Marit is een uitstekende advocaat die ons zeer vakkundig heeft bijgestaan.

Wij kwamen bij Marit met een vervelende erfrecht situatie waarbij wij als erfgenamen een geschil hadden met de vrouw van onze vader. Hierin heeft Marit ons heel kundig bijgestaan met daarin oog voor onze belangen en onze relatie met de vrouw van mijn vader. In een dialoog zijn wij tot een oplossing gekomen die wij zonder Marit niet zouden hebben bereikt.

• Geholpen door: Marit Vaandrager

Uitstekend geholpen

Ik heb uitstekend geholpen tijdens mijn familierechtszaak. Ze zijn altijd bereikbaar, zeer deskundig, en heel behulpzaam.

• Geholpen door: Esther Pouls

Duidelijk en verhelderend advies

Mijn vraag is beantwoord in een duidelijk, verhelderend deskundig advies. Ook ben ik op een later moment teruggebeld met de vraag of het advies goed te gebruiken was in het overleg waar ik in mijn vraagstelling naar refereerde. Dat gaf mij het gevoel van betrokkenheid.

• Geholpen door: Hanna Hoegee

Gedegen en weloverwogen advies, begeleiding en procesvoering. Af en toe te voorzichtig, want uitkomst liet blijken dat de rechter ver meeging met de eis.

• Geholpen door: Esther Pouls

Toegankelijk

Denk vanuit de klant zeer betrokken. De casus wordt vanuit alle kanten bekeken en besproken hierna goed doordacht advies.

• Geholpen door: Clemens Mesker

Stadhouderslaan 49