces is. Elk klein succes is een overwinning en boos op jezelf worden gaat het proces absoluut niet bevorderen. Ik ben inmiddels al 2 weken goed op weg met gezond eten en heb nu voor het eerst het vertrouwen in mezelf dat ik dit kan volhouden en mijn leefstijl kan aanpassen.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Het niet volhouden/geen vertrouwen in mezelf hebben dat ik een nieuwe gewoonte kan volhouden.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Fijn bestelproces en aflevering bestelde producten

Ik heb de dumbbell ebooks besteld via de website en kon deze vervolgens direct van de site downloaden. Informatie is erg duidelijk beschreven en uitgelegd.

Precies wat ik zocht!

Afgelopen jaar ben ik gestart met krachttraining. Ik zorgde telkens dat ik netjes de aangegeven macro's binnen kreeg, maar na een jaar wilde ik meer. Niet alleen maar cijfers berekenen, maar ook precies weten wat er in welk soort product zit en of dit voor mij een goede keuze zou zijn. En dat heb ik gevonden tijdens het lezen van dit ebook!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen problemen ervaren

He-le-maal top! :-D

Ik ben ondernemer, mijn vriend is ondernemer en samen hebben we twee kleine kids, dus lekker druk! Sporten is mijn ontspanning, net als jullie verslaafd denk ik! ;-) :-) Ik heb een tijdje gecrossfit en was meteen helemaal verliefd! Lekker uitgedaagd worden en helemaal kapot gaan! Love it! Maar het past jammer genoeg helaas niet in mn dagen om dit 4 keer per week te doen, hoe graag ik ook wil en het in probeer te passen en meten... Ik volg jullie beide al een hele lange tijd en sinds vorige week eindelijk jullie e-book besteld en ik ben er he-le-maal blij mee! :-D Ik zet smorgens vroeg mn wekker, doe een heerlijke workout en kan de rest van de dag doen wat ik moet doen! BEDANKT!!!!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik wil uitgedaagd worden en kapot gaan, voelen dat ik iets gedaan heb! Maar ik kan zelf geen trainingsschema's maken...
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Heel fijne en praktische Work-outs!

Ik heb de drie dumbell e-books en ik vind ze geweldig! Dankzij deze e-books hoef ik 's morgens niet meer na te denken over mijn work-out. Dat zorgt voor heel wat minder stress en ik weet ook dat ik deze wrok-outs op vakantie e.d. zal kunnen blijven doen omdat ik namelijk enkel mijn dumbell en een matje nodig heb! Geweldig, toch? Goed bezig just.thelifestyle!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie en motivatie voor work-outs.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Super fijne en leuke workouts!

Ik heb de dumbbell e-books van JUST.thelifestyle gekocht. Deze zijn super fijn: er staat een duidelijke uitleg van de workouts en er zitten mooie afbeeldingen bij. De workouts kunnen allemaal binnen een halfuurtje gedaan worden, dus ook wanneer je weinig tijd hebt is sporten een optie! Ik ben fan!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Weinig inspiratie voor thuisworkouts
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Heel fijn en helder boek

Het is een onwijs fijn boek die je stap voor stap helpt om jou gedrag te veranderen. Ik heb het boek nog niet helemaal uit want er zitten opdrachten bij die langer duren maar tot nu toe vind ik het echt een aanrader!!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen structuur en chaos in mijn werkleven
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Precies wat ik nodig had! Heerlijk om zoveel dumbell workouts te hebben. Zeker nu in deze Corona tijd! Het is ook lekker uitdagend, zelfs voor mij als fanatiek gevorderde sporter!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Weinig inspiratie voor thuis wodjes
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Duidelijke oefeningen en lekker ontbijt recepten

Ik vind de oefeningen begrijpelijk. Nu alleen nog die ene schop onder m’n kont en de wilskracht om dagelijks te oefenen

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Motivatie
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Nee

Ik ben blij met de e-boeken!

ik ben blij met de e-boeken! Het liefst zou ik ze niet nodig hebben en regelmatig WOD’s doen in de crossfitbox, maar na voor de zoveelste keer (5e) een gescheurde kruisband durf ik veel movements niet meer te doen, en zocht ik een alternatief. Ik heb een hekel aan de fitness, maar nu met deze work-outs kan ik toch intensieve maar gecontroleerde trainingen doen. Dus voor mij een goed alternatief. Het boek is duidelijk, ziet er fijn uit. Tip is nog om misschien met advies gewichten te werken. Bijvoorbeeld 100 push press work out = met ongeveer 65% van je normale dumbell gewicht. Zoiets. Nu is het voor mij niet altijd in te schatten wat ik nodig heb als het om heel veel herhalingen gaat.

• Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Heel praktisch handboek, dit zijn de handvaten die je nodig hebt!

Super praktisch e-book! De verschillende stappen zijn enorm duidelijk en vooral erg concreet! Dit is exact wat ik nodig had om werk te maken van enkele gedragsveranderingen. Door alle tips ben ik momenteel van mijn vervelendste gewoonte af aan het geraken: doelloos scrollen op mijn gsm 's avonds! Het boek daagt je uit om na te denken en te reflecteren over je gedrag, dat is soms confronterend maar wel heel erg nodig. Ik ben heel tevreden!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? GSM gebruik te hoog

Nice!

Hi, Onlangs jullie 3 ebooks aangeschaft. Omdat ik zelf niet veel ervaring heb met dumbell training zou het super handig zijn als jullie uit de Ebooks de oefeningen, via bv Instagram, zouden voordoen.

• Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Nee

Overzichtelijk boek, wat makkelijk te lezen is en voor iedereen toegankelijk

Momenteel ben ik nog bezig met het lezen van de e-reader maar mijn eerste indruk is positief. Het is een helder geschreven verhaal wat fijn leest. Nu ben ik bij het stappenplan maar hier wil ik echt de tijd voor nemen om het goed te doen. Maar het begin is er al. Ik zou het iedereen aanraden om deze e-reader te kopen omdat het leerzaam is en ik ben er van overtuigd als je het stappenplan volgt en je er echt voor wil gaan dat het je lukt. Daarnaast raad ik de dromen- en doelenplanner van Judith Noordzij aan om als toevoeging te gebruiken. Hier ben je ook bezig met je doelen en hoe je het kan waarmaken door dit te plannen.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Dat het mij niet lukt om bepaalde gewoontes te veranderen omdat je snel in je oude gewoonte valt.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Inspirerend en motiverend boek.

Veel informatie over het in de praktijk brengen van je dromen, dit boek moet je niet alleen lezen maar daadwerkelijk beoefenen voor het beste resultaat.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Meer willen ondernemen
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Snelle levering, hele toffe ebooks

Ik ben blij verrast met de inhoud van de eBooks, het geeft mij inspiratie om aan de slag te gaan en heeft een goede kwaliteit Mooie opmaak ;) Het enige is dat je al wel zelf een basis in fitness oefeningen moet hebben, op de afbeeldingen na is er geen uitleg. Ik had dit ook niet verwacht of nodig, maar voor beginners is dit wel iets om rekening mee te houden

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik had geen inspiratie voor workouts

Inspirerend!

Leuke e-books met overzichtelijke oefeningen! Goede en sneller service ook.

Inspiratie in een ebook

Ik heb dit ebook een tijdje geleden aangeschaft. In kleine stapjes doe ik elke dag een paar pagina's. Vind het tot nu toe echt een inspiratie, en het zet mij goed aan het nadenken. Het is ook fijn om oefeningen tussendoor te doen om er actief mee bezig te zijn. Graag zie ik meer van jullie 3 terug op papier. Ik kan hier echt met positiviteit in lezen.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Perfectionisme en bang om te falen.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Goede oefeningen en fijne uitleg met plaatjes

Blij met de inspiratie en uitleg uit het boek

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik had inspiratie voor thuis workout nodig

Snelle service

Na de betaling kreeg ik volgens mij al binnen 10 minuten de mail met de e-books. Aangezien het al laat in de avond was, toch maar niet meteen begonnen haha.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie voor oefeningen voor de krachttraining
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Fijn naslagwerk met praktische handvaten

Herkenbare theorie uitgewerkt in de praktijk met herkenbare voorbeelden en toepassingen voor mijn cliënten.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Nvt

Nog even wennen!

Net begonnen, nog even wennen. De oefeningen zijn duidelijk, de burpees niet leuk! Ben wel wat inventief met tijden en aantallen, maar dat gaat vast goed komen. Heb er aardigheid in en doel is dat ik mezelf kan opdrukken! 😂

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Niet goed weten welke oefeningen te kunnen doen.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Hele fijne workouts voor iedereen

superfijne e-books met uitdagende workouts, zelfs voor ervaren sporters (vaak zijn dit soort boeken toch gericht op beginners). Desalniettemin kan je alles schalen, dus ook beginners of minder fanatieke sporters kunnen hun hart ophalen. Aanrader!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? geen :)
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Nee

Heel fijn om het boek te lezen,van iemand die ik vanaf baby al ken! en dat ze zo leuk kan schrijven,veel bewondering voor haar!!!!🥰

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? geen

Over JUST.thelifestyle

JUST.thelifestyle is opgericht door ons, Maarten en Judith. Wij zijn: - Ondernemend - Verslaafd aan sporten - Bewust van de kracht van mindset - No nonsense - Gedreven om informatie en inspiratie betreffende onze lifestyle te delen met anderen. Onze missie? Zoveel mogelijk mensen laten zien dat een mentaal en fysiek fitte lifestyle binnen handbereik ligt en je levensgeluk vergroot. Echter, wij beseffen dat je door samen te werken verder komt dan alleen en daarom hebben wij hulp ingeschakeld van experts voor het genereren van informatieve en inspirerende content.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.