Snelle reactie op een hulpvraag. Voldoet 100 % aan mijn verwachtingen. Helemaal top!

Uitstekend geholpen.

1 ster voor de moeite...

14,- betaald voor een PDF zonder relevante informatie van het gevraagde perceel. De gratis on-line planviewer laat meer zien...

Beste Frank, Jammer om te lezen dat je niet de informatie hebt gevonden die je zocht. Wil je ons via info@planviewer.nl laten weten welke informatie je nodig hebt, dan gaan we kijken of we je met een ander rapport kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Zeer behulpzaam aan de telefoon

Het vraagt zeker wat aandacht om de kaarten goed te interpreteren maar de behulpzaamheid aan de telefoon is groot en men helpt je graag verder.

Handig en duidelijk

Handig en duidelijk in gebruik, ook de print mogelijkheden zijn goed.

Data klopt niet met data kadaster

Kadaster laten komen erfgrenzen laten inmeten april 2020. Vandaag rapport opgevraagd, gegevens van planviewer en kadaster zijn anders.planviewer gebeld, zegt zijn gegevens van gisteren rechtstreeks uit het kadaster. Landmeter van kadaster gebeld, zegt zijn openbare gegevens van allerlei sites maar dit is niet wat wij hanteren, je hebt onzin gekocht.

Beste Bas, Het spijt me heel erg om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil beginnen met aangeven dat wij absoluut geen onzin verkopen. De kadastrale gegevens in onze rapporten komen uit de digitale database van het Kadaster zelf. En zoals mijn collega telefonisch heeft aangegeven worden deze gegevens dagelijks geactualiseerd. Waarom er een verschil in de gegevens zit kan ik zo niet aangeven, daarvoor heb ik meer informatie nodig. Zou je ons alstublieft een e-mail willen sturen met het ordernummer, dan gaan we kijken of we het probleem kunnen vinden. Bij voorbaat dank! Mike Nuijs

nette rapportage en goede service

Na meerdere maatvoering sites bekeken te hebben uitgekomen bij planviewer. Nette rapportage en het contact met de helpdesk verliep uitstekend. Maatbepaling met hun programma perceelviewer is echt een uitkomst!

Snel en efficiënt

Zie hierboven

Slecht

Totaal niet ontvangen, waar ik voor betaald heb!

Beste Wen, Je geeft aan dat je niet ontvangen hebt waarvoor je betaald hebt, dat is jammer om te horen. Ik zie 1 order van jou en die is op 7 juli over ‘EPE EN OENE A 2493’ klopt dat? Ik zie dat je een Bestemmingspakket hebt besteld en ook hebt ontvangen? Dacht je wellicht dat je een ander product besteld had? Zo ja welk product had je willen bestellen, dan kan ik je daarmee helpen? Ik verneem dit graag van jou. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

niet gevonden wat we zochten

kaart niet compleet niet duidelijk

Beste Maria, Jammer dat je niet tevreden bent over het bestelde product. Ik heb geprobeerd contact te leggen via de mail om je alsnog te helpen aan de juiste informatie. Je hebt aangegeven dat je dit niet wilt en het hierbij wilt laten. Mocht je op een later moment alsnog onze hulp nodig hebben om de juiste informatie te vinden dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

mijn 2e factuur kon ik niet downloaden, graag ontvang ik die alsnog!

mijn 2e factuur kon ik niet downloaden, graag ontvang ik die alsnog!

Beste Annemarie, We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Zoals aangegeven kun je ten alle tijden achteraf facturen downloaden via jouw account. Voor nu heb ik de betreffende factuur nagestuurd via de mail. Ik wens je een fijne dag en tot ziens op Planviewer.nl Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Geen info voor 7,- euro

In het rapport bijna geen info. Kan je beter kadaster vragen. 8 blz met loze info. Ik ben niet tevreden met jullie. Jammer. Groeten van Etienne Bucks

Beste Etienne, Jammer dat je niet tevreden bent met het product Gebouwrapport. Maar gelet op je opmerking denk ik dat je iets anders verwachte. Zou je mij daarover kunnen inlichten. Ik stuur je rechtstreeks een email zodat je daar op kan reageren. Zie graag je reactie. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Proactief en bereikbaar

De eerste opvraag betrof alleen verzameling van documenten, geen kwalitatieve begrijpelijke samenvatting en daarmee dus geen toegevoegde waarde. Ten onrechte heb ik geen contact opgenomen (andere ervaringen met andere online dienstverleners) en beoordeling achter gelaten. Naar aanleiding daarvan prima documenten met heldere duiding verkregen. Tot slot zelfs nog persoonlijk contact gehad. Dank Wiebe, voor je hulp.

Beste Jelle, jammer dat je niet tevreden bent. Ik heb jouw aanvraag bekeken en dat behoeft nog enige toelichting. Het geldende bestemmingsplan is een beheersverordening. Dat passen gemeenten vaak toe als de 10 jaars termijn van een bestemmingsplan is verlopen. Dan pakken ze dit middel om de oude plannen weer voor 10 jaar geldig te maken omdat er niet al te veel wijzigingen in voorkomen. Ik heb voor jou het enige uitgezocht en dat stuur ik je per separate email naar je toe. Stukje uitleg hoe je de bestemming kunt vinden en ik stuur je nog een kadasterakte die bij het automatische proces niet is mee gekomen. Excuses hiervoor. Ik hoop dat ik je zo voldoende geholpen heb en ik zie je graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Supersnelle service

Zojuist maatvoeringen opgevraagd omdat het meerdere percelen betreft, binnen een half uur een e-mail ontvangen waar ze deze in hebben toegevoegd! Zeer tevreden

Waardeloze foto voor het geld.

Een Google Earth foto is nog beter dan deze aangeleverde rommel.

Beste Wesley, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de Luchtfoto. De luchtfoto heeft als doel vanuit de lucht een overzicht te geven van de omgeving en de kadastrale grenzen. Deze luchtfoto's krijgen wij aangeleverd. Wij zijn met betrekking tot de kwaliteit afhankelijk van de maker / leverancier. Voor het doel is deze Luchtfoto voldoende. Ik ben het met je eens dat als je meer van de omgeving wilt zien de kwaliteit beter had gemogen. Jouw feedback staat genoteerd! Ik zag dat je ook 5 andere locatierapporten hebt gekocht, waren die naar wens? Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

goede dienstverlening

overzichtelijk en goede dienstverlening

Snel geregeld!!En uitgebreide documentatie.

Teleurstellend

Het bestemmingsrapport wat voor 6,99 euro gedownload kan worden omvat dezelfde informatie die ook gratis bij de gemeente te downloaden is.

Beste Mark-Anthony, Het klopt inderdaad dat de gemeente Utrecht de gegevens ook publiceert. Utrecht is trouwens een van de weinigen waar je die informatie aantreft. Op onze website kan je de gegevens ook vrij raadplegen. Als je na het adres op het tabblad Kaart klikt zie je de kaart en de plannen aan de linker zijde met links voor de informatie. Veel klanten van ons melden dat de website en het tonen van de informatie eenvoudiger is dan andere aanbieders. Dan heb je ook nog klanten die alles in een rapport willen hebben. Aangevuld met andere gegevens vanuit de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG), en een afgiftedatum. Je zult begrijpen dat we daarvoor een vergoeding vragen. Je bent met je huis bezig. Misschien een verbouwing o.i.d.. Ik stuur je per email een product toe waarmee je kunt zien hoe je grenzen lopen en afstanden tot die grenzen. Met vriendelijke groet, Wiebe Tamminga

Ik ben niet tevreden. De foto is absoluut niet scherp. En je blijft de rode lijnen zien. Weggegooid

Ik ben absoluut niet tevreden. Weggegooid geld. Foto is niet scherp. En je ziet de rode lijn

Hallo Sandra, Zoals via de mail besproken had je een ander product verwacht, je kreeg echter een luchtfoto met de rode kadastrale lijnen. Zoals afgesproken mag je ter compensatie een ander product naar keuze uitkiezen, laat alstublieft via de mail weten welk product je wilt. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Ik krijg niet info die ik hoopte

Ik krijg 3x dezelfde info waarvoor ik 3x moet betalen. Daarbij had ik deze info al via drimble en internet bestemmingsplan de skou. Het gaat mij om de specifiek aangevraagde vergunningen (bouw, omgeving) en de bouwvlakken van de 3 percelen. Ik ben na flink bedrag te hebben betaald niets wijzer georden. Heel jammer.

Geachte heer / mevrouw, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik heb met jouw order meegekeken om een goed beeld te krijgen van de situatie. Ik zie dat je 3 Vergunningsrapporten hebt aangevraagd van 3 percelen die alle 3 bij elkaar liggen. In de omschrijving van het Vergunningsrapport staat dat je alle vergunningen krijgt die de afgelopen 6 weken binnen een bepaald gebied zijn aangevraagd. In jouw geval is het niet raar dat je dan 3 vrijwel identieke Vergunningsrapporten krijgt. Ik zal 2 van de 3 Vergunningsrapporten crediteren. Wat betreft de bestemmingsplannen kan ik enkel aangeven dat de betreffende Gemeente de bestemmingsplannen met informatie over bouwvlakken niet online beschikbaar heeft gesteld. Als je op de hoogte wilt blijven van recente vergunningsaanvragen dan is onze gratis PlanAlert abonnement misschien wat voor jou? Dan krijg je wekelijks een mail met de laatste stand van zaken. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Mooie site

De loep zou wel iets groter mogen, is moeilijk te zien om bv de exacte kruising van lijnen of snijpunten in beeld te krijgen. De loep zou wat groter mogen zo dat snijpunten scherper in beeld komen. Verder werkt het naar behoren. De maatvoering op exacte cm en niet afronden op 10 cm. vr.gr B.E.

Beste Bennie, Bedankt voor jouw review. Op pagina 14 van jouw Maatvoering Perceel vind je een online Perceelviewer. Via deze viewer kun je verder inzoomen en kun je de snijpunten beter bekijken. Ik hoor graag van jou of dit geholpen heeft. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Kwaliteit Luchtfoto

Ik had toch wel een betere kwaliteit van de luchtfoto verwacht. Zonde van het geld. Een simpele screenshot met google earth is net zo duidelijk.

Goedemorgen George, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent, ik heb even met je bestelling meegekeken. Gemeentes zijn in Nederland verplicht om jaarlijks nieuwe luchtfoto's te laten maken van hun gemeente. Deze foto's worden door verschillende bedrijven gemaakt, hierdoor kan de kwaliteit ook verschillend zijn. Wij mogen uiteindelijk gebruik maken van deze luchtfoto's. In dit geval zal ik jouw order crediteren, je ontvangt daarover een bevestiging per mail. Met vriendelijke groet, Mike Nuijs

Zeer duidelijk via internet en zeer behulpzaam telefonisch.

Nadat ik de 'Maatvoering perceel' had besteld en betaald kon ik die onmiddellijk downlowden. Echter het object bestaat uit twee kadaster percelen bekend op één postadres. Ik had slechts de maatvoering van één perceel ontvangen. Ik heb toen gebeld en mij werd heel vriendelijk en zonder enige aarzeling, kosteloos, de maatvoering van het tweede perceel toegestuurd.

Kaart op schaal nagemeten en klopt 100%

Zeer maatvaste tekeningen waar je 100 % van op aan kunt. Zeer aan te bevelen ,wel maten opmeten met een officiele schaallat.

Zeer vriendelijk en professioneel (Diana Futselaar). (Groetjes ook)

Door Diana zeer vriendelijk en tevens professioneel te woord gestaan en geholpen. We zijn erg blij met dit contact en zeer geholpen met de verkregen gegevens. Zullen het/haar aanraden bij anderen.

Uitstekende klantenservice!

Snelle levering van de producten die je bestelt, en een snelle en behulpzame klantenservice die voor je klaar staat!

Over Planviewer BV

Planviewer is sinds 2010 het Nationale Locatie Platform. Objectieve informatie over elke locatie. Inmiddels vertrouwen meer dan 300.000 bezoekers per maand op ons platform. Samen zijn ze goed voor 1 miljoen zoekacties naar een locatie. Deze cijfers staan nog los van het intensieve zakelijk gebruik door o.a. notariskantoren, financiële dienstverleners, makelaars, projectontwikkelaars en meer dan 100 gemeenten. Wij geloven in de toegankelijkheid van actuele en betrouwbare locatie data, transparant en voor iedereen beschikbaar. Of je nu op zoek bent naar informatie over één locatie of een gebied met meerdere locaties, wij maken het inzichtelijk.