Goede afhandeling bij aankoop nieuwe caravan.

Zeer klantvriendelijk.

Zeer klantvriendelijk.

Een top bedrijf

Dirk van Hal heeft ons ontvangen, een welkom bereid, aangehoord, geadviseerd en een prachtige caravan verkocht. Dat was een groot feest, wat je ook hoopt, maar zelden ervaart. Ook nog een zeer nette inruil prijs. We hebben ons verbaasd over hoe druk het hier is, en toch aandacht voor allen. Hulde alom!

Zeer positief

Altijd een vriendelijk woord, met je meedenken. Komen met oplossingen.

Met veel geduld alles uitgelegd

Vooral de gastvrijheid en klantvriendelijkheid stelden wij erg op prijs.

Goede en prima service

We kwamen kijken voor een Weinsberg caravan en wilden onze camper inruilen. We kregen een goede prijs voor de camper op inruil van een nieuwe Weinsberg caravan. Caravan kon binnen onze termijn worden afgeleverd met een nieuwe mover. Nu genieten we van onze nieuwe caravan in Italië. Caravan is netjes en perfect afgeleverd. De koelkast werkt niet op 12 volt maar dat wordt binnenkort snel opgelost. Tot nu toe super tevreden over Liemers caravans een goede en eerlijke dealer.

Goede service en er wordt meegedacht met de klant.

Afspraken die gemaakt zijn werden ook nagekomen. Advies was uitstekend.

Hulpvaardig en efficiënt meedenken.

Prettige samenwerking van alle medewerkers, van verkoop tot en met werkplaats!

Top!!

Geholpen door Dirk van Hal. Zeer aardige behulpzame medewerker met kennis van zaken. Zeer goede uitleg van hem gehad. Dirk hartstikke bedankt!

klantvriendelijk bedrijf.

vriendelijk ,behulpzaam ,meedenkend. deskundig advies. lekkere koffie

Ontzettend fijn en snel geholpen bij aanschaf nieuwe caravan

Als je zaterdagavond je droom caravan online vind en buiten openings tijden kunt kijken en kopen, om op tijd op vakantie te kunnen gaan, dan kun je als klant alleen maar heel blij zijn.

Prima bedrijf

Wij hadden van te voren niet aangeven dat we zouden komen. (We hadden wel mail contact gehad) Bij aankomst bleek de verkoper al direct door te hebben wie waren. Uiteindelijk de caravan gekocht die wij op het oog hadden en de oude ingeruild. Omdat we 2 weken later op vakantie zouden gaan heeft de verkoper ales op ales gezet om de caravan klaar te hebben inclusief Bovag beurt. Top geregeld. Prijs kwaliteit zal voor een ieder anders zijn. Maar wij zij zeer tevreden met de service. Bedankt Liemers caravans

Goede service en klantvriendelijk

Caravan met tent/luifel en toebehoren gekocht. Zeer vriendelijk personeel. Goede service, men neemt de tijd voor je. Alles naar tevredenheid afgehandeld.

Goed bedrijf met vriendelijke en kundige medewerkers

Hier een zo goed als nieuwe caravan gekocht. Goed geïnformeerd door de medewerkers, de caravan is keurig afgeleverd met onderhoudsbeurt en er is uitgebreid uitgelegd hoe alles werkte. We zijn heel tevreden!

geweldig geholpen.

Alle tijd en rust in de advisering. Heel prettig te woord gestaan. Geen druk tot aankoop. De rust om na te denken over de aanschaf. Ook bij de aflevering weer ruim de tijd om alles specifiek te benoemen en uit te leggen.

Hele goede en fijne samenwerking

Fijne uitleg!

Prima ervaring met de aankoop van onze nieuwe caravan.

Zeer klantgericht en toegankelijk. Verkoop reageert zeer snel en adequaat op vragen. Zoekt zonodig zaken uit en neemt contact op met derden. Onze caravan werd uiteindelijk een paar maanden later geleverd dan gepland. Ik moest regelmatig zelf vragen naar de voortgang en planning van de productie en levering. Daar zou een meer proactieve communicatie plezierig zijn geweest. De caravan is voor levering goed gecontroleerd en bij levering wordt tijd genomen om alles uit te leggen.

Deskundig en eerlijk advies.

We konden de caravan een paar dagen voor oplevering bekijken en dat vonden we heel fijn. We hebben telefonisch een afspraak gemaakt, maar helaas was dit niet goed doorgesproken. Ter plekke hebben ze ons wel zo goed mogelijk geholpen. Bij deze voorschouw hebben wij twee punten besproken en dit hebben ze goed opgepakt. Je merkt als klant dat ze het erg druk hebben. Fijn voor het bedrijf, maar als klant moet je dan wel wachten.

Prettige manier van communiceren en heldere afspraken

Bij een bezoek op de beurs bezochten wij de stand van Liemers Caravans en hadden al snel vertrouwen in het bedrijf. Wij moesten beslissen tussen twee merken caravans en hebben geen enkele pressie ervaren. Mede op basis van goed afspraken en betrouwbaarheid hebben we uiteindelijk voor deze caravan dealer gekozen.

Uitermaat kundig en service gericht

Fijne gesprek over aankoop nieuwe caravan

Tot nu toe goed

We wisten voor ons eerste contact al welke nieuwe caravan we wilden aanschaffen. Daar werd vanuit Liemers goed op ingespeeld. Wij hadden twee redenen om daarvoor als eerste een bezoek te brengen bij Liemers en wel (i) de afstand vanaf onze woonplaats en (ii) goede ervaring van vrienden die tot tevredenheid bij Liemers begin 2022 een nieuwe caravan hadden gekocht. Van groot belang is hoe Liemers omgaat met de 'after-sales-service'. Dat zullen we moeten afwachten en ervaren indien we daarop een beroep zouden moeten doen.

Vriendelijk en vakkundig hulp bij het zoeken van een caravan

Bij onze zoektocht naar een passende caravan, hadden wij toch bepaalde wensen en eisen. Tien wij bij Liemers caravans kwamen en er verschillende modellen die ons aanspraken zijn wij zeer prettig geholpen, de verkoper geeft wat highlights en voor en nadelen aan, maar geeft ook ruimte zodat je vrij kan kijken en je eigen mening kan vormen. Ook na de verkoop wordt je goed geïnformeerd en blijven de mensen hun best doen .

We zijn uitermate tevreden over de service en hulp.

Onze nieuwe caravan is naar volle tevredenheid afgeleverd. Alles is goed uitgelegd bij het afleveren. Klantvriendelijkheid is super!

Precies zoals ik het zelf zou doen, perfect.

Vgens verwachting

Op een zakelijke maar leuke en vriedelijke manier geholpen

Leuke verkoper die de tijd voor je neemt en goed aanvoeld wat voor vlees hij in de kuip heeft. Voor mij een prima persoon om mee te overleggen en afspraken te maken.

Over Liemers Caravans

Bij ons geen snelle internetverkopen maar gedegen advies en service. U bent bij ons ook na uw aankoop altijd welkom voor (Bovag)garantie, service en advies. Ons ervaren service- en verkoopteam staat altijd voor u klaar. Dit bewijzen wij al meer dan 50 jaar!