Alles is conform afspraak correct afgehandeld.

Ben niet voor onaangename verrassingen komen te staan. Balie ontvangsten en afrondingen zijn gastvrij afgehandeld.

Zeer deskundig en goede mensen op de juiste plekken. Kunnen snel inspelen op je probleem. En servis is gewoon toppie. Vandaar mijn 10.

Altijd goed behandeld.

Komen afspraak altijd na.

Garage De Winter doet wat ze beloofd en alles wordt correct uitgevoerd.

Alleen maar positieve ervaringen op een nog traditionele en zeer klantvriendelijke manier van werken.

Ik vond het prima in de uitleg en omgang.

Na 10 jaar een andere /nieuwere auto gekocht en vond het prettig hoe alles is gegaan van koop tot aflevering,vooral de strik op de auto gaf het gevoel dat je jezelf een cadeau gaf.

Voor een kleine autobeurt wel duur.

Vorig jaar had mijn auto een grote beurt gehad voor € 460,--. We leven in een dure tijd, maar een kleine beurt voor € 430,-- vindt ik wel erg hoog gegrepen. Max € 250,-- is ook geld. Verder was de klantvriendelijkheid weer als van ouds maar over bovenstaande was ik teleurgesteld. Vandaar deze keer mijn waardering met een lager cijfer.

Betrouwbaar

Prettig al bij binnenkomst voel mij goed

Klantvriendelijk en kwaliteit

Trekhaak plaatsing. Afspraak maken verliep voorspoedig en de daadwerkelijke plaatsing binnen een dag geregeld. Zeer tevreden.

Door uitstekend advies en meedenkend vermogen, een fantastiche auto gekocht!

Als enthousiaste nieuwe eigenaar van een Mazda CX60 ben ik zeer verheugd om mijn ervaring met dit autobedrijf te delen. Vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep, voelde ik me welkom en gewaardeerd als klant. De verkoper heeft uitstekend met mij meegedacht en alle tijd genomen om mijn wensen te begrijpen en te vertalen naar de perfecte auto voor mij. Het team van vakkundige mensen heeft mijn vertrouwen gewonnen door hun expertise en professionele aanpak. Niet alleen hebben ze mij geholpen bij het vinden van de juiste auto, maar ze hebben ook uitgebreid de tijd genomen om alle functies en mogelijkheden van de Mazda CX60 uit te leggen, zodat ik vol vertrouwen de weg op kon gaan. De service die ik heb ervaren bij dit autobedrijf was uitstekend. Vanaf het moment van aankoop tot aan de aflevering van mijn nieuwe auto, was alles tot in de puntjes verzorgd. Eventuele vragen werden snel en adequaat beantwoord, en ik voelde me altijd gehoord en gewaardeerd als klant. Al met al heb ik een uitstekend gevoel bij dit autobedrijf, wat heeft geleid tot het kopen van de Mazda CX60. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto. Met hun vriendelijke en deskundige service zorgen ze ervoor dat je met een glimlach de weg op gaat.

Heel tevreden

Heel goed.

Autobedrijf de Winter neemt de tijd voor haar klanten. Goed advies. Kwaliteit prijsverhouding is uitmuntend.

Zeer vriendelijke en behulpzaam en meedenkend

Zeer vriendelijk personeel. Ben goed geholpen met een aanschaf van een mazda 2 . Realistisch inruil verkregen voor mijn auto. Aflevering perfect Heel erg bedankt ben uiterste tevreden met mijn nieuwe auto

Super service

Top garage

Ben al 15 jaar klant bij Auto de Winter,altijd zeer goede service!!!

Klantvriendelijk, meedenken

Wij zijn al jaren klant en waarderen de gastvrijheid, het meedenken met de klant en de uitstekende service

Tevreden

Goed contact Goede service Vriendelijk en kundig personeel

positieve snelle ervaring conform afspraak

positieve snelle ervaring conform afspraak

Aardige mensen en vakkundig

Leuk personeel. Vakkundig. Staan altijd klaar voor een praatje en goede service.

Goede algemene indruk, deskundige medewerkers

Een mooie mx5 gekocht. Transparante onderhandelingen en realistische deal kunnen maken. Een betrouwbare garage.

Volgende

Fijn geholpen , rustig , alle tijd , op normale manier, geen opvliegende verkoper .

Uitstekende garage

Deskundige mensen, altijd vriendelijk en behulpzaam. Je bent geen nummer en wordt persoonlijk geholpen, kortom aanbevolen !

ik ben snel geholpen

Na de onderhoudsbeurt rijdt de Mazda weer als een zonnetje.

Uitstekend.

meedenken met de klant

bij een onderhoudsbeurt meer nakijken dan wat er minimaal moet gebeuren. Zich houden de afpraken/planning.

Uitstekende service tot in detail goed geregeld

Vriendelijk deskundig en een prettige samenwerking. Ik ben erg tevreden!