Door inspanning, ontspanning.

Inmiddels train ik ruim twee jaar drie keer per week bij ZERO23. Ik was al fit, maar dit wil ik graag zo houden. Zelf kan ik het moeilijk opbrengen om te gaan trainen, maar op deze manier blijf ik het toch volhouden! Erg blij met jullie.

• Betrokkenheid
  • Welke twijfels had je van tevoren? Of ik het wel leuk zou vinden
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Genieten, maar ook hard werken.

Boxing and breathing

In december volgde ik een workshop boring and breathing onder leiding van Bas van der Kroon. De workshop bestond uit twee delen. Een actief deel (waarin kickboksen centraal stond) en een workshop 'verbonden ademhaling'. Hoewel het combineren van die twee op het eerste gezicht misschien vreemd zijn, was het een gouden combinatie. De begeleiding van Bas, maar ook Laura was echt geweldig. Ik hoop dat deze workshop vaker georganiseerd gaat worden. Wij zijn dan i.i.g weer van de partij! Wendy & Nicoly

• Betrokkenheid
  • Welke twijfels had je van tevoren? geen
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? top
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? iedereen die gezond en fit wil worden en zich op zeer professionele wijze wil laten begeleiden. Zero heeft zeer kundige en toegewijde trainers. Echt de top in de markt

Uitmuntend

Erg fijne hulp gehad van ZERO23 bij het organiseren van een verjaardagsbootcamp op het strand. Dat het regende maakte ze niks uit, heb enkel professionaliteit en enthousiasme ervaren. Zou 100% aanraden om hier te gaan trainen. Toppers!

• Welke twijfels had je van tevoren? Niks
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Zeer tevreden klanten
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen

Professioneel, gezellig en vooral daadkrachtig

De laatste 3 jaar training gehad bij Zero, en ben altijd goed begeleid door Arjan, Bram en Melvin. Altijd flexibel en veilig trainen zijn voor mij de doorslaggevende elementen die het trainen zo prettig maken. Ga vooral zo door!

• Welke twijfels had je van tevoren? Behalen van de juiste doelen
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? De juiste handvatten
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen die serieus aan de bak wil

Top begeleiding door enthousiaste en professionele trainers!

Ik ben heel blij dat ik de stap genomen heb om te gaan trainen bij Zero23. De trainingen zijn leuk en afwisselend en voel me al zoveel fitter!

• Welke twijfels had je van tevoren? Geen twijfels!
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Voel me erg gemotiveerd en zin om hiermee door te gaan en m’n doelen te bereiken.
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen die fitter wil worden!

Personal training die mij helpt fysiek én mentaal gezonder te leven!

Een rugblessure was reden om te beginnen, de training/trainer reden om niet meer te stoppen.

• Welke twijfels had je van tevoren? Of het mij blijvend kan boeien.
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Te goed, ik train inmiddels ook zelf.
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen!

Dankzij dit team vind ik sporten leuk

Train hier nu 4 jaar met veel plezier en dankzij de goede begeleiding heb ik nu geen last meer van knie en schouder en kan ik alles weer!

• Welke twijfels had je van tevoren? Ik heb een hekel aan sporten ;-)
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Dat ik graag sport
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iemand die echte PT zoekt met aandacht

Goede begeleiding, prettige trainers(en andersom)

Ik kom en sport er 2x per week met plezier en dat al 7 jaar lang. Dat zegt wel genoeg denk ik!👍💪💪

• Welke twijfels had je van tevoren? n.v.t.
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Ik heb en had niet echt een doel
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Aan iedereen die in ieder geval “In Shape” wil worden en blijven. Verdere doelen zijn voor ieder persoonlijk. Advies altijd mogelijk !

Kleinschalig maar groots in coaching

Als je naar een BasicFit gaat of iets dergelijks ben je aan jezelf overgelaten. Hier krijg je begeleiding, goede samenstelling van groepen en persoonlijke aandacht!

• Welke twijfels had je van tevoren? Weer iets van hetzelfde
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Goede coaching en persoonlijk
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen die fit wil blijven, Zero23 houdt je fit

Stok achter de deur

De personal training is een stok achter de deur als je niet meer 100% in vorm bent. Je moet wel gaan want je hebt een afspraak. De begeleiding is professioneel en persoonlijk. Je traint en ondertussen praat je gezellig met elkaar. Na enige tijd kom je vanzelf weer op je gewenste nivo. Mijn advies: Doen!

• Welke twijfels had je van tevoren? Vind ik dit wel leuk
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Fijne contacten, betere conditie, fitheid
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Mannen boven de 50 zoals ik

Hier lukt het om jarenlang echt elke week te gaan

Professionele begeleiding in kleine groepjes door enthousiaste trainers.

• Welke twijfels had je van tevoren? De kosten zijn aan de hoge kant
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Het is het meer dan waard
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen die sterker, fitter of strakker wil worden

Geweldige personal training

Sinds een paar jaar volg ik personal training bij Bram. Dat bevalt mij meer dan prima! De training is wat de term aangeeft: volledig aangepast op mijn per

• Welke twijfels had je van tevoren? Zou ik dit volhouden
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Ik sport er al jaren!
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Aan mensen omgeving Haarlem die persoonlijk advies weten te waarderen

Persoonlijk, professioneel en resultaatgericht

In kleine groepjes iedere week andere oefeningen, waarbij de verschillende spiergroepen aan bod komen en het nooit saai wordt. De trainers van ZERO23 dagen je uit om je grenzen te verleggen en het uiterste uit jezelf te halen met een sterk lijf als resultaat.

• Wat was uiteindelijk het resultaat? -
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Aan iedereen die fit wil worden en blijven

Top persoonlijk en flexibel

Goeie begeleiding, afgestemd op mijn wensen, doelen en tekortkomingen. Meetbaar resultaat

• Welke twijfels had je van tevoren? Te veel bemoeienis met persoonlijk leven
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Flexibiliteit en persoonlijke aanpassing
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Aan mensen die serieus en met een doel bezig aan de slag willen gaan met het verbeteren van lichamelijke conditie en leefstijl

Fijne, betrouwbare en goede persoonlijke begeleiding

Bram geeft erg goed en gedegen les. Allen zijn goed opgeleid en hebben veel ervaring. Allen zijn persoonlijk en vriendelijk. Erg fijn!

• Welke twijfels had je van tevoren? Geen
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Nog steeds goed. Erg blij mee.
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen

Fijn sporten in kleine groep met zeer betrokken personal trainer

Mooie sportschool met veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Zeer enthousiaste personal trainers. Ik ben nu al meer dan vijf jaar lid en vind het nog steeds top!

• Welke twijfels had je van tevoren? Geen.
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Met plezier en op maat sporten.
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen.

Professionele begeleiding en voor mij een stok achter de deur, zo blijf ik fit!

Ik train al bijna vier jaar bij Zero23 en ik kan het iedereen aanbevelen! Mijn initiële doel fit ouder worden is ruimschoots behaald en ben ik me alleen maar fitter gaan voelen. Bij een door een andere activiteit opgelopen blessure weten zij je te motiveren om tóch te blijven trainen, waardoor je veel sneller herstelt is mijn ervaring. En voor mij ook niet onbelangrijk het zijn stuk voor stuk ontzettend aardige trainers waar je een band mee opbouwt en leuke gesprekken mee hebt tijdens de training. Zelf trainen werkt voor mij gewoon helaas niet, ik gun mezelf Zero23!

• Welke twijfels had je van tevoren? Of er alleen ‘spierbundels’ zouden trainen, maar niets is minder waar
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Voel me enorm fit en heb het daardoor aangedurfd te leren kitesurfen.

Professionele aanpak op maat

De trainers van ZERO23 weten als de beste hoe ze iemand kunnen motiveren en enthousiasmeren. Ze kijken heel gericht naar jouw doel, jouw lichaam en lifestyle en passen daar de training op aan. ZERO23 staat voor persoonlijke aandacht en professionaliteit. Ik ga lachend mijn training tegemoet en ga er nóg blijer vandaan. Ik zie resultaat en voel me fit.

• Welke twijfels had je van tevoren? Of het niet te “zwaar” zou zijn
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Een persoonlijke aanpak die bij mij past en niet het uiterste van mijn lichaam eist
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen die fit wil worden of blijven

Professionele, op maat 'gesneden' training door zeer ervaren en betrokken personal trainers.

Zero23 daagt je op een leuke manier uit om aan je fysieke conditie te werken. Personal training is echt maat werk. Iedere training weer! Daarnaast heerst er een lekere atmosfeer waar ook ruimte kan zijn voor een persoonlijk gesprek of een grap. Door de professionaliteit, ervaring en betrokkenheid van de trainers weten zij als geen ander wat je aan kan en prikkelen zij je ook om dat te bereiken. Zelfs als je helemaal geen zin hebt en toch maar gaat omdat er een afspraak staat weten zij je binnen 5 minuten weer enthusiast te maken. Kortom, de tijd en de inspanning meer dan waard, want je ziet het resultaat.

• Welke twijfels had je van tevoren? Wat een training eigenlijk in zou houden en of er een (te) competitieve macho sportschool sfeer zou zijn.
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Na de intake en eerste les duidelijkheid gekregen over de aanpak. Daarnaast al snel gemerkt dat het een stimulerende omgeving is.
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen die zijn/haar fysieke conditie wil verbeteren

Professionals

Sinds 3 jaar heb ik personal training bij Zero23 en kan niet beter wensen. De trainers weten wat ze doen om je net over het randje te duwen, maar forceren niet . Echte professionals, waar ik altijd met een glimlach vandaan kom. Bram, Melvin en Arjan, keep up the good work!

• Welke twijfels had je van tevoren? geld
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? geld waard
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? mensen die wel willen sporten, maar dat net te weinig doen. Extra stok achter de deur.

Professioneel, Fun, Doelgericht

Meer dan een jaar geleden ben ik begonnen met professionele begeleiding. Ik had niet gedacht zo ver te komen. Zero23 is deskundig, professioneel, doelgericht met daarbij ook nog eens veel plezier tijdens het 1:1 trainen. Ik train nu 4 keer in de week en dat blijft ik voorlopig ook volhouden. Keep up the good work... See you soon!

• Welke twijfels had je van tevoren? Geen
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? In progress, maar vooral sterk en in balans
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen die iets wil bereiken met fit zijn

Echt topbegeleiding: zeer professioneel, kundig en inspirerend! Gewoon doen!

• Welke twijfels had je van tevoren? Of het niet te hoogdravend zou zijn. Maar is juist laagdrempelig
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Heel goed
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Iedereen die zijn gezondheid en lifestyle serieus neemt

Super fijne professionele en persoonlijke health club!

Zowel de personal training als de kleine groepslessen bevallen mij goed. Altijd goede trainers en hierdoor aandacht voor persoonlijke behoeften. Ook in de kleine groepen is hier goede aandacht voor. Vanaf de opening van de mooie locatie Heemstede/Aerdenhout sport ik bij Zero23 naar volle tevredenheid!

• Wat was uiteindelijk het resultaat? Nvt
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Aan iedereen die serieus wil werken aan fit blijven of worden. Zeker ook aan diegene die hierbij een stok achter de deur nodig heeft.

Zeer professioneel en ook nog gezellig

Ik train al sinds het begin by zero23 en het is een van mijn beste investeringen ooit geweest. Ik ben nog nooit zo fit geweest. De trainingen worden op maat gemaakt en zijn van het hoogste niveau! Daarnaast is er een gezellige sfeer.

• Welke twijfels had je van tevoren? Te klein
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Ik ben zeer tevreden over het resultaat
  • Aan wie zou je Zero23 aanbevelen? Aan mensen due in zichzelf willen investeren

Fijne sportschool, toptrainers en supersfeer!

Ik train nu al bijna 7 jaar bij Zero23. Eerst op de vestiging in Bloemendaal, nu al een paar jaar in Haarlem. Ik sport twee keer per week, op maandagavond en woensdagavond. Heb training gehad van een groot aantal verschillende trainers die, zonder uitzondering, allemaal professioneel en vriendelijk zijn. Bovendien blijft het programma, zelfs na 7 jaar, altijd afwisselend en uitdagend met gebruik van verschillende toestellen en oefeningen. De sportscholen zijn schoon, modern en ze werken er met de nieuwste apparaten. En mocht je een blessure hebben dan krijg je altijd aangepaste oefeningen.

• Welke twijfels had je van tevoren? Of ik wel goed genoeg zou zijn voor de sportschool, had jaren niet gesport!
  • Wat was uiteindelijk het resultaat? Deze sportschool is ervoor iedereen. Er wordt rekening gehouden met je niveau, eventuele blessures.

Over ZERO23 Health Studios

Onze Zero23 Health Studios, gevestigd in Bloemendaal, Overveen en Haarlem, vormen de perfecte plek om je sportieve doelstellingen te behalen. De studio’s zijn uitgerust met de meest moderne apparatuur en hebben een luxe uitstraling. Onze trainers, Arjan van Honk, Melvin Schol en Bram Crans, staan voor je klaar om je te begeleiden bij je persoonlijke trainingstraject. Je voelt je al snel fitter, waardoor je beter in staat bent om het optimale uit je leven te halen. De trainingen zijn blessurepreventief opgebouwd, zodat je nog plezier haalt uit het sporten.