top- precies wat ik zocht

met het woningpakket gelijk inzicht in alle voor mij relevante bestemmingsraporten, gebouwrapporten en perceelrapport

Top service

Mijn adres bestaat uit 2 percelen. Automatisch kreeg ik de gegevens van slechts 1 perceel. Na een telefoontje, direct en zonder extra kosten de gegevens van mijn 2e perceel ontvangen!

Zeer klantvriendelijk!

Ik had een verkeerd product besteld. Gelukkig werd dat helemaal geregeld. Dank jullie wel.

slecht dat het niet direct te downloaden is.

blijkt dat als je een bestemmingsplan rapport opvraagt je vooraf niet ziet dat die niet direct downloadbaar is. Of te wel pas de volgende dag kan ik 'm downloaden. Dat is balen als je dat niet van te voren te horen krijgt.

Beste Erwin, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik heb meegekeken met je order en zie dat je drie Bestemmingsrapporten besteld hebt. Twee zijn direct geleverd en de derde is dezelfde middag nog nageleverd. Soms komt het voor dat een Bestemmingsrapport later geleverd wordt, bijvoorbeeld als het om een groot bestand gaat. Onze excuses hiervoor en tot ziens op Planviewer.nl Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Luchtfoto met erfgrens beter in wintersituatie, bladeren aan bomen verbergen situatie eronder!

Zoals hierboven in 1 zin aangegeven

Hallo Ron, Het spijt me om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de Luchtfoto. Onze Luchtfoto is bedoeld om een overzicht te geven van de omgeving met kadastrale grenzen, begroeiing is een onderdeel van de omgeving. Ik ben het met je eens dat er meer details zichtbaar zijn op foto's gemaakt in de winter. Helaas zijn wij afhankelijk van makers van de foto's, wanneer zij bepalen om de foto's te maken. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Super tevreden, precies wat ik zoek voor een nette prijs.

Met deze gegevens kan ik alles keurig netjes uitzetten. Voor het huis een hekwerk, achter een afrastering. Ook een telefoontje werd uiterst plezierig afgehandeld!

Zeer slecht, want ik dacht gegevens te krijgen van een stuk grond in de gemeente Middelburg, maar

maar krijg info over een stuk grond in appeldoorn:(

Beste heer/mevrouw Meerman, Als eerste de beste wensen voor het jaar 2021. Ik heb jou aanvraag gevonden in de administratie en ik constateer dat het product door jou goed is aangevraagd en bij ons ook juist is aangemaakt. Het betreft een perceel gelegen in de buurt van de Langeweg en de Binnendijk. Ik kan helaas niet vinden dat wij informatie van Apeldoorn aan jou hebben geleverd. Wat ik ga doen is het door jou aangevraagde product per e-mail te zenden zodat het in jouw mailbox binnenkomt. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Telefoon 088-7006060. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Puike dienstverlening!

Snel, efficiënt, behulpzaam en heel vriendelijk!

Ik kreeg geen informatie die ik dacht gevraagd te hebben maar van een heel ander adres

Ik dacht verkeerde informatie gekregen te hebben. Na dit aangegeven te hebben in een revieuw werd daar snel op gereageerd. Zeer snel kreeg ik als nog de juiste informatie. Kortom uiteindelijk best tevreden.

Goedemorgen Bert, Ik heb met jouw bestelling meegekeken en ik zie dat je een bestemmingsrapport voor van Dijk 24 hebt bestelt en ook hebt ontvangen. Je hebt dus niet van Dijk 2 bestelt, wellicht heb je per ongeluk een typefout gemaakt. We gaan dit uiteraard voor je oplossen, ik stuur je het bestemmingsrapport voor van Dijk 2 op via de mail. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Prima duidelijke uitleg op "maat" :)

Had een aantal vragen. Ik ben niet zo thuis in deze materie. De medewerkster was uiterst vriendelijk en meedenkend en behulpzaam. Mijn vragen zijn beantwoord. Heb goed overzicht en heb het nodige uit het rapport kunnen gebruiken.

Zeer behulpzaam!

Dag, Vandaag heb ik contact gehad met Dianne en haar collega Suzanne die op de achtergrond mee dacht. Beide hebben fantastisch met mij meegedacht. Helaas kon planviewer mij niet verder helpen, omdat ik op zoek was naar een bevestiging van een wijziging van het bestemmingsplan, maar dat bleek niet gewijzigd te zijn. Dianne heeft alles met mij doorgelopen en uitgelegd. Mocht ik alsnog een bestemmingsplan o.i.d. nodig hebben, dan zal ik dat zeker via deze site aanschaffen.

Jullie vragen 20 euro voor iets wat ik elders gratis kan downloaden

Ik vind het niet erg om te betalen voor nuttige informatie, maar dit is gewoon niet ok. Jullie sturen openbare stukken gewoon door en rekenen daar 20 euro voor. Ronduit bedroevend. Het gaat er natuurlijk om dat bestemmingsplannen moeilijk te lezen zijn en dat ik ervan uit ging dat jullie de belangrijkste informatie daaruit filteren en in gewoon Nederlands aanbieden. Dat biedt je iets zinnigs.

Beste Jasper, Jammer dat je niet tevreden bent over het Bestemmingspakket. Ons streven is juist om de bestemmingsplannen leesbaarder te maken door er een uittreksel van te maken voor een specifieke locatie. We noemen dit een Bestemmingsrapport. Onze Bestemmingsrapporten hebben allemaal dezelfde lay-out, wat betekent dat als je bekend bent met ons product je altijd de informatie vindt die je nodig hebt. Denk hierbij aan een overzichtskaart van de omgeving, een visualisatie met bestemmingen, legenda en kadastrale grenzen. Wij zijn in grote mate afhankelijk van de makers van bestemmingsplannen. Bestemmingsplannen worden door veel verschillende bedrijven namens Gemeentes geschreven en opgemaakt conform richtlijnen geldend voor de Ruimtelijke Ordening. Helaas merken wij dat ondanks de richtlijnen er veel onderscheid is in het opgeleverde format. Dit zorgt ervoor dat het niet altijd mogelijk is om een makkelijk leesbaar Bestemmingsrapport te maken van een bestemmingsplan. Oftewel het bestemmingsplan voor een groot gebied is niet te vertalen naar een specifieke locatie. Wij nemen per e-mail contact met jou op om samen te kijken naar een passende oplossing. Wij willen geen ontevreden klanten. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

voldoet totaal niet aan aangebodene, niet duidelijk niet te lezen en geen plattegrond zoals gezegd

drama. kunt u mijn geld terug storten?

Beste Eelko, Jammer dat je niet tevreden bent over het product wat je besteld hebt. Ik neem via de mail contact met je op om te bespreken welke informatie je zocht en dan gaan we dit voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

niet volledig bestemmingsplan

Ik heb helaas niet het bestemmingsplan van 2008 ontvangen. Snelle reactie en credit ontvangen van Planviewer. Ik hoop dat gemeente verplicht worden om alle (oude) bestemmingsplannen te digitaliseren.

Beste Jan, Ik heb naar jouw bestelling gekeken en zie inderdaad dat enkel een bestemmingsplan uit 2018 op de locatie ligt. Wij tonen enkel actieve en digitale bestemmingsplannen, het zou kunnen dat het plan uit 2008 niet meer actief is. Vanaf 2010 moeten gemeentes in Nederland volgens de wet alle bestemmingsplannen digitaliseren, helaas zijn er gevallen waarbij het bestemmingsplan niet gedigitaliseerd is. Dat kan wellicht ook met het plan uit 2008 aan de hand zijn. Om je tegemoet te komen stel ik voor dat we deze order crediteren. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

super attent

Ik kreeg een persoonlijke mail nadat ik een actie had ondernomen. daardoor kreeg ik het gevoel dat er tijd voor je wordt genomen. Dat merk je niet vaak meer bij bedrijven.

Ben verheugd door de zorgvuldige afhandeling van eigendomsakte.

Gegevens waren nog niet bekend bij het kadaster en op verzoek heb ik deze in een later stadium alsnog ontvangen. Mijn compliment voor het nasturen van het gevraagde

Slecht

Rapporten ontvangen die je niet kan downloaden.

Geachte heer / mevrouw van Duppen, Mijn excuses dat je problemen had met het downloaden van jouw bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb de order erbij gepakt en het product nageleverd. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Ronduit zeer tevreden

Het kadastersysteem gaf aan planviewer verkeerde informatie door. Ik heb planviewer gebeld en zij hebben toen handmatig de goede informatie opgezocht en naar mij toe gezonden geheel kosteloos. Door deze persoonlijke goede service geef ik ze een vette 10!! M. Klerk

Beste Mirko, Wat tof om te lezen dat je zo tevreden bent! Dank je wel. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Snel alles in één oogopslag

Snel alle informatie zonder het internet te hoeven afstruinen. Door foutieve informatie te hebben verkregen telefonisch contact gezocht en was dit snel naar wens hersteld. Dank Diana ;-))

Traagheid bij het opstarten...

Het duurt zo lang eer je echt aan de slag kunt op de manier die je voor ogen hebt. Mijn contactpersoon is echt van goede wil, maar het lukt maar niet om Planviewer bij onze organisatie voor elkaar te krijgen.

teleurstellend

je betaald voor informatie die elders gratis of voor veel minder geld te koop is (kadaster) . De schaal op de kaarten ontbreekt. jullie sturen integraal de bestemmingsplan tekst zonder toe te spitsen op het gevraagde kavel. De tekst die jullie tav het kavel geven deugt niet: jullie geven een enkel functie weer terwijl er een dubbel functie op licht, waarschijnlijk omdat het puntteken dan toevallig op een van de twee functies licht. Slordig en gemakzuchtig. Jullie verrichten geen enkele inspanning anders dan kaart lagen over elkaar leggen

Beste Geert, Jammer dat je niet tevreden bent over het door jou bestelde product. Mijn collega heeft jouw review opgepakt en deze week twee keer contact proberen te leggen via de mail. We willen graag uitzoeken wat er mis is gegaan en dit voor je oplossen. Helaas heb je niet gereageerd op onze mails, mocht je de mails gemist hebben geen probleem, laat dit even weten dan nemen we weer contact met jou op om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

uitstekend

per omgaande de juiste info verkregen.

Zeer up-to-date

Ik maak veel gebruik van de kaart-functie. Omdat ik veel moet zijn op nieuwe bouwlocaties waarvan de straat (nog) niet bekend is op bv Google Maps, zoek ik deze op via Planviewer en vind dan altijd resultaat! Even uitzoomen en ik weet exact waar ik zijn moet!

Beste Jeroen, Fijn om te horen dat je enthousiast bent over onze kaart-functie! Mocht je tips of ideeën hebben waarmee we onze diensten kunnen verbeteren dan mag je dit altijd delen via info@planviewer.nl. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Slecht

Bestemmingsplan zijn pure geldklopperij en stalen nergens op werkelijk schande wat ze hier voor vragen hier op mijn lokatie zou een geitenhouders zijn aangevraagd en ik de eigenaar weet van niks

Beste heer/mevrouw, Fijn dat je ons al via onze emaibox (info@planviewer.nl), op de hoogte heb gebracht dat de beoordeling niet juist is ingevuld. Je had inmiddels de totale informatie gevonden en was toch tevreden over de geleverde documenten. We willen zo compleet mogelijk de informatie leveren en inderdaad het document over de geitenhouderij hoort daar ook bij. Die wordt namelijk niet specifiek gevestigd om het door jou aangevraagde adres maar op een totaal gebied. Het door jou aangevraagde adres betreft een woning dus het document van de geitenhouderij heeft geen betrekking op het door jou aangevraagde adres. Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie heb gegeven. Ik zie je graag weer terug op www.planviewer.nl. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Over Planviewer BV

Planviewer is sinds 2010 het Nationale Locatie Platform. Objectieve informatie over elke locatie. Inmiddels vertrouwen meer dan 300.000 bezoekers per maand op ons platform. Samen zijn ze goed voor 1 miljoen zoekacties naar een locatie. Deze cijfers staan nog los van het intensieve zakelijk gebruik door o.a. notariskantoren, financiële dienstverleners, makelaars, projectontwikkelaars en meer dan 100 gemeenten. Wij geloven in de toegankelijkheid van actuele en betrouwbare locatie data, transparant en voor iedereen beschikbaar. Of je nu op zoek bent naar informatie over één locatie of een gebied met meerdere locaties, wij maken het inzichtelijk.