Laagdrempelig een klantvriendelijk

Aandacht voor mijn vragen/problemen

Geweldige service.

Geweldige service, deskundig een vriendelijke personeel.

Prima geholpen

Toppers in service en onderhoud

Een bedrijf die weet wat een klant wil. Prima service en meedenkend. Een aanrader.

zo als gebruikelijk goed

zie boven

Vlot en deskundig geholpen.

Vriendelijk en prettig.

Alles volgens afspraak afgehandeld!

Hier een mooie occasion gekocht. Onderhandelingen verliepen prima. Afspraken gemaakt en deze werden keurig nagekomen. Zeer tevreden met het hele traject.

Vriendelijk en goed behandeld

Tot nu toe uitstekend

Zeer klantvriendelijk

Ze doen wat ze beloven.

Vriendelijk geholpen en afspraak nagekomen

Klantvriendelijk service uitstekend.

Service uistekend, personeel uitstekend.

zoals gewoonlijk prima service en contact

een "geen flauwekul"bedrijf. ze doen wat ze beloven te doen. Ga gewoon zo door wat mij betreft

Goede aftersales

Goed geholpen bij de aanschaf en nog belangrijker een goede aftersales. Garantie is garantie en daar houden ze zich ook aan.

Klantvriendelijk

Goed en vlot geholpen met mijn nieuwe banden. En ze denken met je mee

Vlotte en correcte omgang met mij als koper van een 2e hands Mazda CX5

Tevreden. Echter eén puntje: 1. Mazda CX5 werd afgeleverd zonder de standaard bekleding (isolatie) aan de binnenkant van de motorkap. Nog in afwachting van een reactie voor montage achteraf.

Prima geholpen

Prima advies en uitleg bij aankoop CX-5 en fijne aflevering.

Jong enthousiast , kundig , betrouwbaar team

Bij binnenkomst ondanks lunchtijd en lekkere broodjes in aantocht toch direct tijd voor de klant . Niet moeilijk gedaan over een proefrit . Direct een correcte prijs voor eigen auto . Open , eerlijk , betrouwbaar personeel met nette aflevering nieuwe auto . Zeker een aanrader. Zet de volgende auto alvast Maar klaar

UITSTEKENDE GARAGE MET EEN UITSTEKENDE SERVICE

Ik heb nog nooit zo'n uitstekende garage meegemaakt. ALTIJD, op welk moment ook een prima service en als ik een andere auto koop, is de inruilprijs voor mijn oude auto meer dan redelijk!

Goede service. Vriendelijke sfeer.

Alweer perfecte service en ik ben een kniesoor

Top garage die bij een grote beurt ook echt alle punten meeneemt, tot en het smeren van de vergrendeling van de motorkap etc. Hier kun je je auto echt zorgeloos naar toe brengen.

Uitmuntend

Uitstekende service, vriendelijke medewerkers, top

Prima garage

Onlangs heb ik een auto gekocht wasr ik nu een paar weken in rondrijdt. De deal was snel gesloten met Nick Ensing en de auto bevalt goed

Zeer goede ervaring kan niet beter!

Goede service en deskundigheid! Je wordt altijd vriendelijk geholpen en komen afspraken na wat heel belangrijk is voor mij!

Super vriendelijk staat men direct klaar

Goed geholpen en de auto werd snel en vakkundig gerepareerd.

Zeer bekwaam personeel.