perfect, zeker aan te bevelen

Bijzondere locatie vlak bij de snelweg. Makkelijk aan te rijden. Heerlijk eten op een fantastische plek waar je gastvrij ontvangen wordt.

• Plaatsnaam: Harderwijk
  • Met betrekking tot: Maak uw keuze

n.v.t.

• Plaatsnaam: Amsterdam

perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder goed verzorgd, lekkere hapjes en een sfeervolle locatie. Een toplocatie voor een goed feest. Aanrader. Tip: bespreek ruim van tevoren, anders al bezet.

goede service, goed behandeld

Enkele kanttekeningen: vergadertafel is te laag t.o.v. stoelen. Dit komt omdat er wielen onder de tafel zijn geplaatst. Verlichting kan beter (zakelijker licht), beschadigde wc bril (dat oogt niet fris, terwijl alles echt goed schoon is)

• Plaatsnaam: Maarn
  • Met betrekking tot: Business Center Amersfoort

Beste Rianne, Hartelijk dank voor uw feedback. Dit nemen wij altijd ter harte. Graag willen wij laten weten dat inmiddels de nieuwe vergaderstoelen zijn besteld en dat wij met de overige zaken aan de slag gaan. Nogmaals dank.

goede service, goed behandeld

zeer goed bedienend personeel, heerlijke hapjes en mooie locatie

• Plaatsnaam: amersfoort

perfect, zeker aan te bevelen

Topervaring van begin tot einde. Aaron en het hele team denken mee. De sfeer die er bij Dutchbiz hangt, draagt er toe bij dat alle gasten er direkt zin in hebben. Voorbereiding, eten, drinken en bediening allemaal met liefde gedaan. Echt een verademing in deze tijd!

• Plaatsnaam: Soest

goede service, goed behandeld

Super geregeld! Heerlijke borrel gehad, prima verzorgd! Misschien handig om van tevoren even de naam te weten van wie op de avond zelf contactpersoon is. Hartelijke groeten, Annemarie

goede service, goed behandeld

Fijn persoonlijk contact en een prachtige locatie met goede verzorging.

• Plaatsnaam: Nijmegen

• Met betrekking tot: Business Center Soesterberg

goede service, goed behandeld

We hebben een super bruiloft gehad bij Dutch Biz, de ceremonie was goed voorbereid en het eten was erg lekker. Ook het feest was geslaagd. Als tip willen we meegeven iets meer op de kleine details te letten, bijv het klaarzetten van de champagne, op tijd glazen weghalen en meer sturing geven aan ceremoniemeesters.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij vierden de eerste verjaardag van onze zoon bij Dutch en waren ontzettend tevreden. Locatie top, catering top, medewerkers top! Ik kan echt niets bedenken waarom ik het niet zou aanbevelen. Dus dank allen voor een onvergetelijke eerste verjaardag van onze zoon.

Vriendelijk en meedenkend

• Plaatsnaam: Nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Recentelijk een vergaderdag bij Dutch Biz te Amersfoort gehad. De locatie zorgt voor een energieke en unieke sfeer, waarin creativiteit gestimuleerd wordt. Wij komen met ons bedrijf zeker terug bij Dutch Biz!

goede service, goed behandeld

Een goede omgeving om te vergaderen. Alle faciliteiten zijn aanwezig en de sfeer is uitstekend.

• Plaatsnaam: Diemen

goede service, goed behandeld

Door mijn gasten werd de locatie als erg prettig ervaren. Bediening en verzorging was erg goed.

perfect, zeker aan te bevelen

Mooie locatie en vriendelijk personeel. Alles heel goed verzorgd en de communicatie verliep prima.

• Plaatsnaam: Naarden

goede service, goed behandeld

Wij vierden een verjaardagspartij bij Dutch in Amersfoort. De bediening was vriendelijk en gastvrij. De catering ( in ons geval een Italiaans buffet) uitstekend. Wij bevelen Dutch van harte aan.

goede service, goed behandeld

Super goed geregeld !! Mooie warme en gezellige locatie. Lunch super lekker. Fijne locatie.

• Plaatsnaam: Leusden

goede service, goed behandeld

Wij zijn een jaar geleden getrouwd op deze locatie. Het ademde precies de sfeer uit die we zochten. Judith en Sophie en alle medewerkers zijn vriend en meedenkend en behulpzaam. Wij kijken terug op een prachtige dag op een fantastische plek!

• Plaatsnaam: Utrecht

goede service, goed behandeld

Tijdens ons feestje werden de gasten verwelkomt met een glas cava. Dit verliep niet helemaal soepel... met regelmaat stond er geen cava klaar en moesten mensen soms wel 15 minuten wachten. Dat voelde voor ons, als gastheer en gastvrouw ongemakkelijk. Verder liep alles op rolletjes...Dutch Bar een fantastische locatie, zeker als het zonnetje ook mee werkt!

perfect, zeker aan te bevelen

Het team is altijd bereid om te helpen, is ontzettend flexibel en denkt mee met de voorbereidingen van je evenement. Prachtige en fijne locatie. Al jaren een preferred supplier van Pon!

• Plaatsnaam: Almere

goede service, goed behandeld

gezellig, mooie locatie, vriendelijke mensen

• Plaatsnaam: amersfoort

perfect, zeker aan te bevelen

Prachtige en sfeervolle locatie voor kleine en grote feesten. Judith en Sophie en de rest van hun crew zijn topgastvrouwen en heren. Chefkok Stefan maakte het heerlijke buffet en alles bij elkaar zorgde ervoor dat ons Hollywoodfeest super geslaagd is.

• Plaatsnaam: Leusden