informatie

De informatie, waarvan ik dacht dat het een plattegrond zou zijn, blijkt uit meerdere bladen te bestaan, naast een grote schaal, ook inzoomend op het perceel. Prima dus

Beste Sjaak, Je hebt het product Percelenrapport besteld. Dit rapport bestaat altijd uit een aantal pagina's. De eerste kaart die je aantreft op pagina 1 is een overzichtskaart waar met een marker is aangegeven het perceel/adres wat je aangevraagd hebt. Op pagina 3 zie je de percelenkaart op schaal 1:500 (linksonder aangegeven). Het aangevraagde perceel/adres is groen gearceerd met de bebouwing. Je kunt dan a.d.h.v. de schaal de maten berekenen. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Mocht het niet zo zijn je kunt altijd even bellen voor extra uitleg (088-7006060). Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Handig en makkelijk

Handig, makkelijk alleen jammer dat er geen factuur is te downloaden.

Beste Foong Woe, In het reguliere proces van aanvragen krijgt je ook de melding dat je een factuur kunt downloaden. Ik zie dat je je account hebt geactiveerd. Als je bij ons inlogt kan je naar Mijn Planviewer gaan. Daar heb je de mogelijkheid om je bestellingen te bekijken plus de factuur. Ik heb je ook een email gezonden met de factuur en extra uitleg. Mocht je nog vragen hebben dan altijd bellen met 088-7006060. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Zeer fijn gesprek gehad en duidelijke uitleg.

Positieve ervaring.

eerste test was lastig

daarna goedwerkende hulp gevraagd en ontvangen

Beste Martien, Ik heb je net al via de email de oplossing gezonden. Daar aangegeven dat DXF eenvoudig geconverteerd kan worden naar DWG via de free converter: https://onlineconvertfree.com/nl/convert-format/dxf-to-dwg/. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Het is onduidelijk wat je bestelt en daarvoor krijgt.

Het kadastrale nummer voor mijn bestelling bleek ineeens met 1 nummer gewijzigd waardoor ik een verkeerd product kreeg. Jammer van je geld in dat geval. Het is a.d.v. de voorbeelden onduidelijk of je echt de informatie krijgt die je wilt. Bepaalde info is blijkbaar ook bij de gemeente niet bekend en staat dan niet ingevuld.

Beste Sylvia, Vervelend dat je niet hebt ontvangen wat je verwachte. Als je ons het goede nummer wil doorgeven dan lever ik het goede product na. Als je twijfelt of wij bepaalde informatie wel hebben, neem dan contact op dan kijken we samen. Mer vriendelijke groet, Suzanne

Zonde van je geld

Na een officiële meting van het kadaster bleek de data van planviewer 25% af te wijken. Ipv 150cm was het 110 cm en ipv 329cm bleek het 270cm te zijn. Hou je centen dus maar in je zak!

Niet tevreden

In een hypotheek overzicht is bijna niets te zien hier heb je dus niets aan

Beste heer Straijer, De door jouw opgevraagde informatie is een beetje ingewikkeld om dit via Klantenvertellen uit te leggen. Ik stuur je via de email een uitleg over de door u opgevraagde informatie. Ik hoop dan dat de informatie voor jou dan helder is. Met vriendelijke groet, Wiebe

Snel en accuraat

Aanvraag maatvoering perceel supersnel geregeld en alle informatie compleet. Adres waar het om ging bevatte nog 1 heel klein perceel met eigen kadastraal nummer. Zonder problemen of bijbetaling nageleverd. Top geregeld!

snelle service

betaalbaar alternatief t.o.v. Kadasterprijs

Jammer dat via andere kanalen de gegevens gratis op te vragen zijn.

Jammer dat voor deze gegevens een bedrag vooraf moest worden betaald. Bestemmingsplan ed. met uitgebreide informatie blijkt gratis te verkrijgen te zijn bij Ruimtelijkeplannen.nl

Beste André, Het klopt inderdaad dat de informatie van bestemmingsplannen ook raadpleegbaar is via Ruimtelijke Plannen. Op onze website kan je de gegevens ook vrij en gratis raadplegen. Als je na het adres op het tabblad Kaart klikt zie je de kaart en de plannen aan de linker zijde met links voor de informatie. Veel klanten van ons melden dat de website en het tonen van de informatie eenvoudiger is dan andere aanbieders. Omdat de informatie in het bestemmingsplan zeer omvangrijk kan zijn maken wij een rapport ervan en selecteren dan de benodigde informatie (regels), vanuit het bestemmingsplan inclusief een kaart met de bestemmingsplankleuren op aangegeven. Dit alles aangevuld met andere gegevens vanuit de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG), en een afgiftedatum. Je zult begrijpen dat we voor de aanmaak van de rapporten een vergoeding vragen. Dit alles hebben we ook nog verwoord in onze missie (https://www.planviewer.nl/over-planviewer). Ik hoop dat ik het zo voldoende heb uitgelegd en zie je graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Snelle reactie op een hulpvraag. Voldoet 100 % aan mijn verwachtingen. Helemaal top!

Uitstekend geholpen.

1 ster voor de moeite...

14,- betaald voor een PDF zonder relevante informatie van het gevraagde perceel. De gratis on-line planviewer laat meer zien...

Beste Frank, Jammer om te lezen dat je niet de informatie hebt gevonden die je zocht. Wil je ons via [email protected] laten weten welke informatie je nodig hebt, dan gaan we kijken of we je met een ander rapport kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Zeer behulpzaam aan de telefoon

Het vraagt zeker wat aandacht om de kaarten goed te interpreteren maar de behulpzaamheid aan de telefoon is groot en men helpt je graag verder.

Handig en duidelijk

Handig en duidelijk in gebruik, ook de print mogelijkheden zijn goed.

Data klopt niet met data kadaster

Kadaster laten komen erfgrenzen laten inmeten april 2020. Vandaag rapport opgevraagd, gegevens van planviewer en kadaster zijn anders.planviewer gebeld, zegt zijn gegevens van gisteren rechtstreeks uit het kadaster. Landmeter van kadaster gebeld, zegt zijn openbare gegevens van allerlei sites maar dit is niet wat wij hanteren, je hebt onzin gekocht.

Beste Bas, Het spijt me heel erg om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil beginnen met aangeven dat wij absoluut geen onzin verkopen. De kadastrale gegevens in onze rapporten komen uit de digitale database van het Kadaster zelf. En zoals mijn collega telefonisch heeft aangegeven worden deze gegevens dagelijks geactualiseerd. Waarom er een verschil in de gegevens zit kan ik zo niet aangeven, daarvoor heb ik meer informatie nodig. Zou je ons alstublieft een e-mail willen sturen met het ordernummer, dan gaan we kijken of we het probleem kunnen vinden. Bij voorbaat dank! Mike Nuijs

nette rapportage en goede service

Na meerdere maatvoering sites bekeken te hebben uitgekomen bij planviewer. Nette rapportage en het contact met de helpdesk verliep uitstekend. Maatbepaling met hun programma perceelviewer is echt een uitkomst!

Snel en efficiënt

Zie hierboven

Slecht

Totaal niet ontvangen, waar ik voor betaald heb!

Beste Wen, Je geeft aan dat je niet ontvangen hebt waarvoor je betaald hebt, dat is jammer om te horen. Ik zie 1 order van jou en die is op 7 juli over ‘EPE EN OENE A 2493’ klopt dat? Ik zie dat je een Bestemmingspakket hebt besteld en ook hebt ontvangen? Dacht je wellicht dat je een ander product besteld had? Zo ja welk product had je willen bestellen, dan kan ik je daarmee helpen? Ik verneem dit graag van jou. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

niet gevonden wat we zochten

kaart niet compleet niet duidelijk

Beste Maria, Jammer dat je niet tevreden bent over het bestelde product. Ik heb geprobeerd contact te leggen via de mail om je alsnog te helpen aan de juiste informatie. Je hebt aangegeven dat je dit niet wilt en het hierbij wilt laten. Mocht je op een later moment alsnog onze hulp nodig hebben om de juiste informatie te vinden dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

mijn 2e factuur kon ik niet downloaden, graag ontvang ik die alsnog!

mijn 2e factuur kon ik niet downloaden, graag ontvang ik die alsnog!

Beste Annemarie, We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Zoals aangegeven kun je ten alle tijden achteraf facturen downloaden via jouw account. Voor nu heb ik de betreffende factuur nagestuurd via de mail. Ik wens je een fijne dag en tot ziens op Planviewer.nl Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Geen info voor 7,- euro

In het rapport bijna geen info. Kan je beter kadaster vragen. 8 blz met loze info. Ik ben niet tevreden met jullie. Jammer. Groeten van Etienne Bucks

Beste Etienne, Jammer dat je niet tevreden bent met het product Gebouwrapport. Maar gelet op je opmerking denk ik dat je iets anders verwachte. Zou je mij daarover kunnen inlichten. Ik stuur je rechtstreeks een email zodat je daar op kan reageren. Zie graag je reactie. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Proactief en bereikbaar

De eerste opvraag betrof alleen verzameling van documenten, geen kwalitatieve begrijpelijke samenvatting en daarmee dus geen toegevoegde waarde. Ten onrechte heb ik geen contact opgenomen (andere ervaringen met andere online dienstverleners) en beoordeling achter gelaten. Naar aanleiding daarvan prima documenten met heldere duiding verkregen. Tot slot zelfs nog persoonlijk contact gehad. Dank Wiebe, voor je hulp.

Beste Jelle, jammer dat je niet tevreden bent. Ik heb jouw aanvraag bekeken en dat behoeft nog enige toelichting. Het geldende bestemmingsplan is een beheersverordening. Dat passen gemeenten vaak toe als de 10 jaars termijn van een bestemmingsplan is verlopen. Dan pakken ze dit middel om de oude plannen weer voor 10 jaar geldig te maken omdat er niet al te veel wijzigingen in voorkomen. Ik heb voor jou het enige uitgezocht en dat stuur ik je per separate email naar je toe. Stukje uitleg hoe je de bestemming kunt vinden en ik stuur je nog een kadasterakte die bij het automatische proces niet is mee gekomen. Excuses hiervoor. Ik hoop dat ik je zo voldoende geholpen heb en ik zie je graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Supersnelle service

Zojuist maatvoeringen opgevraagd omdat het meerdere percelen betreft, binnen een half uur een e-mail ontvangen waar ze deze in hebben toegevoegd! Zeer tevreden

Waardeloze foto voor het geld.

Een Google Earth foto is nog beter dan deze aangeleverde rommel.

Beste Wesley, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de Luchtfoto. De luchtfoto heeft als doel vanuit de lucht een overzicht te geven van de omgeving en de kadastrale grenzen. Deze luchtfoto's krijgen wij aangeleverd. Wij zijn met betrekking tot de kwaliteit afhankelijk van de maker / leverancier. Voor het doel is deze Luchtfoto voldoende. Ik ben het met je eens dat als je meer van de omgeving wilt zien de kwaliteit beter had gemogen. Jouw feedback staat genoteerd! Ik zag dat je ook 5 andere locatierapporten hebt gekocht, waren die naar wens? Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

goede dienstverlening

overzichtelijk en goede dienstverlening

Over Planviewer BV

Planviewer is sinds 2010 het Nationale Locatie Platform. Objectieve informatie over elke locatie. Inmiddels vertrouwen meer dan 300.000 bezoekers per maand op ons platform. Samen zijn ze goed voor 1 miljoen zoekacties naar een locatie. Deze cijfers staan nog los van het intensieve zakelijk gebruik door o.a. notariskantoren, financiële dienstverleners, makelaars, projectontwikkelaars en meer dan 100 gemeenten. Wij geloven in de toegankelijkheid van actuele en betrouwbare locatie data, transparant en voor iedereen beschikbaar. Of je nu op zoek bent naar informatie over één locatie of een gebied met meerdere locaties, wij maken het inzichtelijk.