UITSTEKENDE GARAGE MET EEN UITSTEKENDE SERVICE

Ik heb nog nooit zo'n uitstekende garage meegemaakt. ALTIJD, op welk moment ook een prima service en als ik een andere auto koop, is de inruilprijs voor mijn oude auto meer dan redelijk!

Goede service. Vriendelijke sfeer.

Alweer perfecte service en ik ben een kniesoor

Top garage die bij een grote beurt ook echt alle punten meeneemt, tot en het smeren van de vergrendeling van de motorkap etc. Hier kun je je auto echt zorgeloos naar toe brengen.

Uitmuntend

Uitstekende service, vriendelijke medewerkers, top

Prima garage

Onlangs heb ik een auto gekocht wasr ik nu een paar weken in rondrijdt. De deal was snel gesloten met Nick Ensing en de auto bevalt goed

Zeer goede ervaring kan niet beter!

Goede service en deskundigheid! Je wordt altijd vriendelijk geholpen en komen afspraken na wat heel belangrijk is voor mij!

Super vriendelijk staat men direct klaar

Goed geholpen en de auto werd snel en vakkundig gerepareerd.

Zeer bekwaam personeel.

Mijn auto er gebracht voor een APK en een Beurtje.. alles volgens voor afgesproken afspraken verlopen.

Verwarrend

Heb geen kaartje gekregen bij hoeveel km stand mijn auto weer een beurt moest hebben. Pechhulp was al afgelopen en geen mail of vraag of ik wou verlengen. Heb nu anwb voor pech.

Bij de koop van de auto prima geholpen idem bij de aflevering

zeer goed

Nazorg na het oplossen van problemen

Oké

oké

Vriendelijke verkoper en de auto netjes afgeleverd mensen nemen de tijd voor je

Wederom goede service

Van te voren ingelicht over wat vervangen moet worden en de prijs wat het gaat kosten.

Gewoon in één zin goed!

Gewoon in één zin goed! Goede communicatie en als de reparatie te lang duurt een leenauto ter beschikking.

Fijn gehopen

Bij De Winter namen ze de tijd om de auto af te leveren. Duidelijke uitleg over de nieuwe auto.

Al jaren een goede garage

Goede service en vriendelijk personeel.

Deskundig personeel. Als er meerwerk is wat afwijkt van de normale onderhoudsbeurt bellen ze eerst vooraf of ze het mogen uitvoeren. Geven er goede uitleg bij wat er moet gebeuren en wat het kost. Dik tevreden over deze garage.

Betrouwbaar en goed bedrijf

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Mijn vertrouwd adres voor onderhoud en reparatie.

Uitstekend.

Gewoon goed

Aardige mensen Papierwerk wordt rustig afgehandeld en zat nog een leuke strik op de auto ook We kregen ook nog een dropje mee voor de terugweg.

Super goed garagebedrijf

Een mooie mazda cx3 gekocht. Vriendelijke verkopers en eerlijk onze vragen beantwoord. Zeer netjes met Arnaud alles afgerond. Kortom. Zeer tevreden over dit prachtige bedrijf.

Helemaal tevreden en daar is eigenlijk niets aan toe te voegen

Vriendelijk en deskundig personeel. Bent snel aan de beurt en als je moet wachten is de koffie of chocolade altijd heerlijk

Ik werd goed geholpen.

Ik ben super blij met mijn eerste auto! Nick heeft alles uitstekend geregeld.

Transportbaan 20 22

9672BK Winschoten