Aardige lui. Leveren goed werk.

Betreft: aanleg pv-installatie

• Installatie Zonnepanelen Installatie

Wat een professionals! Geweldig!

Gisteren 17-5-2021 hebben de medewerkers van uw organisatie 12 zonnepanelen op ons dak geplaatst. De vriendelijke omgang en het stevig doorwerken hebben een geweldige indruk bij ons achtergelaten. In ruim 4 uur tijd was de installatie up en running! We zijn er blij mee en zullen zeker naar andere toe jullie organisatie onder de positieve aandacht brengen. Hartelijk dank en we weten jullie te vinden in de toekomst!

Vakwerk door vriendelijke monteurs, 05-05-2021

Kwamen rond 9.30 hadden al een ritje er op zitten, geen koffie, gingen gelijk aan de slag. Kreeg advies om de omvormer een meter te verplaatsen voor minder/geen geluidshinder. De installatie had ik via ver. eigen huis en Solarng besteld. Netjes gewerkt, ziet er prima uit, alle rommel meegenomen, top.

• Installatie Zonnepanelen Installatie

Vakwerk van twee hard werkende monteurs in een prettige sfeer!

Delroy en Renato hebben gisteren bij ons in Zwijndrecht zonnepanelen geïnstalleerd. Ze hebben dit vakkundig en op een prettige manier gedaan. Delroy gaf ons op eigen initiatief een tip om het legplan op een onderdeel aan te passen waardoor het er strakker uitziet. Het was de eerste zomerse dag van het jaar en door de warmte best zwaar voor de mannen, maar hun humeur heeft daar niet onder geleden. Voor het repareren van een door het boren beschadigde gevelsteen komen ze nog een keer terug omdat ze het benodigde materiaal niet bij zich hadden: prima service! Kortom: complimenten van een tevreden klant!

Super service

De installateurs waren erg vriendelijk en zeer servicegericht. Tijdens de werkzaamheden enkele gebreken (buiten de opdracht) aan het dak ontdekt die onmiddelijk gemeld werden en ondanks de lange dag toch de klus afgemaakt.

Goede en vriendelijke installatie

De installateurs waren vriendelijk en servicegericht. Er werd zorgvuldig gewerkt. De medewerkers waren netjes en het was nog gezellig ook. In huis alles keurig achtergelaten.

• Installatie Zonnepanelen Installatie

Snel, vriendelijk en deskundig personeel

De monteurs waren ondanks het slechte weer snel en deskundig bezig met monteren van de zonnepanelen. Vertelde vriendelijk wat ze gingen doen en na afloop een praatje met mij hoe het geworden is.

• Installatie Zonnepanelen Installatie

Goede en duidelijke communicatie, weten niet van opgeven

Hele prettige topmonteurs, ondanks de regen en een verkeerde schouw/levering door de opdrachtgever, hebben ze zelf gezocht naar een passende oplossing en deze vervolgens keurig en vakkundig toegepast. Puik stukje werk, dankzij deze mannen toch zonnepanelen waar de opdrachtgever het al had laten afweten. Dank jullie wel, Delroy, Ambes en Renato, petje af!!

Vakkundig, vriendelijk en netjes

De mannen hebben hier in de stromende regen zonnepanelen geplaatst. Complimenten voor de vrolijke en vriendelijke manier waarop is gewerkt en wij te woord zijn gestaan. Alles is vakkundig geïnstalleerd en bijzonder netjes achtergelaten. Zeker een aanrader!

Zeer vriendelijke mensen

Ze weten van aanpakken en alles netjes en zorgzaam aangesloten

• Installatie Laadpaal Installatie

Zeer rustig e professioneel over

Alles netjes u over leg gedaan super tevreden

Netjes en traag

Vond alles netjes verlopen alles is naar behoren aangesloten en werkend opgelverd

Alles volges verwachting gegaan

Vriendelijke monteurs wiste wat ze moesten doen heb alles prettig ervaren

Prima perfect

Netjes flexibel enkeurig optijd

Top mannen die kwamen installeren

Professioneel monteurs keurig alles in overleg gedaan

Diens verlening volgens verwachting

Netjes optijd netjes gewerkt meedenkend, beleefde, verstand van zaken

Soepel en goed

Omgang met monteurs uitmuntend alles in overleg en netjes de tijd genomen niet haastig gewerkt

Snel en netjes aangelegd

Zeer vakbekwaam

Netje jonge mannen die alles in overleg hebben aangesloten

Prettig en plezierig

Nette jonge mannen die alles in overleg hebben gedaan

Niet positief

Laadpaal nog niet in gebruik echter wel al storing gehad aan de p1 deze is inmiddels hersteld en teveel monteurs om de laadpaal te monteren.

Snel en goed

Prima contact met de monteurs aanleg netjes gedaan super tevreden

Nette mensen

Monteurs hebben alles overlegd en hebben netjes gewerkt

Over Payne & Sons

Payne & Sons B.V. is een ervaren full service installatiebedrijf dat u voorziet van de nieuwste, slimste en duurzaamste technologie in en rondom uw woning of kantoor. We denken graag met u mee en zorgen ervoor dat uw woning of kantoorpand klaar is voor de toekomst.