Very professional, always responded quickly and resulted in a satisfactory outcome.

I left my employment as part of a restructuring, and not being Dutch required advice. I was allocated Peter Volk to guide me through the process. He listened intently, quickly understood the situation and offered excellent advice. He took the lead in liaising with my employer to help clarify my queries quickly and efficiently. As time was important I found he would always be available or if not immediately, with very little delay. Costs were kept low by keeping discussions to the key points. His understanding of my concerns were always part of his agenda with my employer. A great service was provided.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Goed bijgestaan en proces in goede banen geleid.

Mr. Scheer heeft met succes verzoek gedaan voor uitstel, zodat de voogd toch deel kon nemen aan de zitting. Onduidelijkheid over de aanvangstijd van de zitting is door kantoor weggenomen. Stukken zijn snel doorgestuurd naar mij. Mr. Scheer is deskundig en heeft in overleg met mij de zitting voorbereid en ze heeft een goede inschatting gemaakt over de uitspraak.

• Geholpen door: Heleen Scheer

Begaan met de client en deskundig

Esther van Stadhouders advocaten heeft ons deskundig bijgestaan in een lastige kwestie. We konden merken dat ze erg begaan was. Zo nam ze de tijd om een extra afspraak in te plannen om uitleg te geven en te adviseren toen wij een lastige keuze moesten maken. Daarnaast probeerde ze verder te kijken dan haar eigen expertise, door te overleggen met collega's uit verwante disciplines om te zaak vanuit verschillende perspectieven te bekijken. De omgang is erg prettig verlopen. We liepen er wel soms tegen aan dat wij de vakjargon niet altijd volledig begrepen. Al met al zijn we erg blij met de manier waarop Stadhouders advocaten ons geholpen heeft.

Echt wijs en professioneel

Mevrouw Pouls, Nogmaals bedankt voor uw hulp, uw begeleiding en uw soft approach die veel heeft geholpen in mijn zaak.

• Geholpen door: Esther Pouls

Wederom uitstekend geholpen door deze betrokken en deskundige advocaat.

Ik vond de voorwaarden van de beoordelingswebsite overigens bijzonder en vroeg me af waarvoor mijn woonplaats relevant is. Ik begrijp de behoefte aan klanttevredenheidsonderzoek maar een opt-in voor publicatie zou goed zijn.

• Geholpen door: Dirk van Genderen

Prettig en kundig

Wij zijn met een behoorlijk complexe zaak bij Ester Pouls terecht gekomen. Dit werd menselijk en professioneel aangepakt. Eerder een uitdaging dan een lastige zaak

• Geholpen door: Esther Pouls

Ik voel met gehoord, begrepen en deskundig geholpen.

Ik was heel blij om iemand aan mijn zijde te hebben die de weg wist in het financiële en emotionele mijnenveld wat scheiding heet en die mij hielp om rustig te reageren op de gekke fratsen die mijn kant op werden gegooid. Het kost wel wat, en dat geld heb je natuurlijk niet in een scheiding, zeker niet als de ander weigert, maar je koopt er echt zielerust mee. En dat is heel veel waard. Ik weet nu dat het op een eerlijke manier geregeld is jegens mijn ex en dat ik nu ook een juridische veilig muur heb opgetrokken waar ik veilig achter ben. Dat voelt goed. Dank je wel Esther!

• Geholpen door: Esther Pouls

Goede communicatie en altijd bereikbaar, als prettig ervaren

Hele fijne samenwerking.

• Geholpen door: Hanna Hoegee

Professioneel en betrokken

Deskundig advies in een zeer complexe zaak. Ik ben een tevreden klant en zal mevrouw Scheer zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Heleen Scheer

Zeer betrokken en oplossingsgericht

Ondanks tijdsdruk werd toch een mogelijkheid gevonden om te helpen. Dit gebeurde op een persoonlijke , betrokken en deskundige manier. Hierdoor werd een praktische oplossing gevonden, die voor alle partijen acceptabel was. Kortom : zeer plezierig en optimaal

Deskundig en empathisch.

Vanwege de deskundigheid van Esther en haar betrokkenheid is onze samenwerking heel prettig verlopen. Esther is behalve een uitstekend jurist ook ondersteunend en behulpzaam bij de procedure. Ik wil haar hierbij bedanken voor het resultaat!

betrokken, vriendelijk en to-the-point

Na een vriendelijk en efficiënt gesprek, een duidelijk advies en aanvalsplan opgesteld waarin alle aspecten goed benoemd werden. Snel schakelen is erg prettig en goed ingelezen. Kortom een hoge aanbeveling

Deskundige en betrokken ondersteuning

Op iedere vraag die ik stelde kreeg ik een deskundig en praktisch bruikbaar advies. De snelheid waarmee gereageerd werd op mijn vragen vond ik ook bijzonder aangenaam. De betrokkenheid van de advocaat bij mijn situatie, voorkwam ook dat ik mij alleen voelde in mijn strijd. Hartelijk dank daarvoor

Uitstekend.

Betrokken, bevlogen, helder en doelgericht. Hard en standvastig als het nodig was, flexibel als dit de casus diende. Marit,....dankjewel.

• Geholpen door: Marit Vaandrager

To the point, goed advies en fijne communicatie

Madeleine heeft mij geholpen bij het controleren van een Vaststellingsovereenkomst. Ze was duidelijk over haar bevindingen, gaf heldere adviezen ten aanzien van de overeenkomst en de communicatie hierover was prettig doordat ze tijd nam om met me te bellen en de zaken door te nemen.

Deskundig, prettig, betrokken

Madeleine heeft me zeer goed bijgestaan en het was bovendien zeer prettig om mee te werken. Luisterde ook goed naar mijn eigen ideeen en stuurde bij waar nodig.

• Geholpen door: Madeleine Stefels

Zeer prettige en vlotte afhandeling

Op aanraden van een kennis juridisch advies ingewonnen i.v.m. vertrek binnen een organisatie. Zij kon mij direct helpen, heeft goede adviezen gegeven en correcte communicatie opgesteld om naar mijn werkgever te sturen. Op vragen en onduidelijkheden kreeg ik vlot reactie en met termen die duidelijk zijn. Al met al, zeer tevreden met het advies en goede afwikkeling.

Fantastisch geholpen

Afgelopen jaar heb ik een conflict gehad met mijn voormalig zakenpartner, waar ik juridische hulp bij nodig had. Ik kwam bij Hanna Hoegee terecht, toen nog via haar oude werkgever. Omdat het goed klikte, ben ik als klant meeverhuisd naar Stadhouders Advocaten. Hanna weet wat ze doet, stelt zeer correcte brieven op, en communiceert duidelijk. Heeft altijd tijd voor mijn zaak vrijgemaakt en daar ben ik haar, nu bijna een jaar later, nog steeds erg dankbaar voor.

• Geholpen door: Hanna Hoegee

Goede kennis van zaken, duidelijk en betrokken. Een heldere visie die cruciaal is geweest, daarom een echte 10. Sociale advocatuur moet blijven bestaan!!!

Kundig, behulpzaam en betrokken

Tijdens een ontslagprocedure via het UWV ben ik bijgestaan door Peter Volk. De samenwerking was een verademing nadat ik bijgestaan was door een advocaat via mijn rechtsbijstandsverzekering. Peter is kundig, denkt mee en is betrokken bij het proces. Vaak verraste hij mij door een stap verder te gaan dan ik verwacht had en ik werd altijd snel op de hoogte gehouden van vorderingen en nieuwe ontwikkelingen.

• Geholpen door: Peter Volk

Ik voel mij gehoord en begrepen, wat heel veel rust geeft,

Ik had in eerste instantie een andere advocate. Ik moest overal achteraan gaan en er werd niet echt gepleit voor mij. Bij Esther heb ik dat gevoel absoluut niet gehad. Ze heeft meteen aangepakt want mij veel zekerheid en rust gaf. Het heeft mij natuurlijk extra geld gekost, omdat ze opnieuw moest inlezen in het dossier, maar dat was het zeker waard. Als ik opnieuw een advocate nodig heb, dan zal zeker wederom van haar diensten gebruik willen maken.

Prima bijstand!

Fijn contact en deskundige bijstand! Ook steeds snel gereageerd!

• Geholpen door: Diana de Wolff

Heel vriendelijk en gedreven.

Ik heb alle contacten, die ik heb gehad bij dit advocaten kantoor als zeer positief ervaren. Kwaliteit Leveren op een zeer hoog niveau. Duidelijk en heel goed advies.

• Geholpen door: Clemens Mesker

Op een professionele, deskundige maar juist ook persoonlijke manier bijgestaan.

Op een professionele, deskundige maar juist ook persoonlijke manier bijgestaan. Heldere en goede communicatie.

• Geholpen door: Marit Vaandrager

Professioneel van begin tot eind.

Vanaf het eerste gesprek tot aan de zitting werd nagedacht over strategie en in mogelijkheden. Esther Pouls was over de hele periode duidelijk over de aanpak en realistisch over hoe de rechtszaak zou verlopen. Resultaat was dat tijdens de zitting alles goed was voorbereid. Helaas voor de tegenpartij bleek hun voorbereiding ver onder de maat. Ik ben zeer tevreden over hoe alles is gegaan en ben nog steeds dankbaar voor alle hulp.

Over Advocaatscore.nl