Op een zakelijke maar leuke en vriedelijke manier geholpen

Leuke verkoper die de tijd voor je neemt en goed aanvoeld wat voor vlees hij in de kuip heeft. Voor mij een prima persoon om mee te overleggen en afspraken te maken.

Zeer toegankelijk bedrijf. Vriendelijke mensen en afspraak is afspraak.

Wij zijn op prettige wijze ontvangen en al onze vragen werden helder beantwoord. De werkzaamheden die verricht moesten worden, zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd. Een degelijk bedrijf.

Fijn bedrijf eerlijke mensen!

Supergoed geholpen bij de aankoop van onze caravan! Tijdens de afleverbeurt/keuring bleek de casetteluifel slecht te zijn. Hebben ze gratis een compleet nieuwe opgezet! Ook een mooie deal kunnen maken. De caravan werd s ochtends op onze camping gebracht en onze oude caravan werd s middags opgehaald zodat we ruim tijd hadden om te "verhuizen" echt super allemaal!

Zeer te vrede

Fijne zaak. Bij vragen zeer behulpzaam. Super

goeie service

super netjes aflevering was geregeld

Heel service gericht. Goede uitleg gekregen en caravan is helemaal netjes afleverd.

De caravan is nagelopen en waar nodig onderdelen gemaakt of vervangen. Goede uitleg gehad, vriendelijk en deskundig.

Geen verrassingen

Liemers Caravans doet wat het beloofd. Goed advies. Vriendelijk en informatief. Keus maak je zelf. Heel fijn geholpen met nieuwe caravan

Super goed geholpen! Mooie en eerlijke deal kunnen maken incl inruil van onze oude caravan. Top service door lieve mensen. Kwaliteit ook top. Wij gaan in de toekomst zeker weer hierheen!

Klantvriendelijk, goede service

Liemers caravans is voor ons niet echt naast de deur maar ze hadden een aantal mooie caravans staan die op onze lijst voorkwamen, dus toch maar daar naar toe gereden op een regenachtige zaterdag. Eenmaal aangekomen en rond gekeken werden we vriendelijk verwelkomd en goed geholpen. We hebben het helaas vaker anders meegemaakt. Na het model gezien te hebben waar we het meeste interesse in hadden toch maar de knoop doorgehakt en de caravan gekocht. Goede afspraken kunnen maken over het leveren van de caravan. En ook het afleveren ging goed en een uitgebreide uitleg bij levering gekregen.

Prima geholpen bij aanschaf caravan

Zeer prettige gesprekken waarbij goed naar de wensen wordt geluisterd. Uitleg van mogelijkheden wordt de tijd voor genomen. Idem bij de aflevering.

Een geweldig en betrouwbaar bedrijf.

Een prima bedrijf, komt de afspraken geweldig na. Ze zijn zeer betrouwbaar en komen de afspraken altijd na. Het gehele bedrijf straalt een en al betrouwbaar uit. Kort en krachtig “ een geweldig bedrijf. “

Positief ervaring en vooral met duim omhoog

Goed service en behulpzaam

Positief ervaring en vooral met duim omhoog

Goed service en behulpzaam

Uitstekende service!

De verkoper luisterde naar onze wensen en tipte een caravan die binnenkort binnen zou komen. Dit bleek precies de caravan die we zochten. Aangezien het onze eerste caravan is hebben zeer uitgebreide uitleg gekregen en werd alle tijd genomen. Een zeer prettige ervaring!

Goede uitleg en aflevering van de caravan

Alles werd netjes, correct en vriendelijk afgehandeld bij aflevering. Bij ons eerste bezoek rustig rond kunnen kijken zonder steeds meekijkers. Bij vragen goed advies.

Geweldig vanaf eerste contact tot en met aflevering van onze nieuwe caravan

Vanaf het moment dat we de showroom binnenstapten gelijk gevoel ontvangen van hier gaan we onze nieuwe caravan kopen. Dat gevoel is gebleven en betekende ondertekening koopcontract voor de nieuwe Dethleffs 460LE terwijl we voor een ander model kwamen. Afgelopen zaterdag hem opgehaald en we zijn er erg blij mee.

Duidelijk en correct contact.

Liemers Caravans gaf ons een vertrouwd gevoel van een familie bedrijf waar de klant vooropstaat .

We zijn bij liemers caravan zeer goed geholpen

Liemers Caravans dank je wel voor de goede afhandeling van onze e power caravan.. Dat hebben jullie top gedaan..

Zeer prettig geholpen, goed advies gekregen, ruim tijd voor ons genomen

Wij hebben onlangs onze eerste caravan bij Liemers Caravans gekocht en wij zijn zeer tevreden over de service. Liemers Caravans heeft naar onze wensen geluisterd en ons een seintje gegeven toen zij een passende caravan binnen kregen. Ze hebben de caravan voor ons uit de verkoop gehouden zodat wij de eerste keus hadden. Geheel vrijblijvend mochten we komen kijken, we hebben geen enkel moment druk gevoeld om de caravan te kopen. We hebben een prettige uitleg gehad en voelen ons vrij om terug te gaan naar de zaak als wij vragen hebben.

Fijne zaak!

Voor het eerst een nieuwe caravan gekocht, we gingen eigenlijk alleen even kijken naar een voor ons geschikte indeling… Er werd goed met ons meegedacht en gedegen advies gegeven. Ook de shop met de meest gangbare camping toebehoren mag er zijn. En dankzij de 10% klantenkorting zijn de prijzen zeker concurrerend te noemen. Geen overvolle winkels en reistijd naar bv obelink of de wit, gewoon ‘om de hoek’ Fijne zaak waar we vriendelijk en deskundig zijn geholpen!

Fijn geholpen.

Caravan gekocht.

Prima geholpen alle keren dat we er waren en ook telefonisch goed geholpen.

Super service

We hebben eind van het kampeerseizoen 2021 een 2de hands caravan gekocht bij liemers caravans. Tijdens onze vakantie 2022 diverse mankementjes geconstateerd. Afspraak gemaakt en alles is naar tevredenheid opgelost.

topservice

Wij hebben door omstandigheden het ophalen van een nieuwe caravan 2x moeten uitstellen. Daar was alle begrip voor en dat gaf ons weer heel veel rust.

Perfecte en deskundige service

Bij aankoop van een caravan uitgebreid advies gehad en alle uitleg die er nodig was. Caravan perfect opgeleverd met een servicebeurt en garantie.

Ratio 18 6921RW Duiven

026 312 02 05

Over Liemers Caravans

Bij ons geen snelle internetverkopen maar gedegen advies en service. U bent bij ons ook na uw aankoop altijd welkom voor (Bovag)garantie, service en advies. Ons ervaren service- en verkoopteam staat altijd voor u klaar. Dit bewijzen wij al meer dan 50 jaar!