Heerlijke gevarieerde workouts

Hele fijne workouts! Soms een enkele met weinig tijd, en soms meerdere gecombineerd! Er staat altijd wel een workout in waar ik zin van krijg om te trainen. Zowel kracht en conditioneel kun je ermee verbeteren! Dankjullie!

• Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Ik sport veel vaker dankzij hun workouts

De e-books met workouts zijn er fijn! Er zijn zoveel trainingen waaruit je kan kiezen en variatie in duur waardoor ik soms 2 losse trainingen met elkaar combineer. Ik train nu zo’n 5x per week met het Ebook voor single en duble dumbell. Ook fijn is dat deze trainingen gewoon thuis uitgevoerd kunnen worden. Echt een aanrader!!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Motivatie tot sport ontbrak

Overzichtelijke website, snelle levering

Overzichtelijk, niet veel maar wel de juiste producten voor mij. Snelle levering.

Goede sport oefeningen

Duidelijk en uitgebreid e book met goede oefeningen. Ik kreeg alleen geen antwoord op een vraag wat ik wel graag had gewild.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Teveel losse oefeningen overal
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Leuke workouts en super snelle reactie

In het e-book staan veel verschillende workouts. Alles is duidelijk beschreven en er staan foto’s bij als instructie. Erg handig voor de thuis workouts nu en veel variatie te hebben.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Inspiratie voor workouts
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Fantastisch e-book voor heerlijke thuis work-outs

Het e-book staat vol met laagdrempelige, inspirerende work-outs die makkelijk zijn om thuis uit te voeren. Er zijn niet veel materialen voor nodig, je kunt het overal uitvoeren en het is voor ieder niveau. Fijn dat er ook 'opties' bij staan om een oefening makkelijker uit te voeren!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen motivatie om thuis te sporten
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Ik kom weer in een positieve flow!

Ik heb onlangs jullie dumbell e-book 2.0 en 3.0 gekocht en ik ben er super blij mee! Door 3x per week een workout hieruit te doen merk ik dat ik er weer sterker en fitter van word. Ik kom weer in een positieve flow en dat voelt fijn. Hierdoor begin ik de dag al meteen positief. Ik ben moeder van 2 jonge kinderen, hierdoor is het soms even zoeken wanneer er ruimte is om te sporten. Maar doordat de workouts max. 30 min. duren is dit een stuk makkelijker in te plannen en de kinderen doen graag mee ;) Super bedankt voor jullie positieve energie via instagram! Liefs Anne

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Motivatie om thuis de tijd te maken om te gan sporten doordat de sportscholen dicht zijn.

Fijne schema’s!

Fijne schema’s om krachttraining weer mee op te pakken. Ik kan alleen de facebookgroep waarnaar in het ebook wordt verwezen, nergens vinden.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik was op zoek naar een trainingsschema
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Tof ebook met uiteenlopende oefeningen!

Ik was op zoek naar een ebook om zelf workouts buiten te kunnen doen. Ik vind het moeilijk om mezelf te pushen als ik zelf een workout bedenk. Want ja, ik laat mezelf niet zo snel burpees doen ;-) Vandaar dat ik dacht: wellicht is dit ebook iets voor mij! Ik sport graag buiten en ben geen fan van de gym. Het ebook biedt een hoop uitdagende oefeningen. Het enige nadeel vind ik dat er niet veel loop oefeningen in het boek zitten (wat ook logisch is, want in een gym kun je niet rennen) en dat je voor sommige oefeningen een bank nodig hebt zoals je die in de sportschool vind en niet/moeilijker buiten. Misschien een tip voor een volgende versie om ook wat loop oefeningen op te nemen? Verder ben ik zeker enthousiast!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Moeilijk om zelf workouts te bedenken.

Top training!

ik heb het ebook krachttraining voor vrouwen besteld. Voorheen deed ik maar wat in de sportschool, en deed ik bepaalde oefening niet, omdat ik toch een drempel voelde om ze te doen, omdat ik het gevoel had dat sommige oefeningen meer voor mannen waren, en die apparatuur in een hoek stonden waar alleen mannen kwamen. Waardoor je je heel erg bekeken voelt als vrouw. Ondanks dat ik het zelf uiteindelijk moet doen, heeft het programma er toch voor gezorgd dat die drempel minder hoog werd, en voel me zelfverzekerder in de sportschool. En het programma geeft je een doel om naar toe te werken en dat is fijn!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Doelloos rondlopen in de sportschool

Heerlijk motiverend

De oefeningen zijn niet moeilijk en kunnen overal worden gedaan. Dat motiveert. Ook zijn de oefeningen duidelijk omschreven!

Overzichtelijk en effectief

Ik deed 3x per week aan krachttraining, maar zag na verloop van tijd geen progressie meer. Ik wilde graag een overzichtelijk schema hebben waarbij ik vanaf de eerste training al verschil zou merken, zodat ik het makkelijker vol kon houden. Met het schema van het ebook 'Krachttraining voor vrouwen' merkte ik meteen verschil en dat geeft mij nog steeds extra motivatie om te sporten.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie en progressie in de sportschool

Fijn en overzichtelijk

Krachttraining voor vrouwen is een overzichtelijk boek. Alles wat je moet weten van de workouts wordt voldoende uitgelegd.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie om zelf trainingen te bedenken
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Korte oefeningen, maar heel intensief!

De oefeningen duren max. 30 minuten wat voor mij ideaal is met een fulltime baan. De oefeningen zijn heel intensief. Ik ben zeer tevreden over de e-books. Zeker een aanrader!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Om mezelf te slepen naar de sportschool

ENERGIE!

No-nonsens, inspirerend, helder en ik kijk altijd weer uit naar meer nieuws van jullie kant.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Dat ik niet wist dat het er was! Ik kende jullie nog niet op social media.

Lekker programma

Het is voor mij als fanatiek crossfit sporter niet heel nieuw, maar het is wel een leuke aanvulling op mijn programma's waardoor ik weer eens wat anders kan doen. Ik houd van afwisseling. Leuk de verschillende stijlen zoals op snelheid etc

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Op zoek naar nieuwe trainingsvorm
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Fijn dat het boek uit 2 delen bestaat.

Net begonnen aan het boek. Ik zie dat het boek uit 2 delen bestaat, zodat je ook praktisch aan de slag kunt gaan. Helaas kom ik er nog niet echt in. Er staan te veel spellingfouten in, waardoor ik daar continu op aan het letten ben.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? -
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Nee

Top product !

Product dumbells boom gekocht met het idee, ik zie het wel. Maar hij is beter als verwacht ! 30min oefeningen en lekker afwisselend qua oefeningen. Oefeningen staan duidelijk beschreven. ( Met foto's ) Fijn boek.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Minder beweging. Niet weten welke oefeningen goed zijn. Weinig te vinden op het internet (en allemaal Engels )
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Ontzettend blij met de dumbbell e-books!

Gevarieerde en pittige workouts, waarbij je zelf kan selecteren hoe zwaar je het maakt. Had moeite om inspiratie te vinden voor in de sportschool maar nu niet meer! Blij dat ik ze ook thuis kan doen, zeker nu de sportschool een minder laagdrempelige optie is.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Ik had niet meer genoeg inspiratie voor workouts, waardoor ik soms oversloeg of te vroeg stopte.
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Eindelijk voelt het alsof ik echt iets gedaan heb!

Ik wist nooit zo goed wat ik precies moest doen in de sportschool en hield het bij de apparaten en oefeningen die ik kende. Voelde daarna nooit als een goede workout en had nooit een voldaan gevoel. Nu 2x getraind met het schema uit het e-book en het is echt top! Loop ook een stuk zelfverzekerder door de sportschool omdat ik nu precies weet wat ik moet doen. En ik ga met meer plezier sporten!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Niet weten welke oefeningen je moet doen om een effectieve workout te hebben
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Ja

Top e-book met veel verschillende workouts die je ook goed kunt combineren!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Geen inspiratie voor workouts

Super!!!

Top e-booken! Duidelijke uitleg bij de oefeningen en zeer afwisselende work-outs! Heerlijk thuis aan de slag nu!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Motivatie om naar de sportschool te gaan

E kookboek

Voor mij hadden er nog meer recepten in mogen staan. Aanrader Hoop dat er ook een E book komt met makkelijke recepten.

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Nvt
  • Heeft de aanschaf van een ebook/event je probleem verholpen? Nee

Heel handig om thuis workouts te doen!

Heel fijn om dit eboek te hebben. Nu kan ik thuis ook trainen en weet ik wat ik doe, ik volg meestal twee workouts achter elkaar en heb dan echt een goed gevoel na het trainen. Wel was het even wennen met de gebruikte termen en hoe de workouts precies werken. Maar na een paar keer proberen kom je er wel uit!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Dat ik thuis niet wist welke oefeningen goed zijn om te doen.

Super waardevolle e-books!

Ondertussen heb ik al vier e-books van JUST.thelifestyle gekocht en luister ik elke podcast. Stuk voor stuk super waardevol en interessant! Vooral het e-book over gedragsverandering was echt top! Super duidelijk en gemakkelijk toepasbaar. Mijn complimenten!

• Hoe zou je de producten van JUST.thelifestyle beoordelen?
  • Tegen welk probleem liep je aan voordat je een ebook/event aanschafte? Soms lastig om gewoontes te veranderen

Over JUST.thelifestyle

JUST.thelifestyle is opgericht door ons, Maarten en Judith. Wij zijn: - Ondernemend - Verslaafd aan sporten - Bewust van de kracht van mindset - No nonsense - Gedreven om informatie en inspiratie betreffende onze lifestyle te delen met anderen. Onze missie? Zoveel mogelijk mensen laten zien dat een mentaal en fysiek fitte lifestyle binnen handbereik ligt en je levensgeluk vergroot. Echter, wij beseffen dat je door samen te werken verder komt dan alleen en daarom hebben wij hulp ingeschakeld van experts voor het genereren van informatieve en inspirerende content.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.