Snel geregeld!!En uitgebreide documentatie.

Teleurstellend

Het bestemmingsrapport wat voor 6,99 euro gedownload kan worden omvat dezelfde informatie die ook gratis bij de gemeente te downloaden is.

Beste Mark-Anthony, Het klopt inderdaad dat de gemeente Utrecht de gegevens ook publiceert. Utrecht is trouwens een van de weinigen waar je die informatie aantreft. Op onze website kan je de gegevens ook vrij raadplegen. Als je na het adres op het tabblad Kaart klikt zie je de kaart en de plannen aan de linker zijde met links voor de informatie. Veel klanten van ons melden dat de website en het tonen van de informatie eenvoudiger is dan andere aanbieders. Dan heb je ook nog klanten die alles in een rapport willen hebben. Aangevuld met andere gegevens vanuit de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG), en een afgiftedatum. Je zult begrijpen dat we daarvoor een vergoeding vragen. Je bent met je huis bezig. Misschien een verbouwing o.i.d.. Ik stuur je per email een product toe waarmee je kunt zien hoe je grenzen lopen en afstanden tot die grenzen. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Ik ben niet tevreden. De foto is absoluut niet scherp. En je blijft de rode lijnen zien. Weggegooid

Ik ben absoluut niet tevreden. Weggegooid geld. Foto is niet scherp. En je ziet de rode lijn

Hallo Sandra, Zoals via de mail besproken had je een ander product verwacht, je kreeg echter een luchtfoto met de rode kadastrale lijnen. Zoals afgesproken mag je ter compensatie een ander product naar keuze uitkiezen, laat alstublieft via de mail weten welk product je wilt. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Ik krijg niet info die ik hoopte

Ik krijg 3x dezelfde info waarvoor ik 3x moet betalen. Daarbij had ik deze info al via drimble en internet bestemmingsplan de skou. Het gaat mij om de specifiek aangevraagde vergunningen (bouw, omgeving) en de bouwvlakken van de 3 percelen. Ik ben na flink bedrag te hebben betaald niets wijzer georden. Heel jammer.

Geachte heer / mevrouw, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik heb met jouw order meegekeken om een goed beeld te krijgen van de situatie. Ik zie dat je 3 Vergunningsrapporten hebt aangevraagd van 3 percelen die alle 3 bij elkaar liggen. In de omschrijving van het Vergunningsrapport staat dat je alle vergunningen krijgt die de afgelopen 6 weken binnen een bepaald gebied zijn aangevraagd. In jouw geval is het niet raar dat je dan 3 vrijwel identieke Vergunningsrapporten krijgt. Ik zal 2 van de 3 Vergunningsrapporten crediteren. Wat betreft de bestemmingsplannen kan ik enkel aangeven dat de betreffende Gemeente de bestemmingsplannen met informatie over bouwvlakken niet online beschikbaar heeft gesteld. Als je op de hoogte wilt blijven van recente vergunningsaanvragen dan is onze gratis PlanAlert abonnement misschien wat voor jou? Dan krijg je wekelijks een mail met de laatste stand van zaken. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Mooie site

De loep zou wel iets groter mogen, is moeilijk te zien om bv de exacte kruising van lijnen of snijpunten in beeld te krijgen. De loep zou wat groter mogen zo dat snijpunten scherper in beeld komen. Verder werkt het naar behoren. De maatvoering op exacte cm en niet afronden op 10 cm. vr.gr B.E.

Beste Bennie, Bedankt voor jouw review. Op pagina 14 van jouw Maatvoering Perceel vind je een online Perceelviewer. Via deze viewer kun je verder inzoomen en kun je de snijpunten beter bekijken. Ik hoor graag van jou of dit geholpen heeft. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Kwaliteit Luchtfoto

Ik had toch wel een betere kwaliteit van de luchtfoto verwacht. Zonde van het geld. Een simpele screenshot met google earth is net zo duidelijk.

Goedemorgen George, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent, ik heb even met je bestelling meegekeken. Gemeentes zijn in Nederland verplicht om jaarlijks nieuwe luchtfoto's te laten maken van hun gemeente. Deze foto's worden door verschillende bedrijven gemaakt, hierdoor kan de kwaliteit ook verschillend zijn. Wij mogen uiteindelijk gebruik maken van deze luchtfoto's. In dit geval zal ik jouw order crediteren, je ontvangt daarover een bevestiging per mail. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Zeer duidelijk via internet en zeer behulpzaam telefonisch.

Nadat ik de 'Maatvoering perceel' had besteld en betaald kon ik die onmiddellijk downlowden. Echter het object bestaat uit twee kadaster percelen bekend op één postadres. Ik had slechts de maatvoering van één perceel ontvangen. Ik heb toen gebeld en mij werd heel vriendelijk en zonder enige aarzeling, kosteloos, de maatvoering van het tweede perceel toegestuurd.

Kaart op schaal nagemeten en klopt 100%

Zeer maatvaste tekeningen waar je 100 % van op aan kunt. Zeer aan te bevelen ,wel maten opmeten met een officiele schaallat.

Zeer vriendelijk en professioneel (Diana Futselaar). (Groetjes ook)

Door Diana zeer vriendelijk en tevens professioneel te woord gestaan en geholpen. We zijn erg blij met dit contact en zeer geholpen met de verkregen gegevens. Zullen het/haar aanraden bij anderen.

Uitstekende klantenservice!

Snelle levering van de producten die je bestelt, en een snelle en behulpzame klantenservice die voor je klaar staat!

Helemaal top

Goede service. Uitstekende nalevering.

Prima!

Het aangevraagde rapport "Maatvoering Perceel" bevat veel en heldere informatie. Prima. Een onvolkomenheid in de rapportage werd - uit eigener beweging - op klantvriendelijke wijze opgelost. Prima!

Geweldige meedenkers

Planviewer staat voor kwaliteit. Voor mij helemaal waar gemaakt toen ik er met het nameten niet uitkwam. Wat een service door mee te denken en zelfs extra meetgegevens gratis toe te sturen. Hartelijk dank daarvoor.

top- precies wat ik zocht

met het woningpakket gelijk inzicht in alle voor mij relevante bestemmingsraporten, gebouwrapporten en perceelrapport

Mijn adres bestaat uit 2 percelen. Automatisch kreeg ik de gegevens van slechts 1 perceel. Na een telefoontje, direct en zonder extra kosten de gegevens van mijn 2e perceel ontvangen!

Zeer klantvriendelijk!

Ik had een verkeerd product besteld. Gelukkig werd dat helemaal geregeld. Dank jullie wel.

slecht dat het niet direct te downloaden is.

blijkt dat als je een bestemmingsplan rapport opvraagt je vooraf niet ziet dat die niet direct downloadbaar is. Of te wel pas de volgende dag kan ik 'm downloaden. Dat is balen als je dat niet van te voren te horen krijgt.

Beste Erwin, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik heb meegekeken met je order en zie dat je drie Bestemmingsrapporten besteld hebt. Twee zijn direct geleverd en de derde is dezelfde middag nog nageleverd. Soms komt het voor dat een Bestemmingsrapport later geleverd wordt, bijvoorbeeld als het om een groot bestand gaat. Onze excuses hiervoor en tot ziens op Planviewer.nl Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Luchtfoto met erfgrens beter in wintersituatie, bladeren aan bomen verbergen situatie eronder!

Zoals hierboven in 1 zin aangegeven

Hallo Ron, Het spijt me om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de Luchtfoto. Onze Luchtfoto is bedoeld om een overzicht te geven van de omgeving met kadastrale grenzen, begroeiing is een onderdeel van de omgeving. Ik ben het met je eens dat er meer details zichtbaar zijn op foto's gemaakt in de winter. Helaas zijn wij afhankelijk van makers van de foto's, wanneer zij bepalen om de foto's te maken. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Super tevreden, precies wat ik zoek voor een nette prijs.

Met deze gegevens kan ik alles keurig netjes uitzetten. Voor het huis een hekwerk, achter een afrastering. Ook een telefoontje werd uiterst plezierig afgehandeld!

Zeer slecht, want ik dacht gegevens te krijgen van een stuk grond in de gemeente Middelburg, maar

maar krijg info over een stuk grond in appeldoorn:(

Beste heer/mevrouw Meerman, Als eerste de beste wensen voor het jaar 2021. Ik heb jou aanvraag gevonden in de administratie en ik constateer dat het product door jou goed is aangevraagd en bij ons ook juist is aangemaakt. Het betreft een perceel gelegen in de buurt van de Langeweg en de Binnendijk. Ik kan helaas niet vinden dat wij informatie van Apeldoorn aan jou hebben geleverd. Wat ik ga doen is het door jou aangevraagde product per e-mail te zenden zodat het in jouw mailbox binnenkomt. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Telefoon 088-7006060. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Puike dienstverlening!

Snel, efficiënt, behulpzaam en heel vriendelijk!

Ik kreeg geen informatie die ik dacht gevraagd te hebben maar van een heel ander adres

Ik dacht verkeerde informatie gekregen te hebben. Na dit aangegeven te hebben in een revieuw werd daar snel op gereageerd. Zeer snel kreeg ik als nog de juiste informatie. Kortom uiteindelijk best tevreden.

Goedemorgen Bert, Ik heb met jouw bestelling meegekeken en ik zie dat je een bestemmingsrapport voor van Dijk 24 hebt bestelt en ook hebt ontvangen. Je hebt dus niet van Dijk 2 bestelt, wellicht heb je per ongeluk een typefout gemaakt. We gaan dit uiteraard voor je oplossen, ik stuur je het bestemmingsrapport voor van Dijk 2 op via de mail. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Prima duidelijke uitleg op "maat" :)

Had een aantal vragen. Ik ben niet zo thuis in deze materie. De medewerkster was uiterst vriendelijk en meedenkend en behulpzaam. Mijn vragen zijn beantwoord. Heb goed overzicht en heb het nodige uit het rapport kunnen gebruiken.

Zeer behulpzaam!

Dag, Vandaag heb ik contact gehad met Dianne en haar collega Suzanne die op de achtergrond mee dacht. Beide hebben fantastisch met mij meegedacht. Helaas kon planviewer mij niet verder helpen, omdat ik op zoek was naar een bevestiging van een wijziging van het bestemmingsplan, maar dat bleek niet gewijzigd te zijn. Dianne heeft alles met mij doorgelopen en uitgelegd. Mocht ik alsnog een bestemmingsplan o.i.d. nodig hebben, dan zal ik dat zeker via deze site aanschaffen.

Over Planviewer BV

Planviewer is sinds 2010 het Nationale Locatie Platform. Objectieve informatie over elke locatie. Inmiddels vertrouwen meer dan 300.000 bezoekers per maand op ons platform. Samen zijn ze goed voor 1 miljoen zoekacties naar een locatie. Deze cijfers staan nog los van het intensieve zakelijk gebruik door o.a. notariskantoren, financiële dienstverleners, makelaars, projectontwikkelaars en meer dan 100 gemeenten. Wij geloven in de toegankelijkheid van actuele en betrouwbare locatie data, transparant en voor iedereen beschikbaar. Of je nu op zoek bent naar informatie over één locatie of een gebied met meerdere locaties, wij maken het inzichtelijk.