goede service, goed behandeld

Goede georganiseerde middag en avond gehad op 6 april met Randstad Transport. Leuk het snoep / koek buffetje tijdens de pauze van de presentaties. Eten (luxe BBQ) was erg lekker. Volgens mij was er relatief veel vlees en was er op het laatst niet zoveel patat / salade meer. Dus misschien is dat een tip voor de verhoudingen. Verder geen op- of aanmerkingen!

• Plaatsnaam: Diemen

goede service, goed behandeld

Het enige wat ik miste was een plek om lege kopjes op te zetten verder was het helemaal top!

• Plaatsnaam: Hilversum

goede service, goed behandeld

Flexibel en meedenkend. Wordt zeer op prijs gesteld.

• Plaatsnaam: Soesterberg

goede service, goed behandeld

Alles van het begin tot het einde prima opgepakt en verzorgd, met name ook het persoonlijke contact in de voorbereiding en ter plekke op de dag zelf. Zeer plezierige en professionele ondersteuning, rustig en op de achtergrond, servicegericht, met klasse.

perfect, zeker aan te bevelen

Leuke, meedenken personeelsleden en een prachtige locatie

perfect, zeker aan te bevelen

We hebben onze bruiloft (3-6-2016) op deze mooie locatie gevierd. Alles was super voor elkaar, mede dankzij de fijne mensen van Dutch hebben we er een fantastische dag van gemaakt. Een dik verdiende 10!

• Plaatsnaam: Dronten

goede service, goed behandeld

Een schitterende locatie en denken mee met de organisatie van de dag. Alles is mogelijk!

• Plaatsnaam: Delft

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een fantastische organisatie.. wat een ontzettend lieve aardige spontane sportieve medewerkers..wat een geweldig evenement..wat een mooie locatie..een gebeurtenis die vraagt naar meer..kwalitiet/veilighei/maatwerk/gastvrijheid/klantvriendelijkheid: top..ik voelde mij echt een VIP.

slechter dan verwacht

Probeer al zo lang een afspraak te maken (sinds oktober vorig jaar!!!!), maar men houdt zich niet aan de belofte om terug te bellen. Na een keer of 10 proberen ben ik er echt helemaal klaar mee. Ik had me zo verheugd op een ballonvaart, maar of ik er nu nog van kan genieten, weet ik niet. Ik ga er in ieder geval van uit dat de tegoedbon geldig blijft tot er geleverd is.

• Plaatsnaam: De Bilt

goede service, goed behandeld

Onderlinge communicatie binnen Dutch Biz kan nog beter. Deed echter niets af aan de fantastische avond die we bij Dutch Ballooning hebben gehad met heerlijk eten en een prachtige locatie.

• Plaatsnaam: Leusden

• Plaatsnaam: Leusden

goede service, goed behandeld

Prachtige locatie, goede catering en vriendelijk personeel

• Plaatsnaam: Hoevelaken

goede service, goed behandeld

Beste mensen van Dutch Ballooning, Wij hebben genoten van de goede en veilige begeleiding en de gezellige ontspannen sfeer tijdens, voor en na de ballonvaart gisteren van Barneveld naar Leusden. met vriendelijke groet Juliette Jansen en Kees Huurdeman

• Plaatsnaam: Baarn

goede service, goed behandeld

Ik heb zowel de locatie in Amersfoort als Soesterberg geboekt voor een internationaal event. Over de professionaliteit en de flexibiliteit van de organisatie en de inzet, het enthousiasme en de persoonlijke aandacht van de medewerkers ben ik zeer te spreken. Er wordt meegedacht aan oplossingen; aan last-minute programmawijzigingen past men zich probleemloos aan. De catering is dik in orde, zowel wat betreft de keuzemogelijkheden als de kwaliteit. Aangename ambiance, zowel binnen als buiten. Pluspunt: hotelaccommodatie op loopafstand. Aandachtspuntje: kosten/beschikbaarheid van audio-visuele hulpmiddelen als je meerdere zalen in gebruik hebt.

• Plaatsnaam: Almere

Geen

• Plaatsnaam: Naarden

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk, meedenkend, prettige mensen. Advies richting de 10: - weinig wc's (en sommige een beetje verouderd) - mogelijk licht het aan ons budget, maar het eten kan soms nog wat beter.

goede service, goed behandeld

Gastvrijheid en dienstverlening optima forma. Top

goede service, goed behandeld

Gezellige sfeer, prima begeleiding Jammer dat extra toevoegingen zoals flipovergebruik, beamer, extra microfoon zo duur zijn

• Plaatsnaam: Zeist

goede service, goed behandeld

De locatie Dutch Soesterberg bevalt ons uitstekend en leent zich erg goed voor het managementprogramma van PGGM. Deelnemers waarderen de warme sfeer en de mogelijkheden die het pand biedt. Daarnaast zijn we te spreken over de afstemming mbt de voorbereidingen voor de verschillende bijeenkomsten.

• Plaatsnaam: Soesterberg

goede service, goed behandeld

Erg fijne locatie, mooie entourage en aankleding, goede ondersteuning, denken mee en zorgen voor een goedlopende bijeenkomst en ze verzorgen een goede lunch en diner. Echt een aanrader en tevens prima bereikbaar voor zowel auto als OV!

goede service, goed behandeld

Het afgelopen jaar heeft Kadenza twee events georganiseerd bij Dutch Biz Soesterberg. De samenwerking was heel prettig, op de locatie zelf was telkens alles goed geregeld en het diner was goed verzorgd. In de toekomst zullen we dan ook zeker weer gebruik maken can de faciliteiten van Dutch Biz!

• Plaatsnaam: Laren

• Plaatsnaam: Amsterdam

goede service, goed behandeld

Onze bijeenkomst was zeer goed verzorgd! Lieve gastvrouw en catering was ook prima. De locatie is zeker een aanrader, mooie bosrijke omgeving en toch in het centrum van regio Utrecht, nabij de snelweg. Nogmaals dank voor de goede zorgen!

De Genestetlaan 7

3818GW Amersfoort