Na al die jaren komen we nog steeds terug. Dus dat zegt nog wel wat.

Betrouwbaar, goede service.

Prima voor elkaar

Komt afspraken na

Betrouwbaar garagebedrijf

Prima garage. Zou de volgende keer hier weer een auto kopen.

Klantvriendelijk bedrijf.

gewoon fijn en netjes bedrijf

• Afspraken nakomen

Al jaren mijn vaste garage voor onderhoud, apk enz. Uistekende service, vriendelijk, betrouwbaar, netjes, denken met je mee.

Gewoon keurig afgeleverd

Top bedrijf en betrouwbaar Daar zijn er helaas niet zo veel van En goede inruil gehad Mooi en netjes bedrijf Aanrader

• Afspraken nakomen

Een garage naar mijn hart.

Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam.

• Service N.v.t.

Perfect geregeld

Fijne samenwerking

• Afspraken nakomen

Super service en altijd vriendelijk te woord.

Autobedrijf Alberink komt altijd de afspraak na. Ze zijn duidelijk over onderhoud en prijzen. Er valt altijd te overleggen. Fakturen zijn ons nooit tegen gevallen. Mocht er tijdens een onderhoud aan onze auto een onverwachte kostenpost zijn, dan wordt je eerst door Autobedrijf Alberink gebeld om samen te overleggen wat de beste optie is op dat moment. Lovenswaardig.

• Afspraken nakomen

Top bedrijf zijn allemaal goud eerlijk

Vw caddy maxi gekocht in topkwaliteit

Snel en klantvriendelijkheid

Ik had een lekke band en was even langs de garage geweest. Met een goeie 5minuten kon ik weer de weg op.

• Afspraken nakomen

Uitstekend en betrouwbaar autobedrijf die volledig transparant is.

Auto Alberink is een zeer betrouwbaar bedrijf waar je alle tijd krijgt om de auto te keuren en proef te rijden. Tijdens mijn keuring kwam ik er achter dat de achter remblokken vervangen moesten worden. Dit was geen probleem en Auto Alberink heeft ook gelijk de voorrem blokken verwijderd. Kortom een uitstekende service!!

• Afspraken nakomen

We zijn zeer te spreken een fijn ontvangst goed voorgelicht over de auto die wij wilden gaan kopen. Onder het genot van een kop koffie de zaken besproken en tot een deal gekomen. Wij raden Auto Alberink aan een zeer net en schoon bedrijf .

Een net autobedrijf!

Auto Alberink is een net autobedrijf. Het personeel is vriendelijk en afspraken worden nagekomen. Het bedrijf is goed bereikbaar, ook in de avonduren. Het bedrijf heeft een nette uitstraling.

Top bedrijf!

Bijzonder net bedrijf met vriendelijke mensen. Komen afspraken na!

Auto ingeruild

Afgelopen week mijn auto ingeruild bij Alberink, die al jaren mijn vaste garage is. Alles werd vooraf duidelijk uitgelegd, zodat de overschrijving snel geregeld kon worden. Ik kreeg mijn nieuwe auto spic en span mee. Hoop er vele veilige kilometers mee te maken en als er wat is ga ik natuurlijk naar Alberink!

Super garage

Hele fijne service

Ben zeer vriendelijk geholpen

Ben heel vriendelijk geholpen, je kunt er echt goed mee van doen hebben.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en nette zaak

Mijn auto ingeruild voor een zeer goede prijs! Tevens een prachtige nieuwe auto daar gehaald.

prima bedrijf

fijn bedrijf altijd behulpzaam als je belt

• Afspraken nakomen

heel goed, wij blijven zeker klant bij Alberink

Al jaren heel goede ervaringen. Altijd goed behandeld. Altijd goed en eerlijk advies

Klantvriendelijk en nuchter

Klantvriendelijk en goede service. Denkt goed mee met de klant.

• Afspraken nakomen

Staan altijd voor je klaar

• Afspraken nakomen

Goede hulp en top service!

Auto Alberink heeft me prima geholpen bij het zoeken van een andere auto! Top service en hulp met de inruil van de oude auto. Nieuwe auto wordt glimmend en schoon afgeleverd. Na de tijd altijd netjes en behulpzaam bij vragen.

communiceert helder

Duidelijk in de communicatie Meegeleverde winterbanden zijn niet in orde. Achteraf had ik ze in deze staat helemaal niet willen hebben

Hulsbrookstraat 4

7665CE Albergen

Over Auto Alberink Albergen

Autobedrijf Alberink is al ruim 35 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service! Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt). Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel. Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt en 3 of 6 maand garantie. U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.