topservice

Wij hebben door omstandigheden het ophalen van een nieuwe caravan 2x moeten uitstellen. Daar was alle begrip voor en dat gaf ons weer heel veel rust.

Perfecte en deskundige service

Bij aankoop van een caravan uitgebreid advies gehad en alle uitleg die er nodig was. Caravan perfect opgeleverd met een servicebeurt en garantie.

Vriendelijk, deskundig, betrouwbaar en service tot in detail

Deskundig advies, persoonlijk en klantvriendelijk, ondanks drukte tijd genomen voor al onze vragen met een heerlijk kopje koffie, er werd alle moeite gedaan om ons goed te helpen, communicatie via telefoon en mail verliep uitstekend, uitvoerige uitleg bij aflevering, alles technisch in orde en schoon, compleet tot in detail...

Vriendelijk, goede service, meedenkend, betrouwbaar!

top

Mover gekocht. Na installatie bleek dat er topprodukten zijn geleverd. Groot compliment

Deskundig en klantvriendelijk

Wij hebben een nieuwe caravan gekocht waarbij wij onze vorige caravan hebben ingeruild. Wij zijn hierbij prettig en professioneel geholpen en zijn dan ook zeer tevreden.

Caravan naar volle tevredenheid afgeleverd

Onze caravan ingeruild op een andere. Van aankoop tot aflevering en ophalen van onze ingeruilde caravan allemaal perfect verlopen.

Open, eerlijk en vriendelijk

Top service. Problemen werden gelijk opgelost. Duidelijke uitleg.

Prima tevreden over zowel de verkoop als aflevering.

De aankoop verliep prettig. De aflevering gebeurde door twee personen. Dit verliep daardoor wat inefficiënt, maar wel heel vriendelijk.

Mooie en betrouwbare zaak

Wij worden altijd goed en correct geholpen.

Prettig en deskundig

Nieuwe caravan gekocht en oude ingeruild. Oude caravan hoefde pas ingeleverd te worden, nadat de nieuwe afgeleverd kon worden. Helaas was de nieuwe tent op dat moment niet leverbaar, hebben zolang een andere mee gekregen. Zij denken ook mee, als je nog veranderingen wil aanbrengen in of aan de caravan. Wij zijn meer dan tevreden.

helemaal top

onze ervaring met Dirk was helemaal naar wens

Professioneel, vriendelijk, echt een aanrader

Bij binnenkomst voel je je welkom. Er wordt meegedacht en niet opgedrongen. Goede service en oplossingsgericht. Gaat in contact niet alleen om verkopen.

Fijn Bedrijf

KLANTVRIENDELIJK Een aanrader met deskundig advies

Deskundige professionele eigenaar en fijne verkoper

Wij hebben een prachtige tweedehands fendt caravan gekocht. Zijn er erg blij mee!

bij aanschaf geen aandrang voor verkoop , alles kon ik goed op mijn gemak bekijken.bij ophalen behulpzaam , alles goed geregeld .samen nog alles doorgenomen .

Hier worden wij helemaal blij van, goede service, fijne werknemers allemaal. Doen wat zij zeggen.

Dirk, eigenaar en zoon allemaal super aardige mensen. Wij helemaal verliefd op onze t@b. Leuk persoonlijk geholpen. Elke keer een warm welkom ook aan de telefoon. Afspraken allemaal nagekomen. Zo is de aankoop nog leuker. Chris en Jose

Supergord

Montage cassetteluifel Thule: vlekkeloos gedaan en goed meegedacht mbt beste lengte voor caravan

top service

zeer betrouwbaar en gedegen

Betrouwbaar gevoel

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen. Groetjes Chantal Bultman

Prima, alle tijd uitleg etc.

We zijn uitstekend geholpen. Na de aankoop een zeer uitgebreide uitleg gehad van onze nieuwe caravan. Kortom, we zijn dik tevreden.

Prima ondersteuning bij onze keuze.

Wij zijn onervaren caravan gebruikers die prima zijn geholpen in het maken van de juiste keuze. We hebben een prima start voor ons eerste caravan avontuur. Bedankt voor deze service.

competente caravandealer

Reële inruilprijs, geen dumpprijs als bij concurrentie. Vriendelijke en competente verkoper. Mijn verloopstekker 13-7 polig bleek stuk. Deze werd gratis vervangen. De caravan werd in topconditie opgeleverd. Minpuntje: Bij de luifel ontbreken de scheerlijnen en de haringen zijn ongeschikt om de luifel vast te zetten.

Alles naar tevredenheid gegaan

De caravan is netjes afgeleverd Extra werk ook, alles netjes uit het zicht weggewerkt

Goed advies, geweldig geholpen en snel met reactie als je mailt

We vonden een caravan die aan onze wensen voldeed en daarom gemaild met het verzoek om langs te komen en tot die tijd de caravan vast te houden voor ons. Dit omdat we niet in de buurt wonen. Was geen enkel probleem, zeer netjes en bruikbaar advies gekregen. Voordat we de caravan definitief gingen afhalen, nog wat gemaild ivm vragen en extra's die we erbij wilden. Allemaal; prima en netjes geregeld. Ook bij de aflevering nam men de tijd voor ons, en kregen we nog een lekkere fles wijn. Echt aan te bevelen, ga zo door!

Ratio 18

6921RW Duiven

026 312 02 05

Over Liemers Caravans

Bij ons geen snelle internetverkopen maar gedegen advies en service. U bent bij ons ook na uw aankoop altijd welkom voor (Bovag)garantie, service en advies. Ons ervaren service- en verkoopteam staat altijd voor u klaar. Dit bewijzen wij al meer dan 50 jaar!