goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net autobedrijf.\r\nWij hebben een andere auto bij dit auto bedrijf gekocht en dezelfde week was er een onderdeel kapot.\r\nWij hebben gebeld en wij zijn perfect geholpen.\r\nTop bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vloten netjes geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct in de afhandeling.\r\nHeeft mooie auto staan.\r\nEerlijk advies.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe nog niets op aan te merken

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en deskundige garage. Kom er al jaren en ben zeer tevreden. Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een keurig en eerlijk bedrijf die niet zo moeilijk doen met service te verlenen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net en goed bedrijf denken altijd met je mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuk bedrijf met mooie auto\'s.weinig kilometers en veel keuze.leuke mensen ,goede service en goede uitleg.top bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tot nu toe wel goed.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig, en allround garagebedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooi net bedrijf / garage met service hoog in het vaandel. Perfect geholpen in de zoektocht naar een jong gebruikte VW Golf GTE. Deskundig personeel en een mooi aanbod aan jong gebruikte auto\'s

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We worden altijd snel goed geholpen.\r\nWe zijn hierover zeer tevreden\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig familiebedrijf, klasse service, gastvrij en ervaren! In 1 woord “geweldig”

Hulsbrookstraat 4 7665CE Albergen

Over Auto Alberink Albergen

Autobedrijf Alberink is al ruim 30 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service! Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt). Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel. Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt en 3 of 6 maand garantie (Autotrust) Bezoek onze website voor de voorwaarden van Autotrust garantie. U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.