Nette service.

Prima aankoop. Prettige onderhandelingen en goede service

Uitstekende camper voor een concurrende prijs

Via de site van Dutch Camper Experience had ik een camper Mercedes-Benz V250 Marco Polo op het oog. Via het geplande bezoek voldeed de camper aan mijn verwachtingen en was conform de kennisgeving op internet. Voor mijn inruil een Mercedes-Benz Viano Marco Polo kreeg is iets meer dan verwacht. De koop was binnen een uur gesloten. De camper werd met een beurt opgeleverd. Na aflevering heb ik de camper nog bij Mercedes laten keuren. Deze keuring was zonder bevindingen. Al met al ben ik dik tevreden met de aankoop.

Bij Thijs een 2e hands camper gekocht (Mercedes-Benz Marco Polo) Wat direct opviel : uitgebreid de tijd voor je nemen...duidelijke instructie....eerlijke informatie....transparant....betrouwbaar...en....enthousiast! Ga zo door....

• Personeel

DCE is een betrouwbaar adres om een bus camper te kopen. Na levering ook zeer behulpzaam bij het oplossen van issues die we hadden met de camper. Goed bereikbaar, snelle reactie en prettige communicatie.

• Personeel

We hebben de Marco Polo in september jl. gekocht. Door omstandigheden nog niet mee gekampeerd, maar we gebruiken de auto vrijwel dagelijks. Perfecte auto. Prettig kontakt met DCE .Goede service.

• Personeel

In september zijn we naar volle tevredenheid een weekje met de Marco Polo camper van DCE naar Denemarken geweest. De compacte camper was super voor elkaar. Het is een heel fijne, comfortabele, snelle auto. De camper is zeer compleet en handig ingericht en heel gebruiksvriendelijk. De persoonlijke aanpak van Helena is heel fijn en begon al bij het eerste contact. De tijd nemen bij een kopje koffie, uitgebreide instructie voor vertrek en een snelle afhandeling van de borg waren erg prettig. Kortom een echte aanrader.

• Personeel

Zeer fijn en betrouwbaar persoonlijk gericht bedrijf. Afspraak is afspraak. Vanaf het begin tot na de aankoop zeer goed in contact en goede service. Zeker een bedrijf om zaken mee te doen. Wat op de website staat:”Wij vinden het belangrijk om de tijd te kunnen nemen voor onze klanten en invulling te geven aan uw behoefte. Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel!” Dit is absoluut waar het bedrijf voor staat. Wij zijn nu de trotse bezitters van een prachtige camper.

• Personeel

Fijne, schone en heerlijke vakantie met de Mercedes Camper. DCE is een betrouwbaar adres waar je kwalitatieve campers kunt huren. Kunnen wij van harte aanbevelen.

• Personeel

Voor de net niet meer kampeerder die er altijd met de tent op uit ging is deze camper (Mercedes Vito) een uitstekend alternatief. Een fantastisch wendbare, volledig uitgeruste compacte camper en voorzien van alle moderne snufjes. Vanaf het eerste contact was de communicatie met DCE prettig en duidelijk. Er zal voor ons zeker een volgende keer zijn, alleen zullen we dan wel zorgen voor een zachtere ondergrond als we bank weer zullen gebruiken als bed, neergeklapt is deze nogal hard.

• Personeel

In juli hebben wij ruim 2 weken de Ford Nugget met hoogdak gehuurd. Een hele mooie jonge camper met veel opbergruimte en een praktische keuken achterin de camper. De camper zag er supermooi uit en de eigenaar is zeer vriendelijk. Een persoonlijk welkom met een kopje kopje koffie en duidelijke uitleg over hoe de camper werkt. Ook bij terugkomst interesse hoe de reis is verlopen. Iets wat wij zeer waarderen. Wij huren zeker nog eens een camper bij Dutch Camper Experience.

• Personeel

Gewoon heel goed geregeld, mooie camper, helemaal in orde en fijn contact. Aanrader!

• Personeel

Wij hebben met twee personen een rondreis gemaakt door Noorwegen met de zwarte Mercedes Marco Polo, een superfijne compacte camper. We maakten er overal de blits mee en hij is zeer krachtig en snel voor als je in de bergen bent of bijvoorbeeld op de Duitse Autobahn even lekker wilt opschieten. De camper is echt van alle gemakken voorzien, we hebben er prima in geslapen en uitstekende uitleg, begeleiding en service van Helena en Thijs gehad. Dit is een camper die beter rijdt dan onze personen auto, wendbaar is en zo comfortabel dat je er gemakkelijk grote afstanden mee rijdt. Laat je alles goed uitleggen, want er zit heel veel op. Wij vonden het een super ervaring en kunnen iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen. Helena en Thijs, heel hartelijk bedankt, succes met jullie bedrijf en hopelijk tot ziens !

• Personeel

We hebben genoten van de camperbus, Ford nugget. Groot rijcomfort, compact en volledig uitgerust. Of je nu de bergen ingaat of kleine dorpjes bezoekt, hij brengt je overal naar toe. Vooral geschikt voor 2-3 personen. De verhuurders zijn erg vriendelijk, goed bereikbaar en behulpzaam bij vragen etc. Een echte aanrader!

• Personeel N.v.t.

Mijn vrouw en ik hebben met de mercedes marco polo buscamper 16 dagen door Italie getrokken. Voor ons was dit een eerste keer dat we oppas gingen met een buscamper. De buscamper is echt geweldig met name vanwege de sterke motor en de compactheid. Voor 2 personen is deze auto ideaal en bied zowel s'avonds en overdag genoeg ruimte en rijdt erg comfortabel. De communicatie voor, tijdens en na de reis met Dutch Camper Experience was uitstekend en verdient een dikke 10! Helena en Thijs bedankt voor de goede zorgen en we gaan er zeker vaker gebruik van maken. Met vriendelijke groet, Svenn Muts

• Personeel

Beste Helena, Met heel veel plezier hebben we gebruik gemaakt van jullie Marco Polo. De ontvangst was gastvrij (jullie hond werd bij aankomst direct in een bench geplaatst) en de uitleg bij vertrek was prima. Ook fijn dat we onze auto op jullie terrein konden parkeren. Na het inleveren werd de borg direct teruggestort. Succes met de verdere uitbouw van je verhuurbedrijf. groet, Wilma en Bert

• Personeel N.v.t.

We wilden snel weg en binnen een dag camper geregeld.top geregeld. Het was de eerste camper ervaring en hoewel de camper zeer comfortabel was vonden we het persoonlijk wel een beetje klein. We huurden een Ford nugget en de auto reed fantastisch,ook over de bergen heen. Maar deze camper is meer geschikt voor 2 personen dan voor 4. Maar goed dat is persoonlijk.

• Personeel

Persoonlijke aandacht, goede voorlichting, en prima prijzen. Snelle afhandeling na het afleveren van de camper. In één woord AANRADER!

• Personeel

Wij hebben voor het eerst een buscamper gehuurd. De uitleg bij het ophalen was goed, de inrichting compleet en tussendoor was het bedrijf ook goed bereikbaar voor vragen.

• Personeel

Onze eerste ervaring met een camper. Eigenlijk hadden we de mercedes gereserveerd, maar op het laatste moment bleek die kapot en hebben we een Ford Nugget gehuurd. Compacte camper met heel comfortabel bed, rijdt uitstekend! Gastvrije ontvangst door Helena die ons uitgebreide uitleg gaf. Borg was binnen een paar uur teruggestort. Kortom, overweeg je een camper te huren dan is dit een prima adres. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

• Personeel

Voor onze trip met 4 personen naar de Loire vallei zijn we op zoek gegaan naar een geschikte, compacte camper. Wij zijn uiteindelijk bij Dutchcamperexperience uitgekomen en kozen voor de Ford Nugget. we hebben een heerlijke week gehad. De camper was werkelijk in perfecte staat, en alles wat men nodig heeft was aanwezig. Pittige motor, lekker stoelen en heerlijke bedden. Wij hebben van iedere minuut genoten. De verhuurders zijn leuke enthousiaste mensen wat zeker heeft bijgedragen aan onze geweldige ervaring. Vooral zo doorgaan!

• Personeel

Ik heb de Buscamper voor de eerste keer gehuurd en ik zal zeker opnieuw bij mijn volgende vakantie doen. Je hebt alle vrijheid en de mogelijkheid om alles mee te nemen wat je tijdens vakantie nodig hebt. Je komt ook veel goedkoper uit omdat je geen hotel en eten onderweg hoeft te betalen. En je blijft waar je leuk vindt, en je vertrekt wanneer je wilt. Kortom de best manier als je van uitdagingen houdt.

• Personeel

Met mijn maat Jelmer zijn we op pad geweest met de Ford Nugget door Engeland, Schotland en een stukje Wales. Ontzettend genoten van onze trip. Met deze compacte camper bus konden we overal parkeren en dus overnachten. Ideaal voor 2 à 3 personen. Alles doet het heel goed. Koelkast, gasfornuis en kraantje. De bedden zijn eenvoudig uit te klappen en het bovenste bed is erg ruim. Top ervaring¡

• Personeel

Ik ben met een vriend naar Engeland/Schotland geweest met een Camperbus van Dutchcamperexperience. De bus is geweldig compact en modern. We hebben heerlijk door Schotland en Engeland gereden, en gecampeerd in het wild. De vakantie was echt geweldig, en dus camperbus is buitengewoon fijn om mee te kamperen! De verhuurders zijn superaardige en enthousiaste mensen.

Over Dutch Camper Experience

Wij verkopen en verhuren compleet uitgeruste jonge buscampers van bekende merken zoals Mercedes-Benz Marco Polo, Volkswagen California en Ford Nugget. Wij vinden het belangrijk om de tijd te kunnen nemen voor onze klanten en invulling te geven aan uw behoefte.  Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel! Ervaar de vrijheid!