Hele fijne hulp in een moeilijke tijd

Zeer veel steun gehad tijdens een moeilijke scheiding.

Proffesioneel

Ik heb meerdere keren van de diensten van Marit gebruik moeten maken. De 1 met een beter resultaat dan de ander. Aan de inzet van Marit lag het niet, de rechter bepaald uiteindelijk. Marit laat zich nooit meeslepen in emoties door anderen. Neemt de tijd, blijft altijd rustig en professioneel. Aanrader, zeker voor alimentatiezaken.

vriendelijk,begrijpend en gewoon

niet helemaal mijn gelijk gekregen maar wel voldoende eruit gehaald , er zat niet meer in bedankt meneer mesker

• Geholpen door: Clemens Mesker

Mijn ervaring met Stadhouders is positief.

Het contact was prettig en pro-actief. Het verkregen advies was kundig en gericht op deëscalatie en duurzame helderheid.

• Geholpen door: Hanna Hoegee

Concreet en leidraad naar een realistisch resultaat

Veel geleerd. Stappen in eerste instantie niet gelukt door eigen persoonlijke situatie doch stappen voort kunnen zetten op andere manier. Doeltreffend, voorbereiding op wat kan komen en vooral dat te sturen in de gewenste richting. Documenten en zakelijke stukken bespreken hebben veel verhelderd en bruikbaar gemaakt voor mij in heden en toekomst. Volop kwaliteit en sturing. Eye openers. Bevestiging.

rationeel geholpen

Wisseling Martine/Clemens begrijpelijk, goed gecommuniceerd, maar op zich minder wenselijk. Beide open voor eigen inbreng van cliënt. Hierdoor goede mix van juridische en praktische zaken.

Duidelijk en meedenkend

Advocaten kunnen in het algemeen langer over doen voordat ze reageren, in mijn geval was de communicatie perfect. Als je belt krijg je dezelfde dag contact en als je mailt krijg je ook dezelfde dag antwoord.

• Geholpen door: Peter Volk

De gevolgde mediation voldeed prima aan de verwachtingen.

Het was een korte, maar heftige periode waarin zowel zakelijke als privé aspecten door elkaar liepen. Tijdens het mediation traject is dit goed opgepakt en is alles in goede banen geleid.

• Geholpen door: Heleen Scheer

Fijne communicatie en goed geregeld

Het was fijn om het probleem uit handen te kunnen geven. Ik kreeg goede adviezen en informatie, en snelle reactie op mijn vragen.

uitstekend mijn belangen behartigd

Madeleine heeft mij goed geholpen in mijn zaak. Ze heeft een scherpe, realistische blik op zaken en de juiste strategie toegepast. Ik ben zeer tevreden over het proces en de uitkomst.

• Geholpen door: Madeleine Stefels

Heel goed geholpen

Goed en deskundig geholpen

• Geholpen door: Heleen Scheer

zeer goed contact en prettige samenwerking

in de rechtbank een zeer sterk optreden en goed ingelezen dossier.

Adequaat, gedegen en persoonlijk

Oog voor de klant achter de zaak. Daar waar nodig stevig op de inhoud, maar zacht op de relatie. Dirk weet de juiste vragen te stellen en eea in perspectief te plaatsen (niet alleen juridisch). Hij helpt je in het maken van (juiste) keuzes.

• Geholpen door: Dirk van Genderen

Deskundig en daadkrachtig

Fijn contact, goed advies en met uiteindelijk een heel mooi resultaat!

• Geholpen door: Madeleine Stefels

Marit is voor mij een rots geweest in een nare scheidingstijd.

Ik was als een vaatdoek. Ik wilde niet scheiden maar ik ging er bijna onderdoor omdat het huwelijk zo slecht was. Toen ik de scheiding aankondigde was ik vol ongeloof omdat ex alle rekeningen had leeg gehaald. Hij wilde ons gezamenlijke bedrijf (dat we samen vanaf de grond hadden opgebouwd) financieel voor zichzelf wilde houden en ik moest maar gewoon vertrekken met 3 kinderen. Vertrekken met mijn kinderen heel graag en nooit meer wakker worden naast egoïst ook heel fijn, maar geen bedrijf/baan meer en geen geld.... Marit heeft mij in alle rust bijgestaan. Goed afgewogen wat de volgende stappen moesten zijn. En wauw wat een tijger in de rechtszaal. Ze groeven hun eigen graf en zij hoefde alleen maar eerlijk aan te stippen hoe t werkelijk zat. Haar woordkeuze was goed en ze liet zich niet misleiden door het gif van de tegenpartij. Ze bleef bij wat we besproken hadden. Inmiddels heb ik een nieuw bedrijfje gestart in mijn garage, zodat ik er altijd ben voor mijn kinderen. Omdat het zo goed loopt, komen vriendinnen helpen en hebben we veel lol. En financieel heb ik het ook weer prima.

• Geholpen door: Marit Vaandrager

zeer goede en betrokken advocaat.

Heel tevreden over de wijze waarop de advocaat geadviseerd en gehandeld heeft. Heel accuraat, zeer goede communicatie en de zaak met succes afgesloten!

• Geholpen door: Marit Vaandrager

Mijn ervaring met mev.Pouls als advocaat is mij uitstekend bevallen. Haar inzet en de kennis van het dossier en het luisterden oor zijn mij goed bevallen

Mw. Esther Pouls is zeer deskundig

Mw. Pouls heeft ons dossier op een zeer deskundige wijze afgehandeld. Het ging om een schuldenclaim in een erfenis waarbij de erfgenamen de erfenis verwierpen. Al met al een ingewikkelde zaak maar uiteindelijk hebben we in alles gelijk gekregen. Knap gedaan! Voor ons betekende dit een financiële meevaller maar vooral het gevoel dat er recht gesproken is doet ons meer dan goed.

• Geholpen door: Esther Pouls

Deskundige en toegankelijke ondersteuning!

Prima, snel en deskundig ondersteund bij voor mij nieuwe vraagstelling.

• Geholpen door: Hanna Hoegee

Een prettige samenwerking met Esther

We zijn prettig en goed geholpen met onze claim.

Zeer goed!

Ik ben adequaat, met compassie, zakelijk en prettig bij gestaan door Esther.

Steun en begrip

In een voor mij moeilijk traject voelde ik mij gesteund en goed geadviseerd. Begrepen worden is heel belangrijk voor een client, daardoor is het mogelijk snel een vetrouwensband op te bouwen.

• Geholpen door: Clemens Mesker

Veel begrip en belangstelling naar cliënt toe

Goede ontvangst , Veel uitleg en vragen Begrip naar cliënt. Blij met de uitkomst en dat hadden we ook gehoopt.

• Geholpen door: Pieter Fluit

Meedenkend, efficient, deskundig, zakelijk - zeer goed.

Heldere, zakelijke, duidelijke aanpak. Denkt actief mee, checkt goed wat de bedoeling is. Fijne benadering.

geruststellende en professionele ondersteuning

Ik had geen wereldzaak, maar was zeker blij met de ondersteuning die ik kreeg. Communicatie ging via mail, videocall en telefoon en verliep zonder probleem Al mijn vragen werden helder beantwoord

Over Advocaatscore.nl